سردار اشتری :مرزهای کشور در کمال امنیت قرار دارند

فرمانده ناجا با اشاره بر رضایتمندی مردمی از عملکرد و اقدامات ناجا گفت: تحول در امور کلانتری ها باید در دستور کار فرماندهان انتظامی باشد چراکه خروجی کار کلانتری ها باعث افزایش رضایت‌مندی مردم می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری امروز در جلسه جمع بندی نهایی بازرسی و نظارت ستادی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی  با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و سالروز ورود اسرای کربلا به شام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۷ شهریور اظهار داشت: راهی که امام حسین (ع) برای بشریت ترسیم کرده راه آزادگی و آزادی خواهی است امسال هم عاشقان امام حسین (ع) با توجه به شیوع کرونا نتوانستند در روز عاشورا کربلا باشند اما در تمام جهان به یاد شهید کربلا عزاداری های زیادی برگزار و ارادت خود را نشان دادند.

تحول در امور کلانتری ها باید در دستور کار فرماندهان و مسئولان انتظامی باشد

وی با اشاره بر رضایتمندی مردمی از عملکرد و اقدامات ناجا اظهار داشت: تحول در امور کلانتری ها باید در دستور کار فرماندهان و مسئولان انتظامی باشد چراکه خروجی کار کلانتری ها باعث افزایش رضایت‌مندی مردم خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به حرکت شتابی و پیش رونده ناجا در حوزه هوشمندسازی پلیس افزود: هوشمند سازی پلیس کیفیت خدمات دهی و خدمات رسانی ناجا را ارتقاء داده و باعث می شود پلیس ماموریت های خود را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهد؛ که باید در این راستا نقطه نظرات با هدف بهبود هرچه بیشتر وضعیت ارائه شود.

 ساخت ۱۲۰ هزار مسکن در قالب تسهیلات مسکن

سردار اشتری با تاکید به ارتقاء معیشت کارکنان و حل مشکلات پرسنل اظهار داشت:خوشبختانه تقریبا کل پرسنل ناجا دُز اول واکسن را دریافت و تاکنون ۷ مرحله افزایش حقوق داشته ایم که امیدواریم تا پایان سال نیز دو مرحله افزایش حقوق را داشته باشیم و همچنین ساخت ۱۲۰ هزار مسکن در قالب تسهیلات مسکن و ۵۰ هزار واحد مسکونی سازمانی از برنامه های دیگر در حوزه معیشت کارکنان است.

وی با آرزوی غفران و رحمت الهی برای فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا و آرزوی صحت و سلامتی برای بیماران، افزود: تک تک کارکنان باید در طرح واکسیناسیون بیماری کرونا شرکت و این واکسن را دریافت و به خانواده های شهدا و متوفیان بیماری کرونا نیز توجه ویژه شود.

 ایران به دنبال آرامش و حُسن همجواری با کشورهای همسایه هست

فرمانده ناجا در پایان رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از عملکرد ناجا را مایه افتخار برای فرماندهان و کارکنان عنوان کرد و گفت: در مرزهای استان آذربایجان شرقی الحمدلله امنیت خوبی برقرار است و جمهوری اسلامی ایران به دنبال آرامش و حُسن همجواری با کشورهای همسایه هست تا از جنبه های اقتصادی در مرزها استفاده و بهره برداری کنیم.

 مردمان عزیز دیار آذربایجان شایسته بهترین خدمت هستند

وی با قدردانی از تلاش های مسئولان و کارکنان انتظامی آذربایجان شرقی در حوزه های مختلف مأموریتی و تشکر ویژه از فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان  گفت: خوشبختانه استان آذربایجان شرقی با وجود مردمان متدین و انقلابی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشان دادند که پشتیبان نظام بوده و هستند و مردمان عزیز دیار آذربایجان شایسته بهترین خدمت هستند.

 کسب نمره خیلی خوب فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی در نتایح ارزیابی بازرسی و نظارت

فرمانده ناجا با اشاره به کسب نمره خیلی خوب فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی در نتایح ارزیابی بازرسی و نظارت ستادی افزود: اقدام و تلاش در راستای رفع معایب و نواقصات احصاء شده مسیر پیشرفت را فراهم و نوعی حسن بوده؛ و نظارت ستادی یک تمرین و رزمایش خوبی برای احراز آمادگی است
سردار اشتری با تاکید بر اینکه باید بازرسی و نظارت به صورت دقیق، هماهنگ شده، هدفمند و کارشناسی شده انجام شود؛ اظهار داشت: بازرسی و نظارت دقیق و هدفمند، اثربخشی اقدامات را تضمین و بستر ساز رشد، پیشرفت و تعالی سازمانی  بوده و معایب احصاء شده باید جلسه جمع بندی اصلاح و نقاط قوت نیز باید تقویت شوند.

وی به اولویت های ۱۶ گانه ناجا اشاره کرد و گفت: ۱۶ اولویت ماموریتی ناجا امسال به تمام رده ها ابلاغ و ارسال شده  که به عنوان یک بسته کامل در پیشگیری از جرایم و ماموریت های انتظامی پیش بینی و طراحی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس