احمد وحیدی نمایه

وزیر کشور گفت: در روزگاری هستیم که نه از تحریم می‌ترسیم و نه از آمریکا و در مقابل هیچ‌کدام نه تنها تسلیم نمی‌شویم بلکه آنها را به تسلیم شدن وادار می‌کنیم.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی، وزیر کشورریال صبح امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه ‌مرحله‌ای جدید ‌از انقلاب را در قامت گام دوم شاهد هستیم، اظهار داشت:‌ خون‌های زیادی تقدیم شده تا امروز انقلاب با قدرت و صلابت در جهان نامش مطرح شود و قدرتی است که ستمگران را به زیر کشیده است.

بیشتر بخوانید:

وحیدی اعلام کرد؛ بازگشت شاغلان واکسینه به مشاغل تعطیل

وی افزود: زمان زیادی از کلام رهبری مبنی بر خروج آمریکا از منطقه نگذشته که شاهد خروج خفت‌بار  آنها از افغانستان و ذلت‌بار در عراق هستیم.

وحیدی با بیان اینکه مسیر انقلاب ‌"روشن، قوی و پرعزت" است چرا که ادامه انقلاب سالار شهیدان است و پنجه در پنجه ‌ابرقدرت‌ها انداخته و آنها را بارها تهدید کرده است، تصریح کرد: ‌تاریخ پرافتخار بوشهر  نشان می‌دهد رئیسعلی دلواری‌های جدید فراوان داریم و در روزگاری هستیم که نه  از تحریم می‌ترسیم و نه از آمریکا و در مقابل هیچ‌کدام نه تنها تسلیم نمی‌شویم بلکه آنها را به تسلیم شدن وادار می‌کنیم.

وی افزود: بوشهر  که نماد ایستادگی وحدت، اتحاد و بزرگی است می‌تواند شاهد بسیاری از اتفاقات خوب باشد و شاید در آینده باید دروازه اقتصاد دریایی ایران باشد.

‌وی با اعلام اینکه اقتصاد دریامحور از جمله ظرفیت های  استان بوشهر است، گفت: در سال‌های آینده باید ۱۰ تا  ۲۰ درصد اقتصاد ملی دریاپایه باشد.

وزیر کشور ‌اظهار داشت: اکنون که به لطف خدا و تاب‌آوری ملت سخت‌ترین تحریم‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم در آستانه یک خیز بزرگ در گام دوم انقلاب هستیم.

وی با تقدیر از زحمات گراوند استاندار سابق بوشهر گفت: امروز فردی را برای استانداری استان بوشهر انتخاب کردیم که دریادلی از نسل قاسم سلیمانی‌هاست و با تمام وجود بیش از ۴۲ سال به دنبال شهادت در میادین مختلف دویده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    5 1
    نباید هم هراسی داشته باشید
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    5 1
    توفیق الهی رفیق راهتان ان شاءالله
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    0 0
    باشه . جو خواب الو ترس نداره
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    2 0
    حرفی زدی که مغزشان به جوش آمد،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس