حرم حضرت عبدالعظیم حسنی

ویژه برنامه های ایام سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، به مناسبت فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر، ویژه برنامه سوگواری از روز شنبه دهم مهر ماه به مدت پنج شب بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن امام حسین (ع) آستان مقدس با حضور جمعیت و رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی، با سخنرانی حجت الاسلام اویسی و مرثیه خوانی ذاکرین آل الله علیهم السلام در حال برگزاری است.

همچنین سه شنبه ۱۳ مهرماه مصادف با سالروز رحلت پیامبر مکرم (ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ویژه برنامه‌ای به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۱۵ با سخنرانی حجت الاسلام سید حمید میرباقری و مرثیه خوانی محسن طاهری به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

ویژه برنامه سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مقارن با پنج شنبه ۱۵ مهرماه، با سخنرانی حجت الاسلام حائری زاده و مرثیه سرایی احمد نیکبختیان از ساعت ۱۵ همراه با پخش زنده از شبکه قرآن سیما از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

لازم به ذکر است، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای حضور در مراسم، استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس