سردار پاکپور: ایجاد مقر تروریست‌ها ‌در شمال عراق را برنمی‌تابیم/ پایگاه‌های آنها ‌را منهدم خواهیم کرد / پاسخی "سخت" به کوچک‌ترین تحرک دشمنان می‌دهیم

فرمانده نیروی زمینی سپاه به مسئولان عراق و اقلیم کردستان هشدار داد و گفت: عناصر و اعضای گروهک‌های تروریستی را هر چه سریع‌تر از شمال عراق بیرون کنید.

به گزارش مشرق، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پیش‌ازظهر امروز در گردهمایی رزمندگان پیشمرگ مسلمان کُرد که در سالن مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس؛ به روند شکل‌گیری، اقدامات و نقش سازمان پیشمرگان مسلمان کُرد در تأمین امنیت پایدار منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: پیشمرگان کُرد مسلمان در کنار سایر رزمندگان اسلام با جانفشانی، ایثار و رشادت‌های خود ریشه امنیت را در این خطه از سرزمین اسلامی دواندند.

بیشتر بخوانید:

عملیات پهپادهای انتحاری سپاه علیه‌ تروریست‌ها

وی با بیان اینکه با تشکیل سازمان پیشمرگان مسلمان کُرد و سازماندهی نیروهای مردمی در منطقه، مرحله‌ای جدید از انقلاب مردمی در دفاع از امنیت ملی و استان ظهور پیدا کرد، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی غائله‌های زیادی در مناطق مختلف قومی کشور از جمله استان کردستان پیش آمد و در یک مقطع زمانی، شهرهای مریوان و بانه و پاوه سقوط و تمام شهرهای کردستان یکی پس از دیگری در اختیار ضدانقلاب قرار گرفت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه شهید بروجردی در تشکیل سازمان پیشمرگان مسلمان کُرد زحمات زیادی کشیده و این شهید گرانقدر بر گردن مردم کردستان و ایران حق دارند، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب، غائله‌های زیادی با طراحی استکبار جهانی و مزدوران و نوکرانشان در کشور پیاده شد، اما با تشکیل این سازمان و در طی فعالیت آن بیشتر شهرهای تحت اشغال مخالفان انقلاب شامل سنندج، کامیاران، پاوه و چند شهر دیگر آزاد و مخالفان به خارج از مرزهای کشور فرار کردند.

وی به بازگویی گوشه‌ای از وضعیت شهر سنندج در اسفندماه ۵۸ پرداخت و گفت: در آن مقطع زمانی که برای پاکسازی شهر سنندج آمده بودیم، همه خیابان‌های این شهر در دست ضد انقلاب بود و شهرستان‌های دیگر استان نیز شرایط مشابهی داشتند. بعد از آزادسازی جاده سقز- بانه، شهر بانه نیز از حضور ضد انقلاب پاکسازی شد و حدود دوماه نیز در عملیات پاکسازی سردشت و بانه جنگیدیم.

سردار پاکپور با یادآوری اینکه غائله ترکمن صحرا و جنگل‌های شمال کشور و خلق عرب در جنوب هم از دیگر توطئه‌های شکست‌خورده دشمنان بود، تصریح کرد: سپاه در عملیات‌های مختلف مناطق جنوب شرکت کرد، اما در آن دوران امکانات و تجهیزات کامل برای مقابله با جنگ را نداشتیم و با اقتدار در برابر دشمن ایستادیم.

وی با تأکید بر اینکه باید نسل امروزی با رشادت‌ها و ایستادگی‌هایی که علی‌رغم کمبود امکانات در مقابل دشمن صورت گرفت، آشنا شوند، عنوان کرد: در آن دوران حتی یک دهم تجهیزات ارتش عراق را نداشتیم، با خمپاره ۱۲۰ در جنگ، عملیات را انجام و اکنون به این وضعیت و اقتدار رسیده‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار و عظمت کنونی را مرهون خون شهدا و حاصل ایثارگری شهدای بزرگی همچون شهید بروجردی، کاظمی، متوسلیان و ... دانست و یادآور شد: در سال ۱۳۶۱، نیروهای جمهوری اسلامی در کردستان به پیروزی‌های چشم‌گیری دست یافتند و بخش‌های مهمی از محور مهاباد به سردشت و دیگر شهرهای کردستان و روستاهای اطراف پاکسازی شد.

وی به نقش رزمندگان در عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس اشاره کرد و افزود: در این عملیات‌ها  تجهیزات و امکانات زیادی به دست آوردیم و کمر ارتش عراق شکست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه توطئه‌های دشمنان و گروهک‌های ضدانقلاب را با همراهی پیشمرگان کُرد مسلمان در نطفه خاموش می‌کنیم، گفت: گاها می‌بینیم که تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق مقر ایجاد کرده‌اند که ما این وضعیت را برنمی‌تابیم و به شدت برخورد خواهیم کرد.


سردار پاکپور با هشدار به اینکه اجازه کوچک‌ترین تحرکی را به گروهگ‌های تروریستی که بخواهند در شمال عراق علیه ایران توطئه کنند، را نخواهیم داد، تصریح کرد: مسئولان عراق و اقلیم کردستان هر چه زودتر عناصر و اعضای گروهک‌های تروریست و ضدانقلاب را از شمال عراق بیرون کنند در غیر این‌صورت نسبت به انهدام مقرات و پایگاه‌های آنها اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برای مقابله با هرگونه اقدام تهدیدآمیز آمادگی‌ کامل داریم، افزود: امروزه نیروهای سپاه در آمادگی کامل به سر برده و کوچک‌ترین تحرک دشمنان را سخت پاسخ خواهیم داد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نشانه‌های شکست آمریکا در جهان آشکار شده و ترک افغانستان بزرگترین شکست آنان بود، اظهار کرد: ایران هم‌اکنون در مذاکرات برجام نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و در جنگ نظامی نیز توان رویارویی و مقابله با ایران را ندارند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • شهروند شهرستان ارومیه IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    23 2
    سلام زمان برچیدن حکومت خود ساخته اقلیم اربیل فرا رسیده است جمهوری اسلامی ایران باید کنفرانس مخالفان اقلیم کردستان را در ایران تشکیل دهد و از آنها حمایت علنی کند نباید دیگر حکومت خود ساخته اربیل را که محل جاسوسان و تروریبستها در کردستان عراق شده است تحمل کردو باید بساط انها را با همکاری دولت بغداد جمع کرد و به امریکا و اسراییل درس تاریخی داد که فراموش نکنند.
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    12 2
    این جرثومه های ته مانده جنایتکاران باید بدانند که اگر کوچکترین خطایی بکنند پاسخ سر سختی از ما خواهند گرفت و سر دسته ها و عوامل آنها را در لانه های خفاش گونه خودشان به سزای اعمالشان خواهیم رساند. پس دیگر چشم خود را باز کنند و نظاره گر اقتدار ایران اسلامی باشند.
  • salim IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    14 6
    به آذربایجان هم هشدار بدین سردار. نیاز به گوشمالی داره
    • امیر IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      22 3
      به حکومت جعلی باکو نه آذربایجان عزیز ما
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      1 0
      منظورشون دولت آذربایجان بود
  • سیروان مهابادی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    13 2
    امیدوارم تا آخرین نفر از این تروریست های جدایی طلب صهیونیست پرورده با موشکهای سپاه به هزاران تکه تبدیل و به قعر جهنم نازل شوند .
    • آدریان دریا IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      2 1
      کردها اصیل ترین اقوام ایرانی اند.من اطلاع موثق دارم که امام شافعی به خاطر حب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به شهادت رسید.زنده باد اسلام.
  • محمد IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    7 1
    برای در هم کوبیدن پایگاه های آنان باید تعدادی از موشکها را با کلاهک های دارای هسته سخت نفودی و سنگر شکن و سوخت ترمو باریک مجهز کنیم تا آنها در عمق زمین هم احساس امنیت نکنند
  • US ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    19 1
    بارزانی ها اعم از پسر ملا مصطفی بارزانی همان مسعود بارزانی و برادر زاده وی مسرور که از مسعود خط می‌گیرد رو باید گوشمالی حسابی داد، اینها مرحوم مام جلال طالبانی رو جون به لب کردند بنده از شهر مهاباد مخالف این برده های صهیونیست هستم، بارزانی ها در ظاهر مخالف پ ک ک ،پژاک و کومله و دموکرات های کردستان هستند ولی در باطن آنها را تغذیه می کنند چون هدف همه این شیاطین تجزیه منطقه و ایجاد کردستان ( ایران، ترکیه، سوریه، عراق) و اسرائیل و آمریکا کشور کردی را به این چهار کشور ترجیح می‌دهند در این راستا از حمایت مالی امارات متحده عربی در جهت این نقشه شوم غافل نشوید.
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 19
    فقط زورتون به ۴ تا کرد کوهی رسیده! اگه راست میگید پایگاهای اسراییل که بیخ گوشتون تو باکو هست رو جمع کنید!!!!!
    • ُسیروان مهابادی IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      22 0
      اون چهارتا کرد کوهی در همون پایگاههای اسرائیل آموزش دیدن و با اسلحه های اسرائیلی و امریکائی هر چند روز یه بار به مرزهای ما حمله می کنند و یا در داخل کشور خرابکاری می کنند . همون اسرائیل جونت خیلی برای این کوهی ها هزینه کرده داداچ، در واقع سرمایه گذاری های اسرائیل هست که داره موشک میخوره!
  • فرزاد SE ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    1 0
    باز هم منم, منم از یک سربازه شجاع,
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    2 1
    ترسیدید نقطه ضعف نشان ندید
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    1 0
    کاش جنگ بشه کار یکسره بشه خسته شدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس