سرلشکر سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران ایران با بیان اینکه کمک به خانواده‌های کم توان به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا ضروری است، گفت: وقتی رهبری، اسلام و مردم با یکدیگر ترکیب شوند از هر مشکلی عبور می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سرلشکر پاسدار حسین سلامی در جریان سفر خود به استان یزد در مراسم آغاز بکار گام پنجم طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: گام پنجم طرح شهید سلیمانی در حقیقت لبیک در میدان به دستور مقام معظم رهبری برای مقابله با شیوع کرونا است.

وی با بیان این‌که طرح شهید سلیمانی را جنبش و حرکت اجتماعی بزرگی از سوی سربازان ولایت فقیه دانست و افزود: سختی این ایام با تمام وجود قابل درک است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که آن چیزی که در شرایط سخت عامل عبور از مشکلات است مکتب اسلام است، گفت: اسلام ما را بر تقوا، احسان و نیکی دعوت می‌کند و ما باید با تمام شرایط پذیرای آن باشیم.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: اسلام نجات یک انسان را معادل نجات بشریت می داند و ما را بیش از هرچیز به انفاق از آن چیزی که دوست داریم دعوت می‌کند.

وی با بیان این‌که ما در موقیتی حساس هستیم و وقتی مکتب اسلام توسط امام مسلمین در متن جامعه جاری می شود، گفت: مردم باید همه به پا خیزد و جامعه سراسر نهضت می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که کمک به خانواده‌های کم توان ضروری است، خاطرنشان کرد: وقتی رهبری، اسلام و مردم با یکدیگر ترکیب می شوند از هر مشکلی عبور می کنیم و این باید در اولویت اجرایی کار قرار گیرد.

سرلشکر سلامی حضور جهادی نیروهای انقلابی را تضمین کننده آرامش جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: کادر درمان نزدیک به دو سال است در نبرد بیولوژیک پیروز آزمونی بزرگ هستند.

وی با بیان این‌که تمام مردم ایران باید قدردان کادر درمان و بسیجیان فعال در طرح شهید سلیمانی باشیم، گفت: نقش نیروهای جهادی در مقابله همه جانبه با شیوع ویروس کرونا ستودنی است.

فرمانده کل سپاه در پایان تحریم همه جانبه جهانی را از دیگر دغدغه های ایران اسلامی دانست و بیان کرد: گاهی بیماران ما به ویژه بیماران پروانه ای به خاطر نرسیدن دارو که ناشی از تحریم های ظالمانه است دچار مشکل می شوند و مشکلات کادر درمان را چند برابر می کند.

وی با بیان این که دشمن می خواهد زیبایی های ایران اسلامی را زشت نشان دهد و سعی دارد با تهاجم روانی آرامش ملت قهرمان ایران برهم بزند، خاطرنشان کرد: ما آموخته ایم که باید برای هدایتمان به ستاره ای نگاه کنیم که در سپهر هدایت بشریت به سعادت ما می اندیشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    پس مستعان ۱۱۰ چی شد؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس