بررسی طرح‌های صنایع پارس جنوبی با حضور وزیر نفت به روایت تصویر

در سفر وزیر نفت به منطقه پارس جنوبی ضمن بازدید از صنایع و تأسیسات راهکارهای لازم برای وارد مدار شدن فازهای جدید پارس جنوبی ارائه شد.

به گزارش مشرق، وزیر نفت در نخستین سفر عملیاتی خود در سفر ۲ روزه با حضور در منطقه پارس جنوبی عسلویه و کنگان ضمن بررسی طرح‌های گازی و پتروشیمی مستقر در  منطقه پارس جنوبی در نشستی با حضور مدیران مربوطه راهکارهای لازم برای وارد مدار شدن فازهای جدید پارس جنوبی ارائه کرد.

وزیر نفت در این سفر با اشاره به تولید ۷۰۰ میلیون مترمکعب در شبانه‌روز گاز از منطقه پارس جنوبی اظهار داشت: ۷۰ درصد گاز مصرفی کشور از تأسیسات پارس جنوبی تولید و به شبکه گازرسانی منتقل می‌شود که این نقش مهم پارس جنوبی در این عرصه را نشان می‌دهد.

اوجی با اشاره به نشست با مدیران صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی بیان کرد: در این نشست پروژه‌های در حال اجرا و راهکارهای بهره‌برداری از فازهای باقیمانده پارس جنوبی مطرح و بررسی شد.

بررسی طرح‌های صنایع پارس‌جنوبی با حضور وزیر نفت +عکسبررسی طرح‌های صنایع پارس‌جنوبی با حضور وزیر نفت +عکسبررسی طرح‌های صنایع پارس‌جنوبی با حضور وزیر نفت +عکسبررسی طرح‌های صنایع پارس‌جنوبی با حضور وزیر نفت +عکسبررسی طرح‌های صنایع پارس‌جنوبی با حضور وزیر نفت +عکسبررسی طرح‌های صنایع پارس‌جنوبی با حضور وزیر نفت +عکسبررسی طرح‌های صنایع پارس‌جنوبی با حضور وزیر نفت +عکسبررسی طرح‌های صنایع پارس‌جنوبی با حضور وزیر نفت +عکسبررسی طرح‌های صنایع پارس‌جنوبی با حضور وزیر نفت +عکسبررسی طرح‌های صنایع پارس‌جنوبی با حضور وزیر نفت +عکس

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس