کارگاه‌های آموزشی جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می‌شود

کارگاه‌های آموزشی یازدهمین‌جشنواره کتابخوانی رضوی با عنوان «نگین فیروزه‌ای» به‌زودی برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، کارگاه‌های آموزشی «نگین فیروزه ای» در راستای آموزش رشته‌های یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از هفته آینده برگزار می‌شوند.

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با بخش‌های ویژه داستان‌نویسی، شعر و داستانک در حال برگزاری است و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع با حضور اساتید مجرب برای گروه‌های سنی مختلف بزرگسال، کودک و نوجوان در زمینه‌های تخصصی و عمومی کرده است.

در همین راستا؛ کارگاه‌های آموزشی نگین فیروزه‌ای از روز یکشنبه ۱۴ شهریور برای گروه‌های مختلف کودک و نوجوان؛ والدین و کتابداران آغاز می‌شود.

کارگاه آشنایی عناصر داستان کوتاه و داستانک، با تدریس رحیم مخدومی، دوشنبه‌ها و چهارشنبه ها ساعت ۱۸ و کارگاه مبانی شعر و اقتضائات شعر رضوی، با تدریس وحید سمنانی، یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۶ برگزار خواهند شد.

علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند براساس روزهای اعلام شده به نشانی https://www.skyroom.online/ch/tehranplir/farhangi مراجعه کنند.

یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی(عج) در قالب رشته های متنوع همچون نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای و داستانک نویسی، رشته های شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم» ، قصه گویی و...در حال برگزاری است و علاقه‌مندان به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند برای دریافت فایل منابع به پایگاه اینترنتی www.samakpl.ir مراجعه و تا ۱ آبان ۱۴۰۰ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس