نتایج کامل هفته دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا/ صدرنشینی مشابه ایران و استرالیا + جدول و برنامه مسابقات

در دو گروه مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ایران و استرالیا با شرایط مشابهی در صدر جدول گروه‌های خود هستند.

به گزارش مشرق، دومین روز از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا به پایان رسید و دو تیم ایران و استرالیا صدرنشین گروه‌های خود شدند.

در گروه A ایران در دیدار خارج از خانه مقابل عراق با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و با ۶ امتیاز در صدر جدول ایستاد. از سوی دیگر کره جنوبی که دیگر تیم مدعی گروه است، در خانه با یک گل از سد لبنان گذشت تا با ۴ امتیاز به رده دوم برسد و امارات با تساوی یک - یک مقابل سوریه با ۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد. تیم‌های سوریه، لبنان و عراق نیز به ترتیب با یک امتیاز و با تفاضل رتبه‌های چهارم تا ششم را در اختیار دارند.

جدول گروه A به شرح زیر است:

تیم ملی فوتبال ایران , جام جهانی 2022 قطر ,

در گروه B سه نتیجه مشابه به ثبت رسید و هر سه میهمان روز دوم، موفق شدند بر میزبان‌ها غلبه کنند. به این شکل که استرالیا در دیدار خارج از خانه یک بر صفر ویتنام را شکست داد، ژاپن با همین نتیجه و در دیدار خارج از خانه مقابل چین که در دوحه قطر برگزار می‌شد به برتری رسید و عربستان نیز در عمان یک بر صفر تیم برانکو ایوانکوویچ را شکست داد.

جدول گروه B را در زیر مشاهده می‌کنید:

تیم ملی فوتبال ایران , جام جهانی 2022 قطر ,

در جدول گروه A و B ایران و استرالیا شرایطی مشابه یکدیگر دارند. هر دو تیم با دو برد مشابه یک که یک بر صفر خانگی و سه بر صفر خارج از خانه بوده با ۶ امتیاز و تفاضل ۴ صدرنشین گروه خود هستند.

برنامه دیدارهای باقیمانده تیم ملی ایران به شرح زیر است:

* ۱۵ مهر ۱۴۰۰ (۷ اکتبر ۲۰۲۱)
 امارات - ایران

* ۲۰ مهر ۱۴۰۰ (۱۲ اکتبر ۲۰۲۱)
 ایران - کره جنوبی

* ۲۰ آبان ۱۴۰۰ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۱)
 لبنان - ایران

* ۲۵ آبان ۱۴۰۰ (۱۶ نوامبر ۲۰۲۱)
 سوریه - ایران

* ۷ بهمن ۱۴۰۰ (۲۷ ژانویه ۲۰۲۲)
 ایران - عراق

* ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ (اول فوریه ۲۰۲۲)
 ایران - امارات

* ۴ فروردین ۱۴۰۱ (۲۴ مارس ۲۰۲۲)
 کره جنوبی - ایران

* ۹ فروردین ۱۴۰۱ (۲۹ مارس ۲۰۲۲)
 ایران - لبنان

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود عبدالهی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    4 1
    آقای وحید هاشمیان اگر می‌خواهید کره جنوبی هم به سرنوشت عراق دچار شود بازی فیزیکی و پرسینگ را در مقابل کره اجرا کنید بازیکنان کره وقتی تحت فشار قرار می‌گیرند ذهنشان مختل می‌شود و زود وا می‌دهند من سی سال است بازیهای ملی را در آسیا با کنجکاوی تمام دنبال میکنم رمز غلبه بر کره فقط وفقط پرسینگ است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس