امیر خانزادی: مأموریت دریانوردی اطلس با اقتدار ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش انجام شد

دستیار فرماندهی کل ارتش در امور راهبردی گفت: مأموریت دریانوردی اطلس که با استقلال و اقتدار معنی دار ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حمایت همه رده‌ها با موفقیت انجام شد.

به گزارش مشرق، امیر دریادار حسین خانزادی، به مناسبت بازگشت ناوگروه ناو ۷۵ نیروی دریایی ارتش از اقیانوس اطلس، پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

الله الذی سخر لکم البحر

همرزمان نیروی دریایی، امروز مأموریتی که در ماه‌های گذشته با ایمان، شجاعت و دانش آغاز شد، با موفقیت به مقصدی رسیده است که نقطه آغاز برای ساخت ایران اسلامی، ایران بزرگ و ایران تاریخی در امر دریا است.

مأموریت دریانوردی اطلس که با استقلال و اقتدار معنی دار ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حمایت همه رده‌ها با موفقیت انجام شد، به واقع نمادی از خیزش تمدن ایرانی اسلامی به سمت دریا برای بهرمندی از همه فوائد آن از جمله توسعه‌ی فراگیر امنیت به نفع اقتصاد آبی و همکاری با دوستان است.

امروز به برکت انقلاب و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و مجاهدت‌های کارکنان و خانواده‌های نیروی دریایی، اطلس با همه چالش‌هایش به آبگیر دم دستی بدل شده است که دروازه‌های آن بدون هیچ محدودیتی به روی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گشوده شده است.

این حضور تاریخی و این حضور راهبردی را مدیون مردانی هستیم که وقتی به دریاها و اقیانوس‍های پیش رو رسیدند، بدون هراس آن‌ها را به زیر سیطره خود کشیدند و فخر و منزلت ایران اسلامی را رقم زدند. این سرآغاز تاریخی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون دریادلان نیروی دریایی را از خداوند متعال خواستارم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاج اکبر IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    نفهمیدیم چطوری عوض شد
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      0 0
      به فنا رفتن سه فروند ناو در دوره فرماندهی ایشون!
  • یونس مژده آور IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    تشنه‌لب بادۀِ حُسن القضا شهره به عشقِ علیِ مرتضی وارث میراث تهمتن منم پنجۀِ در پنجۀِ دیو افکنم پاینده باشید دریادلان
  • اخ IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    انشاالله همیشه سلامت ، مقتدر و سرفراز باشید !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس