فرمانده کل سپاه مرکز واکسیناسیون شهید پورجعفری کرمان را افتتاح کرد

گروه استان‌ها ـ با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران مرکز واکسیناسیون شهید پورجعفری کرمان افتتاح شد.

به گزارش مشرق، آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید پورجعفری کرمان صبح امروز با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.

در این آیین علی زینی‌وند استاندار کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان و حجت‌الاسلام علی عرب‌پور مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

بازدید سرلشکر سلامی از مرکز تست غربالگری کرونا ‌

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: اجرای طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا آذرماه سال گذشته با همدلی و همراهی بین وزارت بهداشت و درمان، دانشگاه‌های علوم پزشکی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پایگاه‌های مقاومت بسیج با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله و خانواده محور در کشور آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا دستاوردها و موفقیت‌های خوبی به دنبال داشت افزود: طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا تعطیل نشده بود اما با رویکرد جدید و با شدت بیشتر با کمک گروه‌های جهادی و دیگر تیم‌ها فعالیت خود را از سرگرفته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه به منظور کاهش نرخ ابتلا به کرونا در کشور و قطع زنجیره این ویروس همه نهادها باید پای کار بیایند گفت: اجرای این طرح با همکاری مردم بود و بیشترین نقش را در این طرح خود مردم به عهده دارند.

فرمانده کل سپاه مرکز واکسیناسیون شهید پورجعفری کرمان را افتتاح کرد

وی با اشاره به اینکه مهمترین مسئله در این طرح بیماریابی و تمرکز بر پیشگیری است ادامه داد: در گام پنجم، طرح سپهبد شهید سلیمانی مقابله با کرونا با کمک دانشگاه‌های علوم پزشکی به واکسیناسیون عمومی ورود کرده است.

 سردار سرلشکر حسین سلامی؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز به منظور بررسی وضعیت کرونا در استان کرمان، بازدید از روند اجرای طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا و برنامه‌های درحال اجرا به منظور مقابله با این ویروس به کرمان سفر کرده است.

لازم به ذکر است بازدید از بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان، افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید پورجعفری و حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های سفر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمان است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس