شرکت فایزر: اثربخشی این واکسن به مرور زمان از بین می‌رود

بهرام عین اللهی از فراوانی واکسن سینوفارم در کشور خبر داد و گفت: واکسن فایزر محدود و برای خانم های باردار است و به سایر افراد تزریق نمی شود.

به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت  در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای دهلران و دیدار با بیماران کرونایی گفت: از مردم استان ایلام و شهرستان مرزی دهلران می‌خواهیم در تزریق واکسن کرونا تعلل نکنند.

وی تاکید کرد: مردم باید واکسن سینوفارم و برکت و هر آنچه وزارتخانه تایید می‌کند استفاده کنند تا بدن آن‌ها مقاوم شود.

بهرام عین اللهی از فراوانی واکسن سینوفارم در کشور خبر داد و گفت: واکسن فایزر محدود و برای خانم های باردار است و به سایر افراد تزریق نمی شود.

بیشتر بخوانید:

محدویت سنی واکسن کرونا برداشته شد

وی یادآور شد: بیشتر مرگ و میرها مربوط به کسانی است که واکسن نمی‌زنند و نیاز است مردم هرچه سریعتر واکسن تزریق کنند.

عین اللهی وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای دهلران اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در این ایام که مصادف با اربعین حسینی و ایام هفته دفاع مقدس است، در شهرستان شهیدپرور و مرزی دهلران به عنوان نماینده دولت حضور پیدا کرده ام.

او افزود: امیدوارم که جلساتی که با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استانی و شهرستانی خواهیم داشت، مسائل و مشکلاتی که وجود دارد را منتقل خواهیم کرد و فردا هم حضرت آیت الله رئیسی ریاست جمهوری محترم به استان ایلام تشریف خواهند آورد و مطالب به ایشان و سایر اعضای هیئت دولت منتقل خواهد شد.

عین اللهی عنوان کرد: هدف این است که ما مشکلات و مسائل مناطق محروم و مرزی را از نزدیک ببینیم و منعکس نموده و ان‌شاءالله در جهت حل آنان کار کنیم.

او یادآور شد:قبل از اینکه از بیمارستان بازدید داشته باشم، مشکلات درمانی استان و این شهرستان را با حضور نماینده محترم مردم در مجلس و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی مورد بررسی قرار دادیم.

عین اللهی مطرح کرد:در راه رفع مشکلات درمانی استان و شهرستان دهلران برنامه‌هایی داریم و ان‌شاء‌الله طی مصوباتی بتوانیم از نظر اعتباری و امکانات و تجهیزات به استان کمک کنیم.

او بیان کرد:ایلام یک استان قهرمان پرور است و رشادت‌های این استان را باید در تاریخ دید. دشمن بعثی به طور ناجوانمردانه استان ایلام را مورد تهاجم قرار می‌داد و مناطق مختلف این استان را بمباران می‌کرد، اما مردم، این استان را ترک نکردند و در زیر درختان بلوط زندگی کردند و در استان ماندند و جوانان ما باید بیایند و از استان ایلام درس رشادت و مردانگی را یاد بگیرند و بدانند که می‌شود با همه سختی‌ها ماند و استان را حفظ کرد.

عین اللهی اعلام کرد:آن موقع‌ها در دوران دفاع مقدس به دلیل عدم وجود امکانات، متأسفانه آنطور که باید شجاعت‌ها و رشادت‌های مردم این استان منعکس نشده و الان که این امکان وجود دارد، رسانه‌ها باید وارد عمل شوند و خاطرات دوران دفاع مقدس را مکتوب و مستندسازی کنند و در قالب آنان نشان دهند که مردم این استان چقدر شجاع و شهیدپرور هستند.

او گفت:ما هم وظیفه داریم که از همه نظر به این استان رسیدگی کنیم و ان‌شاء‌الله بتوانیم آن چیزی که لایق این مردمان است را محقق کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    16 2
    نفهمیدیم بالاخره فایزر خوبه یا بد؟
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      14 0
      یک عده ۶ماه پیش یواشکی فایزر زدن الان هم برای اوناست
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      5 0
      بعضی ها قبله امالشون امریکا و محصولاتش است ، اونوقت به مردم میگن امریکا بده . اما خودشون ریاکارانه پاسپورت امریکا دارن و هر محصول امریکا که بدستشان برسه روی چشم میزارن و حالشو میبرن. اما به ما یه چیز دیگه میگن
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      5 0
      خوبه یا بد غلط هست . برای کیا خوبه؟ درست هست
    • به ۱۲:۱۶ IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      0 0
      خیر حرف شما هم غلطه!تا وقتی مطالعات کامل انجام نگیره،نمیشه کاملا تاییدش کرد.
  • نینا HK ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    10 5
    واردات واکسن فایزر با آن همه تلفات چه توجیهی دارد مگر رهبریی نهی نفرمودند
  • علی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    5 12
    این واکسن راکه در همه دنیا مناسب بودنش برای کودکان نأئید شده است و کودکان با ارزش ترین سرمایه های کشورند دستور دهید این واکسن فقط به کودکان زیر 12 سال تزریق شود. چیزی مهمتر از کودکان سرزمین ما نیست
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      4 1
      چشم بیار فرزندانت رو دهه شصتیه بی نوای نگران ما همه مثل همیم
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      0 4
      آقازاده منفی نده کوفتت میشه
  • CA ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    1 0
    افراد ناراحتی قلبی رو هم در لیست قرار دهید
  • IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    7 5
    فایزر میخوایم مشرق!!!
  • IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    9 11
    واکسن های معمولی از واکسن فایزر که دستکاری ژنتیکیه خیلی مطمعن تره. منکه به هیچ وجه واکسن امریکایی نمیزنم
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      3 3
      برای شما ها فقط برکت . فایزر برای افرادی است که در دنیای واقعی زندگی میکنن نه خیال دنیای فانتزی
  • IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    5 7
    واکسن خطرناک فایزز برایباردارها ژنتیک فرزندشون
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    5 23
    چه تبلیغ خوبی برای فایزر کردند!؟تشکر از جناب ریسی برای انتخاب وزیران باهوش!!
    • میثم IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      25 8
      فایزر یک آمپول تایید شده است لطفاً بدون اطلاعات نظر ندید کل دنیا فایزر زدن و مسلم نمیزنن یک نگاه به فوتبال های خارجی بنداز. ضمنا رهبری واردات هیچ واکسنی رونهی نکردند
    • آزاده IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      4 0
      فایزر و زنان باردار!زنان بارداری که نسل آینده کشور رو به دنیا خواهند اورد.۱۱:۱۵ وقتی اطلاعات نداری بیخودی حرف نزن،برو با کلمه فایزر در مشرق جستجو کن وانواع مقالاتی درباره فایزر رفته ببین بعد بیا اطهار نظر کن و به فایزرتاییدیه بده!مقالاتی مثل:افزایش فزاینده کرونادر اسراییل با وجود تزریق فایزر۲۴ شهریور،۸:۵۹،شرکت فایزر:اثر بخشی این واکسن به مرور زمان از بین میرود۲۵ شهریور،۱۲:۲۹ و انبوه مطالب دیگه!ابرید مطلب فارس رو درباره فایزر بخونید!تمام واکسنها به سالها ۵ تا ۸ سال یا کمی بیشتر تحقیق نیاز دارن که وارد جریان واکسیناسیون بشن،حالا چگونه وزارتخانه اونها رو تایید میکنه مگر این مدت زمان لازم گذشته؟،چرا واکسن رو اجباری میکنید؟مگر تمام واکسنهای موجود چنین پروسه ای طی کردن؟حالا مگه مجبورید به مادران باردار فایزر بزنید؟آیا واکسنهای دیگه اشکالی دارند؟آقای رییسی انتطار ما درباره وزارت حساس بهداشت خیلی بیشتر از این بود!
    • سارا FR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      1 1
      اورژانسیه خانم!!!:/کمتر از دو سال ۱۲۰ هزار نفر مردن. همه کارشناس مسائل پزشکی شدن خدا رو شکر
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    1 0
    عجب
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    3 22
    آقای عین اللهی بهتره بری یه بار گفته های استادت آقای پروفسور سجادی رو گو‌ش کنی بعد تصمیم احمقانه برای تزریق واکسن کرونا به زنان باردار رو بگیری واکسن فایزر مضرترین واکسن هستش شما حق ندارید به زنان باردار تزریق کنید تصمیمات احمقانه پشت همدیگه.. اجباری کردن واکسن از یه طرف و لای منگنه گذاشتن مردم و تزریق واکسن فایزر آمریکایی مضر به زنان باردار... ما منتظر واکسن های ایرانی رازی یا پاستور یا سینو ژن هستیم تو حق نداری به مردم فشار بیاری پس اون واکسن ها برای کی داره ساخته میشه؟؟ پروفسور سجادی که خودش ساکن خارج از کشور هست و اسناد عین اللهی میگه واکسن فایزر مضره و با دلایلی علمی میگه نمونه های سقط جنین داشتن بعد تزریق این واکسن... شما میخواین با تزریق واکسن خودتون رو راحت کنید ولی فکر عوارض بعدی این واکسن ها نیستید ما واکسن خوبی می خواهیم تزریق کنیم که تولید داخل باشه و روش کار شده باشه مثل رازی یا سیناژن
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    28 1
    برای آقا زاده ها چی ؟؟فایزر معلومه نباید واسه مردم عادی باشه اینا مال از ما بهترونه حالا لا به لاش چند تا هم به خانم های باردار بزنید قشنگ ماست مالی بشه
  • خودم ! US ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    2 0
    پس ینی من الآن منتظر فآیزر بمونم ؟! :| :| امآ تزریق وآکسن در این دورآن بآردآری به نظرم خیلی ترسنآکه ... همش می ترسی برای بچه چیزی بشه خدآی نکرده .. ! هی به خودت می گی بزنم .. بعدش می گی نه .. همه ی ترست برآی بچه اس .. ! از یه طرفم می گی به خآطر بچه م بزنم .. ینی کلن در حآلت ترس و تردید و دلهره ای .. !
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    8 1
    فایزر برای نورچشمی هاست دیدم که میگم
  • US ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    5 36
    واکسن فایزر عوارض زیادی دارد حتی مادرنا بهتر ازفایزر است و واکسن اسپوتنیک روسی و برکت ایرانی از هردوی این واکسن های آمریکایی واز واکسن آسترازنکا ی انگلیسی و از سینوفارم چینی و بهارات هندی بهتر هستند
    • esi IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      0 0
      عزیز نمی دونی نظر نده مدرنا هم همون فایزه که مرنا تولیدش می کنه
  • ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 1
    فایزر فقط واسماست .برید برکت بزنید
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    3 1
    اینجور به نظر میرسه دارن جوری القا میکنند اینگار واکسن فایزر بهترین واکسنه و چون واکسن فایزر کم هست و نمیشه به همه زد فقط به خانوم های باردار میزنن . تو اون وزارت بهداشت ی حر نیست بگه واکسن فایزر که mRNA هست و ممکنه باعث تغییرات ژنتیکی بشه نباید رو نسل آینده و آینده سازان این کشور تزریق بشه ؟‌ به نظرم خیلی عجیب و مشکوکه
    • آزاده IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      2 1
      میزگرد مخالفان وموافقان واکسن رو در فارس نیوز برید بخونید!تاریخش هم ۲۹ شهریوره،خود متخصصان هم که به واکسن اعتقاد دارن ودر میزگرد حاضرن با واکسن اجباری مخالفن،ولی آقای وزیر این انتقادها رو ظاهرا نمیشنوه!بازهم گلی به جمال فارس نیوز که حرفهای منتقدان رو میشنوه،مشرق منتشر کن.
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    2 0
    طفلان بیگناه را به تیغ تیز شیطان سپردید!!!!
  • آزاده IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    2 1
    علی خان،لازم نکرده شما تعیین تکلیف کنین که واکسنی مثل فایزر به بچه ها بزنن.
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    3 0
    ما که نفهمیدیم . عمده کسانی که با امریکا دائما در ستیزند و بد گویی می کنند خودشون تحصیل کرده امریکا هستند و بچه هاشون اونجا درس می خونه و کالاهای امریکایی را با هفت واسطه می خرند و استفاه می کنند .وقتی می خواهند علمی بودن چیزی را ثابت کنند می گویند مورد تایید دانشگاه هاروارد است و سازمان غذا و داروی امریکا گفته . قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را ؟؟؟؟ لطفا دست از نفاق بردارید .بگویید چون امریکا دشمن ماست ما به او بد گویی می کنیم . ما هم قبول می کنیم و هم صدا با شما می شویم ولی دروغ نگویید و نفاق نداشته باشید . همین امروز اگر ایران با امریکا جنگ کند ما به جنگ با امریکا می رویم .ما عاشق ایرانیم ولی مثل شما منافق و دروغگو نیستیم . تا دیروز فایزر بد ترین واکسن بود و داخلش مار پنهان شده بود ولی حالا مخصوص زنهای باردار شده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس