کد خبر 1270690
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
سامسونگ گلکسی نوت

سامسونگ امسال برای اطمینان از موفقیت گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ تصمیم گرفت موبایل جدیدی از سری گلکسی نوت معرفی نکند.

به گزارش مشرق، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Ice Universe»، شواهدی وجود دارد که از توسعه نسل بعدی گلکسی نوت خبر می‌دهد. این منبع در حساب توییترش نوشته: «فردی در زنجیره تامین سامسونگ شواهدی مبنی بر وجود نسل بعدی گلکسی نوت را مشاهده کرده است.»

با وجود چنین گفته‌ای، همچنان آینده سری نوت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. برای مثال چند روز پیش مشخص شد کره‌ای‌ها نام تجاری گلکسی نوت را تمدید نکرده‌اند که به گفته برخی منابع به معنای پایان عمر این فبلت‌های محبوب است. در کنار این موضوع، عوامل دیگری هم می‌توانند در تولید یا عدم تولید نسل بعدی سری نوت نقش داشته باشند؛ عواملی مثل موفقیت گوشی‌های تاشو در بازار و همچنین ادامه روند کمبود جهانی تراشه.

سری گلکسی نوت سامسونگ به دلیل استفاده از قلم S Pen طرفداران خاص خود را دارد، اما از طرفی سامسونگ گوشی تاشو جدیدش را به همراه پشتیبانی از این قلم معرفی کرده. با این حال یک گوشی ۱۸۰۰ دلاری انتخاب بسیاری از خریداران نخواهد بود.

گلکسی زد فولد ۳ تنها گوشی خارج از سری گلکسی نوت نیست که از قلم S Pen‌ پشتیبانی می‌کند و اوایل سال جاری میلادی گلکسی S۲۱ اولترا هم با چنین ویژگی از راه رسید. با این وجود فروش پایین این سری از پرچمدارهای سامسونگ نشان می‌دهد که قلم S Pen در ترغیب کاربران موفق ظاهر نشده است.

رونمایی از نسل جدید گلکسی نوت سامسونگ در سال ۲۰۲۲



پیش‌تر گروهی ۱۵ هزار نفره از طرفداران محصولات سری گلکسی نوت با امضای یک کارزار آنلاین از سامسونگ خواسته بودند که در نیمه اول ۲۰۲۲ مدل جدیدی از این خانواده را به بازار بفرستد.

با وجود تمام این موارد باید دید آینده سری گلکسی نوت به چه صورت خواهد بود و آیا سامسونگ سال آینده نسل جدید گوشی‌های این سری را معرفی خواهد کرد یا خیر.

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس