به گزارش مشرق، محسن مهدیان، فعال رسانه‌ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پیشتر فرمودند که "تحریف شکست بخورد، تحریم شکست می خورد." یعنی از اهرم زور مهمتر اهرم تغییر حقیقت است. یعنی زورگویی شان هم در خدمت تغییر ذهن است.

جای دیگر فرمودند فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد. خیلی فکر کردم این جمله یعنی چی. تفسیر بسیار است اما به این فهم اهمیت این جمله در این است که امروز فضای مجازی، فضای شکل دادن به ذهن و باور است. نگه داشتن انقلاب اسلامی همان اندازه که در "واقع" نیازمند نیروهای نظامی و امنیتی و مدیران کارآمد است، در ساحت ذهن نیازمند نگاه بانان باهوش و متعهد است.

حرف آنجا تمام شد که فرمود اگر رهبر نبودم پیگیر فضای مجازی می شدم.

گذشت تا اینکه در جلسه تنفیذ به هجمه تبلیغاتی دشمن اشاره و تصریح کردند: "کم کاری داریم".

و امروز در روز اربعین، در ساعاتی که بسیاری به حق در پی راه پیمایی و عزاداری اند و شاید انتظار می کشیدند تا رهبرانقلاب سخنی از دل سوختگان اربعین حسینی بگوید، از قیام زینبی فرموند و اینکه نهضت تبیین زینب کبری مکمل قیام سیدالشهدا بود که الحق کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.

فرمودند اگر بخواهم به زبان روضه بگویم در روز اربعین، زینب کبریٰ آمد گزارش کار به امام حسین (علیه‌ السّلام) دهد و از سختی های راه تبیین بگوید.

فرمان برای جریان های انقلابی در روز اربعین صادر شد.

امتداد راه حسین صرفا در عزاداری و راه پیمایی و هیات داری نیست. امتداد راه حسین در زینبی شدن است. چون زینب کبری باید علم روشنگری برداشت که جهاد در تبیین است.

فرمودند هرکس هرکجا ست به قدر خود پیرامون خود را روشن کند. برای این راه منتظر این و آن نباید ماند.

راه حسین در افشاگری علیه اهریمن است. دشمن ذهن مردم را هدف گرفته است.

با هر خبر منفی از گوشه و کنار خیال نکنیم باید از جمهوری اسلامی تقاص گرفت. دشمن با بزرگنمایی اخبار منفی ذهن مردم ایران را به گروگان گرفته است تا از راه طی شده پشیمان و از آینده ناامید شوند.

خطا اینجا هم هست مثل همه جای عالم. حکومت معصوم نیز عصمت از خطای این  و آن نبود. هرچند خطا را نباید نادیده گرفت و باید بر آن شورید. اما نقشه کلان دشمن را ببینیم. خطا که هیچ؛ داشته هاو دارایی ها و نعمات این مردم را تحریف و چون چماق بر سر آنها می زنند.  

فرمودند جهاد کنید و با تمام قوت خودتان را مجهز کنید. و البته تذکر دادند جهاد با اخلاق و عقلانیت و پرهیز از تهمت و دروغ و فریب.

با صاحب اربعین عهد ببندیم بر این قیام.

چرا فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • GB ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    12 3
    پس بخاطر همینه میخواین ببندینش و هر روز اینترنت اختلال داره؟
    • US ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      3 1
      امیدوارم این مساله بهانه ای نشه برای تبعیض در دسترسی مردم به اینترنت ب هاین صورت که هر کسی رو که ما صلاح بدونیم حق دسترسی داره.
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    6 2
    هر کس که از ازادی فضای مجازی میترسه و ابراز نگرانی میکنه معلوم ست که فاسد ست و نمیخواهد فضای مجازی او را افشا کند تمام . افتاد؟؟؟؟؟؟
  • RO ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    5 0
    تمامی بسترهای تاثیرگذار فیلتر هستن.
  • US ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    0 0
    مطابق قانون، مجرمان بین المللی نمیتوانند گذرنامه بگیرند چون آبروی کشور را حراج میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس