کد خبر 1274621
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
جام جهانی فوتسال| نخستین شکست ایران مقابل آرژانتین رقم خورد/ شاگردان ناظم‌الشریعه حریف ازبکستان شدند

تیم ملی فوتسال ایران با شکست مقابل آرژانتین در رده دوم گروه F قرار گرفت و در مرحله یک‌هشتم حریف ازبکستان شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (دوشنبه) به مصاف آرژانتین رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود آرژانتین خاتمه یافت.

تیم ایران با این شکست در رده دوم گروه F قرار گرفت و در مرحله یک‌هشتم باید به مصاف ازبکستان برود. آرژانتین نیز با قرار گرفتن در صدر جدول این گروه در مرحله بعد باید رودرروی پاراگوئه قرار بگیرد.

ترکیب ابتدایی ایران در این مسابقه را سپهر محمدی، علی اصغر حسن‌زاده، حمید احمدی، سعید احمد عباسی و محمدرضا سنگ‌سفیدی تشکیل دادند.

نیمه نخست این مسابقه با برتری نسبی آرژانتین پیگری شد اما درخشش دروازه‌بانان ایران مانع گلزنی حریف شد تا این نیمه با نتیجه بدون گل خاتمه یابد.

در دقیقه ۵ نیمه دوم سرانجام قفل دروازه ایران شکست و آرژانتین گل اول بازی را به ثمر رساند و در ادمه نیز در دقیقه ۷ گل دوم را نیز وارد دروازه ایران کرد، اما این پایان کار نبود علی اصغر حسن‌زاده در دقیقه ۱۰ یکی از گل‌های خورده ایران را جبران کرد تا این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک خاتمه یابد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاشاسین اردبیل IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    3 2
    با اشتیاق بازی را تماشا کردم. در نیمه اول پر اشتباه بودیم و اگر ننبود رشادت دروازه بان ما، دو گل نمیه اول میخوردیم. بچه ها چند بار توپ را لو دادند و آرژانتین بیشتر حمله می کرد. همین مسئله باعث شد آرژانتین شیر بشه و در نیمه دوم ابتدا دو گل بخوریم تا تلنگر بخوریم که جبران دو گل دیگه دیر شده بود. اگر به این شیوه بازی کنیم بعید میدونم مقام سومی دور بعد را تکرار کنیم مگر اینکه مربیان اما از این بازی درس لازم را گرفته باشند.
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 1
    در برابر اولین حریف جدی مون خوب بازی نکردیم. انگار از آرژانتین ترس داشتیم. انشا الله بازی با ازبکستان را ببریم و بریم بالا
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    2 1
    ترسوها به بهشت نمیروند! بازی تاخیری و پراشتباه و مایوس کننده ای بود! انگار این تیم و بازیکنان تکراری دیگه انگیزه و طراوت خود را ازدست داده و نیازبه تغییرات کلی داره.
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 1
    این ضعیف ترین بازی ایران بود تکرار اشتباهات و از دست دادن توپ ها بسیار بد بود اینکار انگیزه و توان بازی روان و تکنیکی را نداشتند
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    3 1
    متاسفانه اغلب از نمودار حذفی اطلاع ندارن ونظر میدن.برای ایران دوم شدن عالی وبهتر بود .الان ایران دور بعد با ازبکستان ویک چهارم با برنده قزاقستان تایلند بازی میکند ونیمه نهایی با اسپانیا یا پرتغالوولی اگه اول میشد با پاراگوئه قدرتمند و روسیه وبرزیل.باخت اینجا حکم بر داشت .این روزا باید دقیق واگاهانه نظر داد.
  • Akbar IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    0 0
    خیلی بد بودیم این تیم حذف میشه چون تیم پیری بردیم با مسابقات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس