کد خبر 1273765
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از منزل مادر شهید در شوش

مرد شیاد به بهانه استخدام نظافتچی برای یک شرکت خدماتی از زنان جویای کار سرقت می‌کرد.

به‌ گزارش مشرق، بیست‌وپنجم شهریور پارسال زن جوانی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد، از طریق آگهی‌های اینترنتی با فردی که مدعی استخدام کارگر برای نظافت منزل بود، آشنا شدم و در نهایت قرار شد در خیابان جردن همدیگر را ملاقات کنیم و کارفرما من را به محل کارم ببرد اما وقتی در خیابان جردن سوار بر خودرو پژو ۲۰۶ کارفرما شدم بعد از طی مسافتی این فرد اظهار کرد، خودرواش خراب شده و من را از خودرواش پیاده کرد و در یک لحظه بسرعت از محل گریخت و کیفم را که حاوی مقادیری طلا، موبایل و وجه نقد بود، سرقت کرد.

سرهنگ کارآگاه «قاسم دستخال»، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: با شکایت این زن در حین تحقیقات کارآگاهان با پرونده‌های مشابه دیگری روبه‌رو شدند که مالباخته‌ها به همین شیوه مورد سرقت قرار گرفته بودند و کارآگاهان موفق شدند متهم را که از مجرمان سابقه دار بود شناسایی و وی را در مخفیگاهش که محدوده خیابان شریعتی بود دستگیر کنند.

در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی ۶ مال باخته دیگر نیز شناسایی و مال باختگان متهم را سارق اموالشان معرفی کردند. بدین ترتیب متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 0
    چرا اینجور شدند این مردم فکر نکنم بدتر از ما ملتی تو دنیا باشه که به این راحتی گوش هموطناش را ببرد.
    • ایرانی GB ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      0 0
      بخاطر اینکه شکم بعضیها با یک ذره دو ذره سیر نمیشه ... این دزد طماع که ماشین هم داشت نمیتونست با ماشینش از راه حلال کسب روزی بکنه حداقل میتونست مسافر کشی بکنه یا تویه یک آژانس تاکسی تلفنی کار بکنه و روزی حلال از زور بازوهاش بخوره اما شکم اینجور آدمها عین چاه سیرایی نداره و به نون کم و کافی قانع نیستند , همه چی برمیگرده به حرص و طمع یک شبه پولدار شدن و صاحب پول یا مفت شدن
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 0
    مردک عوضی آشغال کفتار صفت
  • FR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 0
    دزدی از ادم بدبختی که میخواد بره خونه مردم کارگری اخر بیشرافتی و نامردیه..لاشی برو از یه پولدار دزدی کن..هر حکمی براش ببرن کمه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس