والیبال جوانان جهان| پیروزی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی/ شکست عجیب مراکش!

تیم والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان از سد مراکش گذشت.

به گزارش مشرق، مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان که از روز پنج‌شنبه یکم مهرماه به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شده است، امشب به پایان می‌رسد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب (شنبه‌شب) به وقت تهران و در سومین مسابقه خود در این مرحله از رقابت‌ها به مصاف مراکش رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد تا به نخستین برد خود در این مسابقات دست یابد.

تیم‌های ایران و مراکش در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه این مسابقه برای صعود آن‌ها به جمع هشت تیم برتر مسابقات اهمیت نداشت و تعیین کننده رتبه سوم و چهارم جدول بود.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در این بازی در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند.

جوانان ایران که در بازی‌های اول و دوم خود در این رقابت‌ها سه بر دو مغلوب بلژیک و آرژانتین شده بودند، با شکست مراکش، دارای یک برد و پنج امتیاز شدند و در جایگاه سوم گروه C باقی ماندند. مراکش هم با سه شکست متوالی و بدون امتیاز در جایگاه چهارم باقی ماند.

تیم‌های آرژانتین و بلژیک نیز که در گروه ایران قرار دارند، پیش از این مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند و بلژیک با شکست سه بر یک حریف صدرنشینی خود را با سه برد و ۸ امتیاز تثبیت کرد.

تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان فردا (یکشنبه) استراحت دارند و مرحله دوم مسابقات از روز دوشنبه پنجم مهرماه آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    3 0
    کلا در جو گیری و سوزاندن مهره ها استادیم. بهروز عظایی بایستی تمام تمرکزش رو تیم بزرگسالان باشه برای مسابقات اتی لیگ جهانی و المپیک. نمیشه که هم برای بزرگسالان و هم جوانان مربی گری کنه. ورزش قهرمانی نیاز به تمرکز داره. همین اشتباه باعث شد تیم جوانان ما که دوره قبل قهرمان جهان شد حالا باید برای مقام نهم-دهم مسابقه بده. آیا مسئولین به خود میان که جو گیر نشن و در حق مربیان وطنی اینجوری ظلم نکنن؟
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    1 0
    با اقتدار قهرمان دوره قبل از دور گروهی بالا نرفت با آرژانتین و بلژیک افتضاح بازی کردند
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    1 0
    تیم نوجوانان که سوم جهان شد در تهران قوی تر از تیم جوانان بود. دریغ از یه سرویس پرشی و درست در حالی که نوجوانان سرویس پرشی می زدند . علت اصلی باخت ما ناتوانی در زدن سرویس بود . در حال که دربازی آرژانتینی ها ست های برنده رو با سرویس خوب بردن.
  • علی IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    1 0
    حیف شدتیم جوانان ما خیلی خوب بودند.بخدا هم ازنظرفیزیکی واستایل بازی ازآرژانتین وبلژیک سر بودن ولی اصلا تمرکزنداشتن وبهروزعطایی هم خسته بنظرمیرسید.بابا اگر اونا توی آسیا قهرمان شدند. آسیا که تیم قدری نداردمثل چین تایپه و تایلندیا چندتیم دیگر بنظربچه می آمدن.ما اول بایدتیم بزرگسالان را مجددا کارشودوبسازیم تا بتوانیم درسطح جهانی مثل سالهای ولاسکو حرفی برای گفتن ورقابت داشته باشیم .وگرنه این تیم که درقهرمانی آسیا دیدیم.بهترین بازیکن میلاد حتی سرویس ساده روهم به اوت میزد.یا مجرد..با این تیم فقط میشه تو آسیا روش حساب باز کرد.خدا کندفدراسیون و کارشناسان والیبال فکری کنندکه ملت ورزشدوست ایران شاهدباخت های پی درپی درجام ملتها ..المپیک والان هم جوانان نباشند.ما با وجود ودل واحساس خود مسابقات والیبال را دنبال میکنیم.برای باخت جوانان هم متاثرشدیم وغصه خوردیم..
  • رضا CH ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    1 0
    یه سوتی دیگه از رییس فدراسیون ، آقای رییس شما به درد ریاست فدراسیون والیبال نمیخورید ، این والیبال تا کی بایستی تاوان ندانم کاری شما و امثال شماها را بخورد اون از انتخاب آقای الکنو و این هم از قرار دادن آقای عطایی در دو پست سرمربی گری همزمان . آقا جان تو را به جان هرکس که دوست دارید بروید کنار بگذارید یک والیبالیست که هم فوت و فن کار را بلد هست و هم درد والیبال دارد سرکار بیاید …. شما مگر نباید طبق قانون مجلس بازنشست شده باشید چرا دوردستی به میز ریاست چسبیده اید و ول نمیکنید شما و ریاست صدا و سیما با هم بروید دنبال کار دیگر شما اینکاره نیستید .
  • پیروزه IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    1 0
    در بحث مدیریت ورزشی مشکل اساسی داریم .
  • حسین IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    0 1
    در مورد آقای الکنوخیلی عجولانهوچون آقای داورزنی به هر دلیلی با ایشان موافق نبوداقایان فقط نظرشان این بود که .......ناراحت نشود در جام ملت‌ها والمپیک الکنو حداقل ۲۲ بازی با این تیم انجام داد بط.وریکه ما لهستان را بردیم یک تیم امادهتحویل آقای عطایی شد شاید هر مربی دیگری هم بود با توجه به سطح بازی‌ها باید اول میشد با احترامی که برا ی مربیان خودمان قائل هستم ترجیح می‌دهم بگویم برا اینکه درجا نزنیم بهتر در تیم بزرگسالان از مربیان درجه یک استفاده شود تا از قافله والیبال عقب نمانیم تیم جوانان پتانسیل قهرمانی را داشت اما رساندن آن به مراحل بالاتر از مربیان فعلی بر نمیامد لطفا به رزومه الانو مراجعه کنیم وبعد کارشناس شویم آقای داور زنی در جوانان به بهترین مربیان نیاز مبرم میباشد لطفا احساساتی نشوید وبه گذشته نگاه کنیم با عذر خواهی از آقای عطایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس