امیرعبداللهیان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برنامه‌های ارائه شده آقای امیرعبداللهیان به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با استقبال اعضای کمیسیون مواجه شد.

به گزارش مشرق، جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح یکی از نشست‌های کمیسیون خود با دستور بررسی وزیر پیشنهادی امورخارجه اظهار داشت: امیر عبداللهیان وزیر پیشنهادی امور خارجه دولت آقای رئیسی با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به تشریح برنامه مختلف خود برای اداره دیپلماسی و روابط خارجی در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پرداخت.

وی افزود: نمایندگان عضو این کمیسیون از جمله بنده به طرح دیدگاه‌های خود پیرامون برنامه‌های وزیر خارجه پیشنهادی پرداختیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در این جلسه احیای نگرش های اقتصادی و فرهنگی در دیپلماسی جمهوری اسلامی، تقویت روابط ایران با همسایگان و استفاده از ظرفیت‌های دیپلماسی پارلمانی را خواستار شدم.

رحیمی جهان‌ابادی در ادامه بیان کرد: همچنین با اشاره به پیشینه کاری، تخصص و اشراف امیر عبداللهیان در امور خارجه و نیز تجربه ارتباط موثر با نمایندگان و شناخت از ظرفیت دیپلماسی پارلمانی را نقاط قوت کار ایشان دانستم.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است برنامه جامع ارائه شده آقای امیر عبداللهیان به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با استقبال اعضای کمیسیون مواجه شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس