کد خبر 1258999
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
محمد ایمانی

بنابراین عجیب ندانید اگر شعار نه غزه نه لبنان، و نه عراق و نه سوریه داده باشد، اما ناگهان خواستار ورود ایران به جنگ با طالبان شود.

به گزارش مشرق محمد ایمانی فعال رسانه‌ای و تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: مهره غربگرا، استقلال رای ندارد و بومی نمی اندیشد. قضاوت طُفیلی دارد؛ و نفی و اثباتش، بر اساس مصالح و مطامع غرب است.

بنابراین عجیب ندانید اگر شعار نه غزه نه لبنان، و نه عراق و نه سوریه داده باشد، اما ناگهان خواستار ورود ایران به جنگ با طالبان شود.

در همه آن میدان ها، هدف آمریکا زدن متحدان ایران بود و نمی خواست ایران درگیر شود، بنابراین اینها هم با ورود ایران مخالفت می کردند.

در ماجرای افغانستان، نقشه آمریکا، درگیر کردن ایران در باتلاقی است که برای شوروی ساخت، اما خودش هم در آن گیر افتاد.

آمریکا، پس از سرشکستگی در این میدان پیچیده، حتی متحد دست نشانده اش اشرف غنی را قربانی کرده و مطلوبش، آلوده کردن ایران به نحوستی است که خود سازنده آن بوده است؛

بنابراین، مُهره های غربگرا هم ناگهان غیرتی می شوند و می خواهند که ایران وارد باتلاق شود. آنها البته می خواهند "ایران" را درگیر جنگ کنند؛ نه این که خودشان هم مرد جنگ باشند. آنها نه مرد این میدان، که مرد هیچ مصاف جدی دیگری نیستند!

بیست سال قبل در حالی که دولت غربگرای مدعی اصلاحات، آماده کمک به آمریکا برای اشغال فغانستان می شد، "سازمان مجاهدین انقلاب" (حزب بهزاد نبوی و تاجزاده و...) در بیانیه ای مشکوک، خواستار کمک به طالبان و درگیر شدن ایران با آمریکا شد. آن روز هم اتفاقا، ترجیح دولت بوش، درگیر کردن ایران بود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    1 12
    والله تا حالا هیچ کس خواهان ورود نظامی ایران به افغانستان نشده. نمی دونم چرا حرف تو دهن مخالفان می گذاره؟
    • RSP10854 IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
      6 0
      يا سنت كمه يا تاريخ نمي خواني اگر هم بخواني همه جاش و نمي خواني

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس