کد خبر 1254674
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

منابع لبنانی از شنیده شدن صدای انفجارهای قوی در جنوب لبنان و در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش مشرق، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز  دو حمله در مناطق «الدمشقیه» و «حرجیه» واقع در حومه شهرک العیشیه در جنوب لبنان انجام دادند.

رسانه‌های لبنانی گزارش دادند که ۴۰ دقیقه (۰۰:۴۰) بامداد امروز پنجشنبه ۵ اوت ۲۰۲۱، جنگنده‌های اسرائیلی دو حمله را در جنوب لبنان انجام دادند.

بیشتر بخوانید:

آماده‌باش تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان +فیلم

منابع خبری لبنان گزارش دادند که رژیم صهیونیستی حمله به منطقه «حرجیه» در اطراف شهرک العیشیه را با موشک‌های زمین به هوا هدف قرار داد.

روزنامه یدیعوت آحاونوت گزارش داد که در پاسخ به شلیک موشک از خاک لبنان به اراضی اشغالی، جنگنده‌های نیروی هوایی اسرائیل اهدافی در جنوب لبنان را بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حملات را در پاسخ به شلیک سه راکت از لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی، انجام داده است.

«افیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تأیید این حملات اعلام کرد که نیروهای هوایی اسرائیل مواضعی را در جنوب لبنان که موشک از آن به سوی شمال اسرائیل شلیک شده بود، هدف قرار داده است.

منابع خبری صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کردند که سه راکت از خاک لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی شلیک شد.

رژیم صهیونیستی دیروز در واکنش به این حملات، جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای و خمپاره‌ای خود قرار داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    1 0
    حالا که لبنان در گیر جنگ داخلی شده پند تا مزدور که از خود اسراییل هستند موشک به سمت اسراییل میزنند تا اون بیهمه کسها بهانه برای حمله به لبنان داشته باشند و از آب گل آلود برای خودشان ماهی بگیرند.باید جلو زیاده خواهیهای اسراییل رو گرفت
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 0
    اعتراض مردم بیروت علیه ایران با حمله هوایی اسراییل تو یه روز اتفاق افتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس