نوسازی بافت فرسوده پایتخت با همراهی شهرداری و وزارت راه و شهرسازی

رئیس شورای شهر تهران از نوسازی بافت فرسوده پایتخت با همراهی شهرداری و وزارت راه و شهرسازی در این دوره از مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران ، با اشاره به برنامه‌ریزی و اولویت‌های شورای ششم اظهار کرد: در این زمینه جداولی طراحی شده است که اولویت‌ها مشخص است که از آن جمله می‌توان به موضوع آلودگی هوا، کاهش بار ترافیکی تهران، نوسازی بافت فرسوده، ارائه خدمات به موقع به شهروندان و ... اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

انتخاب رسمی اعضای کمیسیون‌های شش‌گانه شورای شهر تهران

وی  افزود: یکی از موضوعاتی که در شورای چهارم به طور ویژه پیگیری و اجرا شد نوسازی بافت فرسوده بود که خوشبختانه در این دوره نیز وزیر راه و شهرسازی (آقای رستم قاسمی) بحث‌های را در این زمینه داشته است که قاعدتاً ما این موارد را دنبال خواهیم کرد.

چمران با اشاره به ظرفیت دولت آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: ما در این دوره حداکثر استفاده را خواهیم کرد و باید هماهنگی لازم با دولت و شهرداری تهران وجود داشته باشد تا به نتیجه برسیم همچنین از ظرفیت وزارت راه و شهرسازی برای نوسازی بافت فرسوده پایتخت استفاده خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه احتمال دارد مدارس ودانشگاه‌ها در آستانه مهرماه بازگشایی شوند، گفت: در این زمینه پیشنهادی داده شد که کمیته‌ای در ارتباط با آمادگی شهرداری تهران برای مهرماه تشکیل شود و این موضوع در حال پیگیری است و  با توجه به شکل‌گیری کیمسیون‌ها قاعدتاً این کمیته تشکیل خواهد شد.

چمران در پایان با اشاره به انتخاب روسای کمیسیون‌های شش‌گانه که عموماً از جوانان شورا هستند اشاره کرد و افزود: به هر حال وقتی بیش از نیمی از افراد شورا جوان هستند آنها هم به میدان می‌آیند و مسئولیت‌ها را برعهده می‌گیرند و آرزو می‌کنیم موفق باشند و این هم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با گام دوم انقلاب است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    دولت زیاد اواربرداری داره زلزله همچی خراب کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس