مسابقات اربابان سلاح ارتش‌های جهان

سرداور مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۱ اربابان سلاح جزئیات آخرین نتایج این مسابقات را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمد سیدی اظهار داشت: امروز آخرین مرحله و آخرین مسابقه از مرحله بیاتلون گروهی بین کشورهای ویتنام و روسیه در حال اجرا است. در قسمت اول مرحله پنجم مسابقات اربابان سلاح ارتش‌های جهان، تیم‌های جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان با هم به رقابت پرداختند که با جمع‌بندی نتایج به عنوان آخرین مرحله از پنج مرحله مسابقاتی که تا کنون پشت سر گذاشته شده است در جلسه هأئت و کارگروه داوری مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و نتیجه نهایی در خبرهای بعدی اعلام خواهد شد.

جزئیات آخرین نتایج مسابقات اربابان سلاح ارتش‌های جهان +عکس

سرداور مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۱ اربابان سلاح اضافه کرد: در مسابقاتی که تاکنون برگزار شده است در حوزه توپخانه صحرایی و سنگین، توپخانه پدافند هوایی و سلاح های انفرادی یا بیاتلون انفرادی، جمهوری اسلامی ایران به مقام نخست مسابقات با امتیازات قابل ملاحظه و اختلاف بسیاری دست یافته است.

وی ادامه داد: همچنین در رشته راکت‌انداز گراد یا توپ ۱۲۲ میلیمتری کاتوشیا جمهوری اسلامی ایران با اختلاف ۳۰ ثانیه نایب قهرمان مسابقات شد.

سیدی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنم با نتایج روز گذشته و نتایج امروز، سکوی قهرمانی اصلی را به ملت شریفمان هدیه دهیم.

جزئیات آخرین نتایج مسابقات اربابان سلاح ارتش‌های جهان +عکس

سرداور مسابقات بین‌المللی اظهار داشت: نکته شگفت‌انگیز به ۵ دوره مسابقات پیشین، بحث کارگروه داوری بود که برای خطاهای مشاهده شده، مدارک و مستندات و تصاویر کافی ارائه می‌شد که کارگروه داوری جایی برای اعتراض نداشتند و حق میزبانی جمهوری اسلامی ایران و قهرمانی  ارتش جمهوری اسلامی را با رغبت و میل خودشان تأیید و امضا کردند.

جزئیات آخرین نتایج مسابقات اربابان سلاح ارتش‌های جهان +عکس

وی اضافه کرد: روز شنبه ساعت ۱۸ تا ۲۰ اختتامیه این دوره از مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۱ خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس