ب

ایران خودرو علاوه بر تثبیت جایگاه خود به عنوان خودروساز اول کشور و کسب سهم ۵۳ درصدی در بازار خودروی سواری، توانسته تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش دهد.

ایکوپرس- براساس گزارش عملکرد پنج ماهه امسال گروه صنعتی ایران خودرو، میانگین تحویل روزانه محصولات ایران خودرو ۱۸۰۰ دستگاه بوده که با وجود تعطیلات تابستانی و کرونا، این عدد در برخی روزها به بالغ بر سه هزار دستگاه نیز رسیده است.

برمبنای این گزارش، گروه صنعتی ایران خودرو، در پنج ماهه امسال ۱۸۶ هزار و ۶۷۷ دستگاه خودروی سواری به تولید رسانده است.

این خودروساز بزرگ کشور، با اتخاذ رویکرد افزایش سهم برند خود در محصولات تولیدی،‌ درصدد است تا ضمن ارتقای کیفیت محصولات، نسبت به تنوع بخشی به آن و تولید با برند ملی اقدام کند. محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از جمله محصولات پرطرفدار و خوش نام ایران خودرو به شمار می رود که توانسته عنوان تنها دارنده پنج ستاره کیفیت در میان خودروهای ساخت داخل را نیز کسب کند.

همچنین، تولید «تارا» که به تازگی وارد بازار شده از جمله اقدامات مهم این خودروساز در توسعه محصول به شمار می رود. تارا اتوماتیک به همراه سایر محصولات بهبود یافته نیز به زودی به سبد محصولات این شرکت اضافه خواهد شد.

کراس اوور ایران خودرو که نخستین کراس اوور تولید داخل با سطح بالای داخلی سازی است نیز، در حال طی کردن مراحل طراحی بوده و پس از رونمایی، پایان سال آینده به مرحله تولید انبوه خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس