رئیسی اهواز نمایه

خوی اشرافیگری و نگاه ارباب- رعیتی به مردم، یکی از مصادیق بارز رفتار بخش قابل توجهی از اصلاح طلبان است.

سرویس سیاست مشرق - این روزها و همزمان با آغاز به کار دولت سیزدهم، رسانه های جریان اصلاح طلب هجمه گسترده ای را علیه دولت تدارک دیده اند. این طیف به دولتمردان خرده گرفته اند که چرا به میان مردم رفته اید!؟ و چرا بدون واسطه صدای مردم را می شنوید!؟

در همین رابطه «مسیح مهاجری» فعال سیاسی اصلاح طلب- ۶ شهریور- در یادداشتی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: «اقدامات تشریفاتی و نمایشی از قبیل حضور یافتن در حرم امام خمینی، عکس گرفتن با کارکنان غسالخانه بهشت ‌زهرا، نیمه‌شب به وزارتخانه رفتن وزرا و روز پنجشنبه جلسه دولت را تشکیل دادن، فقط در صورتی جواب می‌دهند که در سفره مردم اثر بگذارند، قیمت‌ها را کاهش بدهند و مرگ و میرهای کرونائی را به طرف صفر شدن ببرند. در غیر اینصورت دولت سیزدهم هم می‌شود مثل دولت‌های دیگر مخصوصاً دولت‌های نهم و دهم که محور اصلی آن‌ها نمایش بود و رئیس آن دو دولت می‌گفت صبحانه فقط نان و چائی‌شیرین می‌خورم ولی نهادینه شدن اختلاس و اختلاف و دروغ از همان زمان شروع شد».

حمله حامیان «مدیریت اشرافی و مردم گریز» به دولت رئیسی/ «نظرسنجی در داخل خودرو» مصداق پوپولیسم است یا حضور بی‌واسطه میان مردم!؟

این فعال اصلاح طلب در ادامه نوشته بود: «آقای رئیس‌جمهور به هر یک از وزرا یک نسخه از وصیت‌نامه امام را بدهند و تاکید کنند هر روز قبل از شروع به کار قسمتی از آن را بخوانند. یک عکس از داخل حسینیه جماران هم در اطاق وزرا نصب شود تا همواره به یاد بیاورند که امام در چه مکان ساده‌ای بود و حتی اجازه نداد دیوار حسینیه را رنگ کنند. وزرا اگر اهل عمل باشند، همین کافی است. به بهشت‌ زهرا و حرم امام هم خودشان هر وقت خواستند به تنهائی و بدون تشریفات و زیارت‌نامه‌خوانی بروند و با امام نجوا کنند و بگویند که شما اهل اشرافی‌گری نبودید».

همچنین «علی صوفی» وزیر تعاون دولت اصلاحات- ۸ شهریور- در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «دولت رئیسی فاقد یک مکانسیم علمی ‌برای حل مشکلات است... واقعیت این است که نباید رفتاری از خود نشان دهند که بیشتر پوپولیستی باشد. اینکه به یکباره تصمیم می‌گیرند به خوزستان سفر کنند، صرف سفر نمی‌تواند در بلند مدت پاسخگوی نیازهای کشور باشد. رئیس جمهور بهتر است در ابتدا به فکر اصلاح و تشکیل ساختارهای جدید و کارآمد باشد. ممکن است براساس برنامه ایشان در جایی حضور داشته باشند اما چنین اقداماتی دردی از مردم دوا نخواهد کرد».

حمله حامیان «مدیریت اشرافی و مردم گریز» به دولت رئیسی/ «نظرسنجی در داخل خودرو» مصداق پوپولیسم است یا حضور بی‌واسطه میان مردم!؟

صوفی در ادامه گفته بود: «وجه مشترک دولت احمدی‌نژاد و رئیسی این است که دولت احمدی‌نژاد دارای رویکرد علمی‌نبود و این وضعیت نیز در مورد دولت جدید وجود دارد...اگر دولت قصد داشته باشد زمان را به روزمرگی بگذارند و تابع شعار باشد و یا به رویکردهای پوپولیستی برای ارضای مقطعی جامعه دست بزند و با دنبال حل مشکلات از راه‌های کمیته امدادی باشد نمی‌تواند مشکلات کشور و مردم را حل کند».

«فیاض زاهد» عضو ستاد انتخاباتی کروبی در انتخابات ۸۸ که در دولت روحانی مشاور ارشد دو وزارتخانه مهم اقتصادی بوده است- ۴ شهریور- در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «اگر دولت جدید خود را درگیر شعارهای توخالی کند و در واقع بخواهد با رفتارهای پوپولیستی مخاطبان خاص خود را از خود خشنود کند، مطمئن باشید خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌شود ماه عسل این دولت به پایان خواهد رسید و با کوهی از مشکلاتی که ریشه در تصمیمات ساختاری و غیرمعقول دارد فشار مضاعفی از سوی افکار عمومی متوجه این دولت خواهد شد».

حمله حامیان «مدیریت اشرافی و مردم گریز» به دولت رئیسی/ «نظرسنجی در داخل خودرو» مصداق پوپولیسم است یا حضور بی‌واسطه میان مردم!؟

حمله حامیان «مدیریت اشرافی و مردم گریز» به دولت رئیسی/ «نظرسنجی در داخل خودرو» مصداق پوپولیسم است یا حضور بی‌واسطه میان مردم!؟

زاهد در ادامه گفت: «با توجه به کم تجربه بودن و فقدان سابقه مدیریتی توسط وزرای پیشنهادی کار آقای رئیسی که خودش نیز سابقه زیادی در حوزه مدیریت اجرایی ندارد و همه عمر کاری خود را در دستگاه قضایی سپری کرده بسیار دورنمای دهشت انگیزی را برای ما متصور خواهد شد».

رهبر معظم انقلاب همواره تاکید داشته اند که مقامات ارشد کشور باید به شهرهای مختلف سفر کرده و با مردم از نزدیک در ارتباط باشند و واقعیتها را با چشم، و نه در گزارش ببینند.

خوی اشرافیگری و نگاه ارباب- رعیتی به مردم، یکی از مصادیق بارز رفتار بخش قابل توجهی از اصلاح طلبان است. این طیف پیش از این نیز بارها سفرهای استانی و دیدارهای مردمی مقامات ارشد کشور را مورد تمسخر و توهین قرار داده است.

برای نمونه، «مسیح علی نژاد» خبرنگار فراری و کارمند رسمی وزارت خارجه آمریکا در جنگ علیه مردم ایران، در مقطعی که در ایران بود، در روزنامه اعتماد ملی- متعلق به کروبی- در مطلبی توهین آمیز و زشت با عنوان «آواز دلفین ها»  در اهانتی آشکار به مردمی که به استقبال رئیس جمهور در سفرهای استانی می روند، شور و شوق مردم را با حرکات «دلفین ها» که برای گرفتن غذا از دست مربی به کنار استخر می آیند، تشبیه کرد!

حمله حامیان «مدیریت اشرافی و مردم گریز» به دولت رئیسی/ «نظرسنجی در داخل خودرو» مصداق پوپولیسم است یا حضور بی‌واسطه میان مردم!؟

حمله گازانبری حامیان «مدیریت اشرافی و مردم گریز» به دولت رئیسی در حالی است که این طیف در دولت روحانی، خاطره خوبی از نحوه مواجهه با مردم در افکارعمومی به جای نگذاشته اند.

برای نمونه، حسن روحانی رئیس جمهور سابق- خرداد ۹۸- در اظهارنظری تأمل برانگیز گفت: «نیازی نیست روزنامه‌ها از مشکلات مردم بنویسند. من خودم روزانه از داخل ماشین با دیدن تمام چهره‌های مردم، نظرسنجی می‌کنم. من روزانه نظرسنجی می‌کنم؛ یعنی در خیابان وقتی با ماشین می‌روم تمام چهره‌های مردم را نگاه می‌کنم؛ اینکه چند نفر لبخند دارند، چند نفر عصبانی‌اند و چند نفر قیافه‌شان گرفته است».

حمله حامیان «مدیریت اشرافی و مردم گریز» به دولت رئیسی/ «نظرسنجی در داخل خودرو» مصداق پوپولیسم است یا حضور بی‌واسطه میان مردم!؟

این قبیل اظهارات و اقدامات دولتمردان در دولت تدبیر و امید همواره مورد حمایت طیف اصلاح طلب قرار می گرفت.

حمله حامیان «مدیریت اشرافی و مردم گریز» به دولت رئیسی/ «نظرسنجی در داخل خودرو» مصداق پوپولیسم است یا حضور بی‌واسطه میان مردم!؟

حمله حامیان «مدیریت اشرافی و مردم گریز» به دولت رئیسی/ «نظرسنجی در داخل خودرو» مصداق پوپولیسم است یا حضور بی‌واسطه میان مردم!؟

رهبر معظم انقلاب- ۷ شهریور ۱۴۰۰- در نخستین دیدار هیات دولت سیزدهم در تبیین نخستین توصیه مهم خود به دولتمردان، به جلوه‌های مختلف «مردمی بودن» ‌ اشاره کردند و فرمودند: «رفتن به میان مردم و گفت‌وگوی بی‌واسطه با آنها از ابعاد بسیار خوب مردمی بودن است که آقای رئیسی دیروز با سفر به خوزستان آن را نشان داد».

ایشان اتخاذ سبک زندگی مردمی، رفتار بی‌تکلف، دوری ازاشرافی‌گری و پرهیز از نگاه از بالا به مردم را از دیگر جلوه‌های مردمی بودن برشمردند و گفتند: «باید مشکلات و راه‌حل‌ها را با مردم در میان گذاشت و ضمن پرهیز از بیان حرف‌های غیر واقعی و ناامید کردن مردم، از آنها کمک فکری و عملی خواست».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • حجت MD ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    42 92
    این جماعت هیچ خصوصیت مثبت که ندارند هیچ توقعی از سخن سنجیده و مثبت رانباید ازاینها انتظار داشت و هیچگاه عبرت نخواهند گرفت اگر بعد از چند سالی دوباره به روی کار بیایند و بر گرده مردم سوار شوند باز هم به همین رفتار های اشرافی خود ادامه میدهند و اصلا اینها مردم را به چیزی نمی گیرند
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      32 84
      اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و فقط باید سکوت کنند.
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      23 88
      افساد طلبان بانیان وضع موجود هستن و با تورم 1000 درصدی که ایجاد کردند مردم رو بیچاره کردند و باید شرم کنند.
    • RU ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      4 2
      چی بگم
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      6 0
      دور افتاده ایم از وطنم
    • امیرو IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      2 0
      متاسفانه حقیقتی از رفتار مردم ایران وجود دارد که تا کنون بسیار خسارت آن را پرداخت کرده و آن فراموشی ست. خدا کند بعد از گذشت چند سال در انتخابات دوره های بعدی به یاد داشته باشند که اصلاح طلبان سرا تا مرحله مرگ پیش بردند.
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      0 3
      ۱۳:۴۳ - نه شما بودید کشور اباد شده بود خداییش اگه منطق ندارید یه کم وجدان داشته باشید الان داریم شمارا میبینم همه میبینن رو که نیست خداییش!!!!!!
  • سرباز IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    27 3
    متعفن مثل این جماعت غربزده اشرافی سراغ دارید؟
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      17 3
      یک اصطلاح طلب خوب ،یک اصطلاح طلب مرده است .مرد کوچک چرا توی این ۸ سال لال مونی گرفته بودی
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    11 5
    انتقادات اصلاح طلبها چیزی از بزرگی جناب اقای رئیسی کم نمی کند . و خود اقای رئیسی هم از این انتقادات استقبال می کند اما رویکرد خصمانه و تفرقه افکنانه که شما دنبال می کنید باعث تخریب دولت می شود . جناب اقای رئیسی می داند اگر وارد فضای عمومی شود مورد انتقاد قرار می گیرد و حتی خود مردم عادی ناراحتیشانن را ابراز می کنند . و درست به همین دلیل است که اقای رئیسی می خواهد مستقیما و بدون واسطه گلایه ها را بشنوند .
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    8 12
    برای رفع مشکلات به میان مردم رفتن و پرسیدن. یعنی بی خبری کامل از مشلات کشور. این کار پوپولیسم نیست خود نادانی است. چون یک مدیر باید وضعیت حوزه مدیریت خود را بداند و صعف و قوت ان اگاه باشد تا اقدام درست انجام دهد. هر فردی در جامعه بطور خاص مشکلات خود را می بیند.
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      3 5
      باهاتون موافقم، رئیس جمهور که نمیتواند برود بین مردم مشکلات 80 ملیون آدم را حل کند، باید سیستمی به قضیه نگاه کرد
    • AU ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      9 1
      «رفتن به میان مردم و گفت‌وگوی بی‌واسطه با آنها از ابعاد بسیار خوب مردمی بودن است که آقای رئیسی دیروز با سفر به خوزستان آن را نشان داد».
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      9 1
      نامه امام علی به مالک اشتر رو بخون بعد فرموده های رهبری رو بخون بعد این حرفها رو بزن یک مدیر باید با راه های گوناگون بتونه مشکلات رو بشناسه یکی اش میان مردم رفتنه که نشونه نادانی نیست نشونه مردم دوستی و مردم رو به حساب اوردنه
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    15 1
    32 سال سرطان اصلاحات؟
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    9 0
    مردم در هوای اصلاحات ، خائنین به میهن ، دزدان ، رانت خواران، پر مدعیان ناتوان پرو ، نا کارمندان پرو . آنچه بدی هایی این قشر اصلاح اطلب بوده نفس کشیدن و زندگی کردند دیگر نیرنگ این قشر در مردم کمتر اثرگذار است ! بخل و حسادت این قشر تنبل بی مصرف نسبت به آیت‌الله رئیسی به یاری خدا به جایی نخواهد رسید
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    15 2
    زمان احمدی نژاد بیسواد شیادی به اسم حجاریان دیکشنری رو ورق زد و چشمش برای اولین بار به کلمه Populism افتاد. حجاریان مثل طفلی ذوق زده بیشتر از 10 ساله که خودش و افراد دنباله روش بجا و نابجا هی این کلمه پوپولیسم رو بکار می برن.چه خوب میشد اگه حجاریان و دنباله ش یه نگاهی هم به کلمه betrayer (خائن) می انداختند چون خیلی شایسته این انگ هستن.
    • DE ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      1 0
      خود حجاریان و غربگدایان مانند او و تاجر زاده پوپو لیس غرب هستند باید دنبال این لغت هم بگردند تا خودشان را بهتر بشناسند.
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    1 7
    مشکل اینجاست که در اوج بحران کرونا این جور کار ها را میکنند و بعضا فاضله گذاری اجتماعی توسط آقای رئیسی صورت نمگیرد. وگرنه در بین مردم یک پوئن مثبت هست
  • كريم IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    11 0
    اين افساد طلبان جيره خواري كه سر در آخور آمريكا و ديگران دارند دشمن و ضد پوپوليسم (عوام گرايانه هاي رفتاري ) نيستند بلكه دوست كامل و در بست ِ پول پوليسم و اختلاسها و دزدي هاي بدزد و در روهايي هستند كه با حكومت طيف سرمايه داري و آمريكا گرايي در ايران بايد باشد تا آنها بتوانند باز هم به مطامع خود و چاپيدن اموال بيت المال و مردم بپردازند. مرگ بر همگي افساد طلبان و تمام سركردگانشان.
  • سید IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    14 1
    این بیشتر عقده گشایی ناشی از تحقیر در شکست در انتخابات گذشته است و نباید به پای خرد و دانش سیاسی ــ اجتماعی این نحله گذاشت که ایشان اساساً در این حدّ و اندازه نیستند!
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    14 1
    عجب پس چرا خوشون هیچ غلطی نکردند و مملکت را به این روز انداختند چقدر رو دارند این افساد طلبان!!!
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    12 1
    خدا را شکر که دیگه مجبور به دیدن قیافه ننگین این اصلاح طلبها را در نشریات و رسانه های گروهی نیستیم
    • مجید دلبندم IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      9 0
      اینا هم از همین دارند مینالن. آخه اینکه این آقا میره پای درد دل مردم شما را آزار میده، چون اینجوری عیار جماعت نامرد شما مشخص میشه.
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    9 2
    پوپولیسم این دولت صد بار شرف دارد به گوگولیسم آن دولت! پوپولیسم رئییسی صد بار شرف دارد به اَنگَلیسم روحانی!
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    14 1
    افرین مسیح مهاجری که لال بود توی این هشت سال اقای رئیسی این سید با جلال مسیح وار مسیح مهاجری را هم شفا داد
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    14 1
    چقدر رذیلانه این کارها متهم به پوپولیسم میشود. اگر هست کاش یک دهم این کارها را رئیس جمهور خودشان انجام میداد نه اینکه هنوز مشغول مداوای زخم بسترباشد.
  • mahdi IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    12 2
    شما که از ترس کرونا از داخل کاخ های مجللتون بیرون نمی امدید باز دم رئیسی و قالیباف و اژه ای گرم که بدون واسطه میان کارهاشون اگه نمایشی باشه بازهم ارزش داره لعنت به سرطان اصلاحات و روحانی و اوان انصارش و خاندان منحوس
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    5 11
    فقط می دونم که احمدینژاد دیگری در پیش داریم
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      11 1
      روحانی آنچنان بلایی بر سر اقتصاد کشور و معیشت مردم آورد که حالا همه به جون احمدی نژاد دعا می کنند.
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      9 1
      بسیار مسرور و خوشحالیم
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      7 1
      از احمدی نژاد دفاع نمی کنم ولی انصاف داشته باش . بزرگترین پروژه های سازندگی ( مسکن مهر) و ارزانی خودرو و ..... در 6 سال احمدی نژاد بود . من هم خانه خریدم ( 2 تا ) و خودرو پژو صفر کیلومتر تمام قسط . حالا یک خونه دارم و یک خودروی تصادفی از سر روحانی و کلیدش . تازه بیکار هم شدم با سابقه مهندسی 23 سال .
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      1 1
      تویی که زمان احمدینژاد خونه و ماشین خریدی اونموقع ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی داشتیم ولی حالا چی؟ الان آقای رئیسی می خواد با خزانه دوره روحانی و مدیریت آقای احمدینژاد مملکت رو اداره کنه....چه شود!!!
  • سرانجام IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    13 2
    حالا نامردا یادشون اومده امام چکار میکرده همتون مرده بودید حسن روحانی با برادرش چکار ها سر ارز و طلا نیاوردند
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    1 5
    مدیریت مردمی این چند وقته چه کاری کرده هر روز جنسها داره گرون میشه
  • . IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    1 0
    اینکه کسی بگه "اگه این سفر رفتن و ... تاثیری در سفره مردم نذاره ، چه دردی دوا میکنه" این جمله اشتباه یا درست؟
  • RO ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    91 19
    همتون یه کرباسین.
  • AU ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    4 4
    اصلا شما همه خوب بقیه منتقید بدترین ادمهای روی زمین بابا مردم فقط بهترشدن اوضاع رومیخوان وگرنه اینطرف وانطرف رفتن چه فایده داره مردم خسته اند خسته ازهمه چیز
  • حقجو IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    4 1
    تا وقتی نخواهند یا نتوانند جلوی رسانه های جیره خوار استکبار جهانی را بگیرند، کشور یا در هیچ اموری موفق نخواهد شد و یا اگر پیروزی ایی حاصل شود با تلفات و هزینه زیادی همراه خواهد بود
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    4 0
    جماعت حقیقتا افساد طلب خودشان بالذات کار نکن و مفسد هستند وقتی که سر کار هستند وقتی هم نیستند چوب لای چرخ دولت
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    4 1
    برای رفع مشکلات به میان مردم رفتن و پرسیدن. یعنی بی خبری کامل از مشلات کشور. این کار پوپولیسم نیست خود نادانی است. / [جواب / رئیس جمهور مشکلات مردم را می داند و پی گیر رفع مشکلات هم هست اما حضور رئیس میان مردم . احساس فرد را نسبت به گرفتاریها تقویت می کند و دانستن با دانستن فرق می کند . ما اتش را از دور می بینیم و می شناسیم ولی وقتی خودمان وارد اتش بشویم نوع شناختمان فرق می کند .
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    این جماعت هیچ خصوصیت مثبت که ندارند هیچ توقعی از سخن سنجیده و مثبت رانباید ازاینها انتظار داشت و هیچگاه عبرت نخواهند گرفت / جواب / خصوصیات مثبت اصلاح طلبها : اول دین مداری دوم . رعایت اخلاق اسلامی . سوم رعایت ادب اسلامی . چهارم . صمیمیت با مردم . پنجم . مدارا . ششم . انسان دوستی . هفتم . انعطاف و خویشتنن داری . هفتم . بی احترامی نکردن به کشورهای دنیا . هشتم .تحصیلات بالا . نهم . اهل مطالعه و تفکر دهم .......
  • موسوی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    نکته دیگری که جا افتاد این طیف که خود در دوره هشت ساله جزئی از ساختار و مسئول وضع موجود بودند، در حالی دولت چند روزه رو به بی برنامگی متهم می کنند که خودشون با برنامه های علمی شون (!) هشت سال هیچ گلی به سر مردم نزدند. حتی اگر اینها این روش رفتاری جدید رو نپسندن حداقل یک مدت باید زبان به کام بگیرند اما وقیح تر از این حرف ها هستند.
  • بهنام IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    1 0
    سلام مشرق جان در اینکه رئیس جمهور یا هر مقام دیگری بین مردم بروند و درد دل آنها را گوش کنند حرکت بسیار خوبی است جای هیچ شک و تردیدی نیست ولی استانداران در واقع شخص اول هر استان هستند و مسائل استانی را باید آنها حل کنند که ظاهرا اینگونه نیست و همینطور وزیران مسئول بخش مربوط به خود هستند و باید توسط آنها حل شود و ظاهرا در گذشته بطور کامل انجام نشده لذا با انتخاب شایسته مقامات زیر دستی توسط رئیس جمهور و وزرا بسیاری از مشکلات یقینا حل شده یا کاهش می یابد و چه بسا نیازی به مداخله و سفرهای رئیس جمهور نباشد و ضمنا خروجی مطلوب این سفرها بسیار مهم است نه صرفا خود سفر و میان مردم رفتن
  • محمد IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    11 36
    شکمهایشان از لقمه حرام پر شده که اینچنین تهمت و افترا می بندند این جماعت خاین وطن فروش
  • مجید IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    6 1
    مردم دیگه آگاه شدند، و برای اراجیف طیف افساد طلب تره هم خرد نمیکنن
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    3 0
    بگدارید حمله کنند. تا 8 سال همینگونه خواهند بود
  • RU ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    .....
  • مجتبی از زنجان IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    1 0
    آقایان پس ایجاد تقسیمات جدید چی شد
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    2 0
    کی میشود وطن من هم چون ایران شود
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    5 1
    مگر اقای خامنه ای نفرمود وخود رئیسی نگفت . که اولویت کار این دولت. 1- حل بحران کرونا 2- حل مشکل معیشت مردم و از بین بردن گرانی است. ایا این دو مشکل را حل کرده که بمیان مردم رفته تا مشکلات دیگر را حل کند. اگر هم فکر می کند با رفتن بین مردم کرونا وگرانی حل می شود. فقط توهم است یا فریب مردم. برای حل دو مشکل هم فقط باید از مردم کمک بگیرد.
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      1 1
      اگه حرف نزنی کسی بهت نمی گه لالی
  • مهدی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    5 1
    اف به تمام لیبرال های غربگدای افساد طلب
  • DE ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    3 1
    اقایان اصلاحاتچی شما با رویه اشرافی گرایانه گوی میدان باختید و با این بی کفایتی ها از مکانیسم علمی و مردمی درکارهایتان ذره ایی خبری نبود! بس کنید تورو خدا! با این ژست های تو خالی تون! شما اصلاحاتچی ها با مردم و دردهایشان و با زبان احوال مردم ایران بیگانه هستید!وظیفه شمااصلاحاتچی ها اینه که خودتان رو با ارزشهای نظام جمهوری اسلامی و خواست مردم ایران خودتان را تطبیق دهید و بس و دست از این رویه غلط بردارید. درود خدا بر سید عزیز و بزرگوار اقای رئیسی که فروتنانه بامردم درکنار مردم و برای خدمت به مردم به میدان امده تا روشهای اشرافی گرایانه پلید امثال شما غربگراها رو براندازد و طرحی نو بپاسازد تا الگوی همه خدمتگزاران نظام باشد.
  • DE ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    4 1
    اقای مسیح مهاجری چرا این پیشنهادات رو به دولت های اصلاحاتچی سابق که 32 سال سرکار بودند نفرمودید تا به این اوضاع بد دچار نشوند؟
  • US ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    2 0
    به خانه بازمیگردیم
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    5 0
    حسن روحانی رئیس جمهور سابق- خرداد ۹۸- در اظهارنظری تأمل برانگیز گفت: «نیازی نیست روزنامه‌ها از مشکلات مردم بنویسند. من خودم روزانه از داخل ماشین با دیدن تمام چهره‌های مردم، نظرسنجی می‌کنم. من روزانه نظرسنجی می‌کنم؛ یعنی در خیابان وقتی با ماشین می‌روم تمام چهره‌های مردم را نگاه می‌کنم؛ اینکه چند نفر لبخند دارند، چند نفر عصبانی‌اند و چند نفر قیافه‌شان گرفته است»
  • SE ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    2 0
    اصلاحطلبان از شاه حسین مرتضوی مشاور فرهنگی اشرف غنی رئیس دولت فراری افغانستان تقاضا کنند که یک دوره آموزشی در مورد عواقب کدخداپرستی برایشان ترتیب دهد شاید بصیرت در ایشان جوانه بزند.
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    روحانی مثل .....از تو ماشین نگاه میکنه
  • محمدایوب IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    1 0
    این اصلاح طلبان وطن فروش خیلی خطرناک هستند
  • فرهنگی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    1 0
    به تجربه 65 ساله دریافتم که جریان موسوم وویروس اصلاح طلب غربگرا یعنی سویه سیاسی وادادگی و تولید وباز پروری وریکاوری سلطنت طلب ومنافق وبرانداز وسویه اقتصادی سرمایه سالاری و حرام خواری و اختلاس وپولشویی ورشوه وغارت بیت المال وسویه اجتماعی وفرهنگی اشرافیگری وولنگاری وسکولاریسم وسویه رسانه ای هوچیگری ودستگاه دروغ ساز به شرط مزد اگر غیر از این است یکی بگوید اینطور نیست البته بعضی ها هم اشتباها" بر خورده اند
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    1 0
    چرا دولت جدید جلوی دلالان مسکن نمی ایستد.چرا قانون مالیات بر عایدی سرمایه اجرا نمیشه.دلال ها بازار مسکن را به دست گرفته اند و هر قیمتی دلشان بخواهد اعلام می کنند. خرید خانه دیگه افسانه شده.
  • رحیم IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    2 0
    واقعا آقای رئیسی لال ها رو شفا میده اینها در افتضاح دولت روحانی کجا بودند؟
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      1 0
      کامنت با حالی بود دمت گرم .
  • مقدس IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    2 0
    اینها که یه مشت بی ارزش هستند که مرتب اراجیف همدیگر و اربابانشان در بی بی ملکه و اینتر سلمان را فقط نشخوار می‌کنند .
  • حسین نقاش ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    3 0
    از دولت مردان می خواهم بدون توجه به حاشیه سازی اصلاح طلبان بی خاصیت، شبانه روز در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند . مردم خود بصیر و فهیم هستند.
  • عدالت IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    2 0
    1000سال وقت برای جمع کردن خسارت های دولت قبل هم کم است
  • US ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    2 0
    فرار رو به جلوااصلاح طلبان. مردم مصیبتی که شما جماعت اصلاحات سرشان آوردید را هرگز فراموش نمیکنند.
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    2 0
    این قماش از شدت عصبانیت در سوزش سختی بسر میبرند ، قربون عظمت و جلال خدا برم که چطور دارند تقاص پس میدهند چه زیبا دارند مکافات عمل در این دنیا را پس میدهند بسوزید و چشمانتان از حدقه بیرون بزند کور شودچشم کسیکه مجد و عظمت حزب الله را نتواند ببیند
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 0
    از کاخ شیطان به خدمتکاران مزد بگیر وبیمزد : ضروریست جهت اثبات وفاداری وبرخورداری از حمایت ما منزوی نشده وبا تمام قوا در تخریب دشمن اصلی ما ورقیب خودتان لجن پراکنی کرده ازتعریف واظهار دلسوزی دریغ نورزیده مدام نسخه وپیشنهاد وبذر بدبینی پراکنده کنید حمایت ما همیشه همراه شماست
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    0 0
    از قدیم گفتن آب رو باید ریخت هم آنجایی که سوزش زیاده ، مشخصه که اینا دردشون گرفته ، بزارین بسوزن
  • DE ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    0 0
    مسی علینژاد» خبرنگار فراری و کارمند رسمی وزارت خارجه آمریکا در جنگ علیه مردم ایران، در مقطعی که در ایران بود، در روزنامه اعتماد ملی- متعلق به کروبی- در مطلبی توهین آمیز و زشت با عنوان «آواز دلفین ها» در اهانتی آشکار به مردمی که به استقبال رئیس جمهور در سفرهای استانی می روند، شور و شوق مردم را با حرکات «دلفین ها» که برای گرفتن غذا از دست مربی به کنار استخر می آیند، تشبیه کرد ولی استقبال خود مسی علینژاد از ماموران سیاه بخت کاخ سیا مانند حرکات.........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس