کد خبر 1269616
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
آثار چاقو بر روی بدن اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اجرای طرح برخورد با اراذل، گفت: ۶۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار گیلان دستگیر و ۱۳۱ نفر نیز احضار و توجیه شدند.

به گزارش مشرق؛ سردار عزیزالله ملکی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مطالبات مردمی برخورد قاطع با برهم زنندگان ناامنی‌ها است، گفت: این طرح در اولویت کاری نیروی انتظامی قرار گرفت و از ابتدای امسال با تعامل مراجع قضائی با موفقیت‌های خوبی همراه بوده است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اجرای طرح برخورد با اراذل از ۱۳ شهریور و به مدت یک هفته در سطح استان، بیان کرد: در جریان برگزاری این طرح، ۶۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار دستگیر و ۱۳۱ نفر نیز احضار و توجیه شدند.

دستگیری ۶۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار گیلان

وی تصریح کرد: ۱۳۶ قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی که به صورت غیرمجاز در دست افراد بود نیز توسط پلیس کشف و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار ملکی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی برای برخورد با اراذل در سطح فضای مجازی، بیان کرد: افرادی که در سطح فضای مجازی اقدام به خودنمایی و عربده کشی می‌کردند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه پلیس راهور هر ساله طرح جامعی درباره سرویس مدارس پیش بینی می‌کند تا از تردد سرویس‌های غیرمجاز جلوگیری شود، افزود: از مسئولان مدارس درخواست داریم که در این زمینه با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 1
    متاسفانه در گیلان رفتار مناسبی با مسافرها نمیشه همه مسافرها که بد نیستند همه دنبال ناموس مردم نیستند که همه ذباله در طبیعت نمیریزند که شاید تعداد معدودی این شکلی باشند ولی نباید به کل مسافرین تعمیم داده بشوند متاسفانه در گیلان ناسیونالیسم جدیدی در حال شکل گیری هست که کارشو با نژادپرستی و ضرب و شتم مسافران و سایر اقوام شروع کرده انها فکر میکنند گیلان یک کشور مستقلی هست و بسیار چاشنی ملی گرایی رو در قوم گرایی و استانشون بکار میبندند بهتره هر چه زودتر با این جریان برخورد بشه
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 0
      دوست عزیز بسیاری از تخلفاتی که نام بردی توسط خود مردم محلی گیلان داره انجام میشه اما به دلیل شناس بودن افراد کسی باهاشون کاری نداره و علیه اونها چیزی گفته نمیشه
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    اینا راباید دار زد امشب تو کرمان تو خیابان ادیب یکی از همین جانوارها به یک اقا موی سفید هم توهین ناموسی کرد هم بینیش باکله شکست بخاطر اینکه اینه ماشینش شکست و داشت فرار میکرد پلیس هم امد گفتم اگه قاصی بودم حکم اعدام این جانور را صادر میکردم موی سفید و ناموس این بنده خدا را لگد مال کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس