حق ایران مقابل کره جنوبی پیروزی بود/ چرا تعویض‌ها دیرهنگام بود؟

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال پس از تساوی تیم‌های ایران و کره جنوبی گفت: حق برد با ایران بود اما نشد.

به گزارش مشرق، دو تیم فوتبال ایران و کره جنوبی در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی از ساعت ۱۷ امروز مقابل هم صف آرایی کردند. در نهایت دو تیم ایران و کره جنوبی به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

رضا قوچان نژاد پس از تساوی تیم ملی فوتبال مقابل کره جنوبی گفت: از تماشای بازی به ویژه در نیمه دوم لذت بردیم. متاسفانه بازی با تساوی همراه شد. حق تیم ایران بیش تر بود. در نیمه دوم بازی بهتری شاهد بودیم. دو شوت خطرناک داشتیم و حق ایران پیروزی بود اما نشد.

وی ادامه داد: به چند دلیل در نیمه دوم بهتر بودیم. کره بازی را در میانه میدان فشرده کرده بود و از سمت وحید امیری بازی را پرس کردند. کار خوب اسکووچیچ کار خوبی انجام داد و امیری را به سمت چپ آورد و جهانبخش را به سمت راست برد.

ملی پوش پیشین تیم ملی با انتقاد از تعویض دیر سرمربی گفت: نتیجه خوب بود ، حقمان بیشتر بود و باز هم صدر جدول هستیم. باید درس بگیریم. دلم می خواهد دلیل تعویض ها را بدانم که چرا بازیکنان دیر به زمین آمدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    3 1
    به نظر قائدی را فقط بخاطر این به زمین آورد که یکی دوبازیکن کره مامور کنترل اوشده و از حجم حملات گسترده آنها در دقایق آخر بازی کم شود. همین هم شد!
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    3 4
    اسکولیچ اصلا مربی نیست من سوالم اینه که چرا صادق محرمی باسد دفاع راست تیم ملی باشه
  • AT ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    2 1
    بازهم تیم ملی برنده نشد و همه شدند قهرمان و بهترینها و اگر ما بودیم اینطوری نمیشد و چرت و پرتها. چرا بعد از هشت برد پیآپی هیچکس نمی‌گفت عالی بود و موقع باختن و مساوی همه زبون باز میکنن. فقط بلدیم قر بزنیم گله کنیم و بنالیم.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    3 6
    فکر میکنم چون یک بازی برگشت هم با کره جنوبی داریم او نمیخواست بی جهت تمام داشته هایش را در مقابل کره ائی ها رو کند. ما اگر قدری خوش شانس بودیم حداقل باید سه گل به کره میزدیم و تعویض هم ضرورتی نداشت.
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    2 1
    آره واقعا، چرا انقدر دیر تعویض کرد؟! بابا قائدی و قدوس باید از دقیقه 80 میومدن تو زمین، دقیقه 89 به چه درد می خوره؟! بعد طارمی امشب برگشته بود به تنظیمات کارخانه، غیر اون تیر دروازه، همرو میزد تو گلابیا، باید تعویض می شد.
  • مشدی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    متاسفانه ما ایرانیا وقتی در مطبوعات مورد تعریف و تمجید قرار میگیریم خودمون و گم میکنیم اگر دقت کرده باشین طارمی نه خوب بازی کرد و نه پاس خوبی داد یک فوروارد و بازیکن اگر پاس خوب بهش ندن و در موقعیت گل قرار نگیره مثل آزمون و غیره چطور میتونن گل بزنن و چرا این همه بازیکن فرصت طلب و شاخص داریم چرا اونها رو بازی نمی‌دن آخه چرا دقیقه نود موقعی این تعویض رو میکنم که تیم بازی رو برده باشه و بخواد وقت تلف کنه مربی ما ضعیفه بازیکنان مطرح و خوبی داریم
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    مردم ورزشگاه بودند خیلی ماجرا فرق می کرد. تصمیم گیران تراز اول کشور مسئول مستقیم عدم پیروزی ایران هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس