حمله به لبنان با واکنش مناسب روبرو خواهد شد

معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره حملات امروز مقاومت به صهیونیستها پرداخت و آنرا در راستای تثبیت قواعد بازدارندگی دانست.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره حملات امروز مقاومت به صهیونیستها پرداخت و آنرا در راستای تثبیت قواعد بازدارندگی دانست.

وی افزود: واکنشی که حزب الله لبنان نشان داد و در واقع در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی بود که همه دنیا آنرا دیدند و ما نمی توانیم که در قبال آن سکوت اختیار کنیم.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: اسرائیل باید بداند که لبنان عرصه جولان دادن آن نیست تا هرگونه که می خواهد عمل کند و قدرت خود را به رخ بکشد.

وی گفت: لبنان عرصه امن و مصون شده است و اسرائیل باید بفهمد که باید قاعده را رعایت کند و به بازدارندگی توجه کند وگرنه ما آماده واکنش هستیم.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: حزب الله علنا متعهد شده است که حمله به لبنان به این معنی است که با واکنش مناسب روبرو خواهد شد.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: ما دریافتیم که این پاسخ مناسب است و در مورد تجزیه و تحلیل جزییات، اسرائیل آنچه را که می خواهد تجزیه و تحلیل کند.

گفتنی است که مقاومت اسلامی لبنان امروز حملات راکتی علیه صهیونیستها انجام داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس