کد خبر 1261089
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
چ

گروه صنعتی ایران‌خودرو تولید سورن، پارس، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۶ و رانا را با به‌روزرسانی برخی امکانات رفاهی و ایمنی جدید و مورد نظر و خواست مشتریان انجام‌ می‌دهد.

به گزارش مشرق به نقل از ایکوپرس- گروه صنعتی ایران‌خودرو در واکنش به خبر توقف خط تولید برخی از محصولات در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، ضمن تکذیب ایجاد خلل در فرآیند تولید، از تولید و عرضه خودروها بر اساس تقاضای بازار و مشتریان و اختصاص امکانات جدید  خبر داد.

براساس راهبردهای فعلی گروه صنعتی ایران‌خودرو و نیازمندی‌های بازار و مشتریان، تولید برخی محصولات این خودروساز با اعمال بهبود و ارتقای برخی امکانات رفاهی و ایمنی به تولید می‌رسد.

این اقدام در سنوات گذشته نیز معمول بوده و پس از اعمال تغییر و بهبود در محصولات، کدهای جدیدی به آنها اختصاص یافته است؛ تولید رانا پلاس، سورن پلاس و خانواده ۲۰۶ و ۲۰۷ از مصادیق اخیر در بهبود محصول و تعریف کد جدید است.

علاوه بر ادامه تولید ۲۰۶ تیپ دو، قرار است دو محصول ۲۰۶ و ۲۰۷ با سقف‌های دو رنگ و شیشه‌ای به بازار عرضه شود؛ در خودروی رانا نیز علاوه بر رانا پلاس، رانا پلاس با سقف شیشه‌ای و مجهز به گیربکس شش سرعته روانه بازار خواهد شد.

در آینده نیز روند بهبود و ارتقای سطح محصولات متناسب با نیاز بازار در تمامی تولیدات گروه صنعتی ایران‌خودرو ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، برخی رسانه‌ها از توقف تولید این محصولات خبر داده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    1 2
    توی سقف آهنیاش کلی آدم کشته شدن، وای به حال سقف شیشه ای! صنعت خودروی ایران به یک انقلاب نیاز داره. امیدوارم دولت انقلابی فکری به حالش بکنه
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 0
      سقف شیشه ای 206 تیپ چند ساخته میشه ؟
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 0
      فکرشو کرده قراره گرون تر بخرید انقلابشم میکنه احتمالا پژو آر دورنگ بهتون تحویل بده
  • بازنشسته بدبخت تامین اجتماعی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    1 0
    میخواد پایین بیاد میخواد نیاد فعلا با این اوضاع اقتصادی طبقه 2و3 فرقون هم نمتوانند بخرند تو اروپا بدبخت ترین ادمها خودرو دارند با این اقتصاد کارخانه های صنعتی ایران باید شروع به ساختن فرقون کنند
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    قیمت بازار 206 رفت بالا و حالا زمان تکذیبیه توقف تولید شد. وقتی قیمت مدل عادی بالاست این شیشه سقف واقعا چه لزومی داره؟ یک آپشن هست در بعضی مدلهای خارجی نه در تولید انبوه.
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    طرفداران گرانی چرا شایعه درست می کنی
  • بانو : سکینه م. IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    لطفا من بانوی سرپرست دختر ۲۳ ساله ام را که ابدا تا بحال هیچ خودرویی نداشته بدون قرعه کشی در ارجحیت قرار دهید‌. ضمنا خواهشمندم جهت خرید پژو 207 صندوقدار استثناعن قیمت کارخانه محاسبه بفرمایید. سپاسگزار شما
  • سکینه م. IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    بانو سرپرست دختر دانشجو هستم.در تمام کشورهای پیشرفته اروپا،آمریکا و کانادا و.......از پادشاه و رئیس جمهور و ....تا کارگر و بیکار و.......بالاترین مدل ماشین را قسطی میخرند چه برسه به مدلهای پائینتر.خریدار ، شماره حساب کارخانه رو به بانکش میدهد و بانک هر ماه طبق قرارداد بین هم مرتب بحساب کارخانه ماشین سازی واریز میکنه.!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس