رئیس مجلس ملی ارمنستان: گفت‌وگوی مهمی با دادستان کل جمهوری اسلامی ایران داشتم

رئیس مجلس ملی ارمنستان با انتشار تصاویری از دیدار خود با «محمدجعفر منتظری» دادستان کل جمهوری اسلامی ایران خبر داد و نوشت «گفت‌وگوی مهمی داشتیم».

به گزارش مشرق، «آلن سیمونیان» رئیس مجلس ملی ارمنستان در توییتی از دیدار خود با «محمدجعفر منتظری» دادستان کل جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وی در این خصوص نوشت: گفت‌وگوی مهمی با محمد جعفر منتظری دادستان کل جمهوری اسلامی ایران داشتیم. تنها در شرایط امنیت پایدار و باثبات در منطقه، توسعه موثر روابط دو جانبه و چند جانبه امکان‌پذیر است.  

رئیس مجلس ملی ارمنستان: گفت‌وگوی مهمی با دادستان کل جمهوری اسلامی ایران داشتم +عکس

پیش‌تر، نخست‌وزیر ارمنستان در دیدار با محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، خواستار تقویت همکاری و روابط ایروان و تهران در همه زمینه‌ها شد.

بنا بر اعلام دفتر نخست‌وزیری ارمنستان، پاشینیان در این دیدار اعلام کرد دولت ارمنستان برای روابط با ایران و همکاری‌های دو کشور در زمینه مسائل مختلف از قبیل اجرای قوانین اهمیت بالایی قائل است.

رئیس مجلس ملی ارمنستان: گفت‌وگوی مهمی با دادستان کل جمهوری اسلامی ایران داشتم +عکس

به روایت دفتر نخست‌وزیری ارمنستان، دادستان کل جمهوری اسلامی ایران هم اعلام کرد که سفرش به ایروان در پاسخ به سفر همتای ارمنستانی او به تهران انجام شد و تاکید کرد روابط دوستانه دیرینه بین ایران و ارمنستان زمینه خوبی برای مقاومت در برابر همه چالش‌های موجود در منطقه و یافتن راه‌حل‌های لازم با استفاده از پتانسیل بزرگ موجود است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس