خاندوزی: دولت در تلاش برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی است

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت سیزدهم در راستای کاهش مشکلات و رونق بیشتر اقتصادی با کمک و همیاری مردم تلاش می کند.

به گزارش مشرق، سید احسان خاندوزی ظهر جمعه در بازدید از گمرک و تأسیسات بندری گناوه اظهار داشت: نکات مهمی درباره دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات که به خصوص بعد از فشار ظالمانه بیگانگان بر کشور در مناطق ساحلی و بندری استان بوشهر ایجاد شده است از سوی نمایندگان استان و امروز از سوی مسئولان شهرستان و فعالان حوزه‌های مختلف مطرح شد.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: بعد از پایان بازدیدهای امروز رئیس جمهور و هیئت دولت در استان، پیشنهادات مشخصی برای کاهش فشار اقتصادی و برگرداندن رونق اقتصاد منطقه ساحلی استان بوشهر در شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور طرح و بررسی می‌شود.

وی گفت: پس از این مصوبات، پیگیری‌ها توسط هیئت محترم دولت در تهران برای به ثمر رساندن و محقق شدن عملی مصوبات که امروز در شورای اداری استان مطرح و تصویب می‌شود انجام خواهد شد.

خاندوزی بیان کرد: دولت تلاش می‌کند تا در بازدیدهای سال آینده به این استان با درجه بیشتری از رونق اقتصادی و حل مشکلات چه در زمینه اقتصادی در پشتیبانی‌ها و در بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی و خدمات استان بوشهر و چه با تمرکز بر رفع مسائل حوزه بارزگانی و تجاری که دغدغه امروز مسئولان و مردم بود شاهد رونق بیشتر و رضایتمندی و کاهش نرخ بیکاری در این مناطق را شاهد باشیم.

وی گفت: نرخ بیکاری و زیرساخت‌ها بندری زیبنده و در شأن فعالان اقتصادی و مردم همیشه خونگرم و ولایتمدار استان بوشهر نیست که امید است به کمک و همیاری خود مردم شاهد رونق و شکوفایی در استان بوشهر باشیم و باید تلاش کرد تا قدمی در راستای پیشرفت و عدالتی که دستور بلند مدت اقتصاد کشور است برداریم.

وزیر اقتصاد و دارایی به عنوان نماینده رئیس جمهوری و هیأت دولت در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم به شهرستان‌های گناوه و دیلم سفر کرده است روز جمعه پس از ابلاغ سلام رئیس جمهوری به بندر نشینان گناوه، از بنادر گناوه و بندر ریگ در شهرستان دیدن کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس