کد خبر 1278240
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
شهرداری برای افراد کم درآمد مسکن می‌سازد؟

شهردار تهران در مورد ساخت یک میلیون مسکن در دولت سیزدهم و نقش شهرداری تهران در این زمینه توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران، در مورد مشارکت شهرداری تهران در طرح ساخت یک میلیون مسکن در پایتخت اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی داشتیم مطرح شد که در تهران ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار و همچنین ۴ هزار و پانصد و شصت هکتار بافت فرسوده وجود دارد که حتما باید یک سهم قابل توجهی از ساخت یک میلیون مسکن را با ایجاد تسهیلات ویژه در شهر تهران و با توجه به ظرفیت‌های موجود داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

ماجرای حکم یک ساله معاونین و مدیران شهرداری چیست؟

وی افزود: قرار است جلساتی بین شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی در زمینه ساخت یک میلیون مسکن ادامه داشته باشد و در همین زمینه هفته گذشته به همراه معاونان در شهرداری تهران یک جلسه‌ای داشتیم که چهارچوبی را در این زمینه تنظیم کرده و منتظر هستیم تا جلسات با وزارت راه و شهرسازی برگزار شود تا براساس چهارچوب مشخص اقدامات لازم برای ساخت مسکن را اجرایی کنیم.

زاکانی با اشاره به ورود شهرداری تهران به ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد و جوانان اظهار کرد: شهرداری تهران وظیفه خود می‌داند ناظر به مسکن اجتماعی برای اقشار کم درآمد و زوج‌های جوان اقدام به ساخت مسکن کند و از تمامی ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده می‌کند؛ همچنین علاوه بر طرح ساخت یک میلیون مسکن از دیگر ظرفیت‌ها برای ساخت مسکن در شهر تهران استفاده می‌کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    1 1
    خدا به خیر کنه معلوم نیست قراره چی پولی بالا بکشن بابت این شواف
    • مهدی.م IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      1 1
      همه مثل ...دزد نیستند این همه به مردم بد بین نباش.
  • FI ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    2 1
    کارکنان خودت موندن,دنبال ساخت خونه برای دیگران هستید؟!!!!! شهرداری به اندازه کافی مشکلات داره که کمترینش ‍‍بیمانکارها هستن. قرارداد کارکنانت و . . . .
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    آقای زاکانی تکرار رفتار کرباسچی اصلا کار خوبی نیست شما هم دچار عاقبت کرباسچی میشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس