آمریکا

یک نظامی ارشد نیروی دریایی آمریکا با انتقاد از سیاست های واشنگتن در افغانستان، گفت که هم رزمان وی بیهوده در عراق و افغانستان کشته شدند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «استوارت شلر» سرهنگ تفنگداران نیروی دریایی آمریکا که پیشتر از رویه فعلی واشنگتن در خصوص خروج ناگهانی از افغانستان انتقاد کرده بود، از سمت خود برکنار شد.

بر اساس این گزارش، این نظامی آمریکایی روز پنجشنبه، ساعاتی پس از کشته شدن ۱۳ نظامی آمریکایی در افغانستان، با انتشار ویدئویی در فضای مجازی، به شدت از دولت بایدن انتقاد کرد.

وی در ویدئوی خود با توضیح در خصوص چرایی ضبط و انتشار چنین سخنانی گفت: این کار را به این دلیل انجام می‌دهم که نارضایتی و تحقیر فزاینده‌ای نسبت به بی‌کفایتی درک شده در سطح سیاست خارجی دارم.

این نظامی ارشد آمریکایی همچنین تاکید کرد که حاضر است از ۱۷ سال سابقه خدمت خود در ارتش این کشور گذشته و در عوض، از رهبران آمریکا بخواهد که به شکست خود در افغانستان اعتراف کنند.

شلر همچنین با تصریح این حقیقت که همه نظامیان آمریکایی بیهوده در عراق و افغانستان کشته شدند، گفت: ما رهبرانی نداریم که اشتباهات خود را بپذیرند… ما همچنان اشتباهات گذشته را تکرار می‌کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 1
    سلام.حالا یعنی اونایی که قبل از این هلاک شدن،برای کار خوب هلاک شدن؟! چه فرقی میکنه... در هر صورت همشون کافر و مشرک بودن... هدفشون جزء فساد و فحشاء نبوده! در واقع اگر این سربازن رذل نبودن،ارتش امریکاوغربی شکل نمی گرفت! که صدها میلیون انسان رو بکشید! و فساد و فحشاء رو در جهان نشر دهید.. شما و بالا دستی هایتون،هردو یک گناه انجام میدهید..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس