کد خبر 1272052
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
آل خلیفه

ماموران رژیم آل خلیفه در آستانه سالروز سازش این رژیم با تل‌آویو که با مخالفت ملت بحرین روبه‌رو شده، بازداشت جوانان بحرینی را از سر گرفته است.

به گزارش مشرق، رژیم آل خایفه از چند روز پیش و در آستانه نزدیک شدن به اولین سالگرد امضای توافقنامه سازش منامه با صهیونیست‌ها در ۱۵ سپتامبر بازداشت مردان و پسران جوان را در تعدادی از مناطق بحرین از سر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین، یک منبع پیگیری بازداشت مخالفان بحرینی می‌گوید که «علی احمد ابوتاکی» و «محمود صابر»، از بازداشتی‌های سابق شهرک «بور»، روز یکشنبه دوازدهم سپتامبر به دست ماموران آل خلیفه ربوده شدند.

نظامیان آل خلیفه، سحرگاه دیروز دوشنبه سیزدهم سپتامبر هم به شهرک‌های «سماهیج» و «الدیر» حمله کرده و چند جوان و یک کودک را بازداشت کردند که اسامی برخی از آنها «حسن علی أحمد، محمد محمود، یوسف الجفیری، جاسم العکلة، مصطفی حسین، علی خرفوش، سلمان علی سلمان»، «علی عبد المحسن» (کودک) اعلام شده است.

باندهایی از مزدوران رژیم ال خلیفه چند روزی است، «علی عبدالعزیز» یکی دیگری از جوانان را در راستای حملات تروریستی نظام مند خود بازداشت کرده است.

بر اساس این گزارش جوانان ربوده شده غالبا به شکنجه‌گاه‌های رژیم آل خلیفه منتقل شده و روزها و هفته‌ها در معرض شدیدترین شکنجه‌ها قرار می‌گیرند تا از آنها به زور اعتراف گرفته شود؛   به خصوص که پادشاه این کشور با صدور فرمانی به سازمان اطلاعات ملی این کشور اختیار مستقیم بازداشت و بازجویی بدون تفهیم اتهام داده است.

وزرای خارجه بحرین و امارات، ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰، در کاخ سفید، توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق این رژیم و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا امضا کردند.

ملت وفادار به آرمان فلسطین در بحرین این اقدام رژیم آل خلیفه را خیانت توصیف کرده و خواستار لغو قرار داد سازش با صهیونیست‌ها شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 0
    مردم بحرین بايد دست به‌ قيام بزنید وتمام پایگاها وپادگانهای نظامی آل‌خلیفه به‌ کنترل‌ خود درآوردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس