مسابقه فرهنگی «مشی خورشید» برگزار می شود

همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی مسابقه فرهنگی «مشی خورشید» با موضوعات متنوع برگزار می شود.

به گزارش مشرق، همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام و با توجه به اهمیت نشر و ترویج پیام نهضت حسینی در جامعه از طریق ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی، اداره کل کتابخانه ‌های عمومی استان تهران با همکاری ستاد اربعین استان تهران مسابقه فرهنگی  «مشی خورشید» را برگزار می کند.

این مسابقه فرهنگی در ۵ رشته‌ی کتابخوانی، نقاشی، پویش شعرخوانی و دکلمه شعر، معرفی کتاب، داستانک‌نویسی برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان و بزرگسال از ۲۰ شهریور ماه برگزار می شود و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

در رشته کتابخوانی، مسابقه با محوریت دو کتاب «حسین از زبان حسین» نوشته حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان، مخصوص بزرگسالان و «چهل روز عاشقانه» نوشته محمدرضا سنگری، ویژه نوجوانان، به صورت چهارگزینه‌ای برگزار می‌شود.

کودکان در رده سنی (۶ تا ۱۲ سال) می‌توانند در سه رشته نقاشی، پویش خاطره گویی و دکلمه شعر؛ نوجوانان (۱۲ تا ۱۷ سال) می توانند در پنج رشته پویش معرفی کتاب، خاطره گویی اربعین، چهارگزینه‌ای، دکلمه شعر و داستانک نویسی و علاقه‌مندان در رده سنی جوان و بزرگسال (بالای ۱۸ سال) نیز می‌توانند در دو رشته مسابقه چهارگزینه‌ای و داستانک نویسی در این مسابقه فرهنگی شرکت کنند.

علاقه مندان پس از ثبت نام در سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir  می‌توانند از روز پنج شنبه ۲۵ شهریور ماه متناسب با رده های سنی خود در مسابقات شرکت کنند.

مسابقه فرهنگی «مشی خورشید» برگزار می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس