حزب الله: تصمیم واردات سوخت از ایران، برای پایان دادن به تحقیر مردم لبنان بود

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله گفت که تصمیم وارد کردن سوخت از ایران از طریق دریا، تصمیمی بود که حزب آن را اتخاذ کرد تا کرامت مردم حفظ و به تحقیر آنان پایان داده شود.

به گزارش مشرق، «ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان امروز یکشنبه به شدت از عملکرد مسئولان این کشور در عدم حل مشکلات مردم انتقاد کرد.

شبکه خبری المنار به نقل از السید گزارش داد، تصمیم وارد کردن سوخت از ایران از طریق دریا، تصمیمی بود که حزب آن را اتخاذ کرد تا کرامت مردم حفظ و به تحقیر آنان پایان داده شود.

وی با اشاره به تصمیم حزب الله برای حل مشکلات مردم لبنان، تأکید کرد، مسئولان لبنانی، «فقط می‌دانند که چگونه پولهای بی‌حد و حصر از سفارتخانه‌ها دریافت و از آن استفاده کنند. [پولهایی که] همچنان از آمریکاییها، اروپاییها، کشورهای [حاشیه] خلیج [فارس] و عربستان سعودی به دست آنان می‌رسد».

این مسئول حزب الله خاطر نشان کرد: «مقاومت جنایات، دروغها، خیانت آنان را برای ملت برملا کردند... آیا اقدام مقاومت، دولت را سوق خواهد داد تا مشکلات مردم را حل و گاز، نفت و سوخت وارد کند؟».

السید خاطر نشان کرد: «ما نمی‌توانیم در حل مشکلات مردم، بر روی انسانهای ترسو شکست خورده حساب باز کنیم. لذا چه در زمینه سوخت یا هر چه مربوط به زندگی مردم باشد، [خودمان] اقدام خواهیم کرد».

این مسئول حزب الله درباره رابطه با سوریه گفت: «از چند سال پیش [به مسئولان] گفتیم که بروید و ببینید که چگونه باب روابط را با سوریه باز کنید تا مردم راحت باشند و [سوریه نیز] محصولات کشاورزی و صنعتی بفرستد، ولی هیچ کس جرأت نکرد برود».

وی در پایان تأکید کرد: «شرم‌آور اینکه [مسئولان] پس از اینکه سفیر آمریکا موافقت کرد و مطمئن شدند که کشتی [حامل سوخت] از ایران، حرکت کرده و موضوع جدی است، یک هیأت فرستادند. اکنون [آمریکا] می‌خواهد از مصر و اردن برای ما گاز بیاورد!».

رسانه‌های لبنانی، صبح روز پنجشنبه  از ورود تانکرهای حامل سوخت ایران به این کشور خبر دادند. لبنان در نتیجه تحریم‌های آمریکا از یک سال و نیم پیش با وخامت اوضاع اقتصادی از جمله کمبود سوخت روبه‌ورست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    6 2
    ای کاش من هم یک لبنانی بودم
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    7 4
    .خشونت های بی سابقه علیه مردم شهرهای کشور ما در دهه ۷۰ خورشیدی،تاراج صدها هزار میلیارد تو ن از خزانه کشورمان،مشتبه کردن امر عراق و سوریه و لبنان و یمن با عناوین چرت و چرندی مانند دفاع مقدس،محور مقاومت و دفاع از حرم توسط آت و آشغالهای سیاس دونگ کثافت عراقی تبار اما دست به یکی شدنشان با دشمنان این آب و خاک بخصوص گرگهای خاکستری که فقط ٦۰۰ نفر رو در اروپا سلاخی کردند.تف تو شرف نداشته شما آت و آشغالهای نانجیب عراقی تبار که اقتصاد،فرهنگ و هنر،محیط زیست،ارزش پول ملی،صنعت،ارزش پاسپورت ما رو از بین برده و اینطور از آبرو،اعتبار،هیثیت و شرف ملت ایران در سطح بین الملل مایه ذاشته،اما اینطور در حق ملت شریف ایران خیانت می کنید.
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      7 0
      چی می گی؟!!
    • وطندوست iran IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      6 3
      ایکاش اندکی مطالعه تاریخی داشتید ؟ دوست و هم میهن ساده لوح من ! ایکاش اندکی تحقیق می‌کردید ؟ لطفا" یک سرچ ساده هم در اینترنت بزنید رویای حکومت نیل تا فرات یهود !!! اگر مطالعه و تحقیق کردی اگر ایرانی باشی و هم میهن من قطعا" همین راه را خواهید رفت که امروز می‌رویم ! البته من منکر اشتباهات کم و کاستی ها در حاکمیت جمهوری اسلامی نیستم ولی راه عزت و بقای ایران بزرگ همین راه ..
    • IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      7 0
      سلام خوبی؟
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    7 4
    تسلیت به کشورهای غربی ، تسلیت به رژیم جعلی اسرائیل ، تسلیت به گاوهای شیرده یهود و آمریکا شیوخ مرتجع عرب !!!
  • 10098 IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 3
    حالا چه کسی به تحقیر ملت ایران پایان میده ؟؟!!! میدونید تازگی ها دو تا خانواده با هم تو یه خونه اجاره ای زندگی میکنند ؟! میدونید تازگی ها مردم مجبورند پشت بام خانه ها رو اجاره کنند ؟ میدونید مردم دیکه ماست دبه ای 50000 تومن نمیتونند بخرند ؟؟؟
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      1 0
      هیچکس تا خودتون خوتونو تحقیر میکنید نیاز به کسی نیست
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 0
    ۲۱:۰۱ بله ای کاش یعده تون جنبه ای غیرت و شعور و شرف لبنانی را داشتید ، حزب الله لبنان هرچی خدمت به مردم و طرفداران خودش انجام دهد باز کم است واقعا ارزشونو دارن شیر مادرشون حلال نون و نمکی که میخورند هیچ لگد مال نمی کنن زحماتی ک بسختی بدست میاد قدرشان را میداند در طول تمام سال های سختی و فشارها در طول انواع بحران های احمال شده از سوی دشمنان بجای توطئه و مشکل تراشی و خود تحقیری حلقه ای اتحاد وحدت و همبستگی را گستردتر کردن تا همه جانبه مواجه دشمنانشان شوند برعکس بعضی از ایرانیان نمک ناشناسان خودمون هرچقدر بشون لطف و خوبی شود آخرش با یک اشاره از سوی دشمن علیهت شورش و لگد مالت میکنن...
  • ناشناس IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 1
    امیدوارم این خدمات به یادشون باشه و بمونه . اینطور نشه که تا از آب و گل در اومدند همه چیز رو فراموش کنند و به ریش ما و دولتمان ما بخندند .
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 0
    ۱۲:۰۳ خیالت راحت و تخت باشه این لطف و خدمات را تا صد سال دیگه هم بیاد خواهند داشت پیروان از مکتب حق علی و حسین همانطور ظلمی که توسط ظالمان معاویون ابن یزید در حقشون از یاد نبردن همانطور لطف و خوبی و خیر های که در حقشون میشود از یاد نخواهند برد ، شما فقط بفکر شکمتون باشید یوقت کم نیارین..........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس