رئیسی نمایه

رئیس جمهور گفت: حرکت دولت در جهت اجرای قانون، شناخت کاستی ها و محرومیت ها و جبران آن است. ایجاد اشتغال از حقوق مردم و از وظایف دولت است.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز در جمع مردم شیراز گفت: اجتماع ما به نحوی است که همراه رعایت اصول بهداشتی است و دوست داشتم بسیاری از مردم را زیارت میکردم لکن شرایط اجازه نمی‌دهد.

وی ادامه داد: بزرگترین نعمت برای انسان نعمت هدایت است. انسان در پرتو فراگرفتن قرآن در  انسانیت قرار می گیرد. حافظ یک عارف قرآنی بود. هزاران شهید استان فارس در پرتو فراگیری قرآن و بهره مندی از هدایت الهی در این قله قرار گرفته‌اند.

رئیس جمهور گفت: حرکت دولت در جهت اجرای قانون، شناخت کاستی ها و محرومیت ها و جبران آن است. استان فارس ظرفیت‌های خوبی دارد و قطب معادن، کشاورزی، گردشگری، بازرگانی و تجارت است. این خطه نباید مشکل بیکاری داشته باشد. ایجاد اشتغال از حقوق مردم و از وظایف دولت است.

رئیسی تصریح کرد: اولویت دولت مبارزه با ویروس منحوس کرونا است و به حمد الله با واکسیناسیون تا حدودی نگرانی رفع شده اما نباید بگذاریم موج جدید ایجاد شود. کسانی که واکسینه نشده‌اند برای واکسیناسیون بیایند. کنترل تورم، مبارزه با گرانی‌ها و رونق دادن کسب و کار مساله دیگر دولت است.

وی اظهار داشت: دانشگاه‌ها و مدارس حضوری شده و بقیه نیز حضوری خواهد شد و محدودیت‌های کسب و کارها برداشته خواهد شد. استان فارس نقش بزرگی در تولیدات محصولات کشاورزی و معدنی دارد. دست دلال ها را قطع خواهیم کرد. ما دنبال این هستیم که دولت با مشارکت مردم در مسیر تولید تا عرضه کالاها نظارت داشته باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه استان فارس یکی از قطب‌های گردشگری بهداشت است، تصریح کرد: باید ظرفیت‌های عظیم استان فارس را با کمک مردم احیا کنیم و مشکل بیکاری در استان فارس نداشته باشیم و مشکل مسکن در این استان حل شود. میدان دار در این عرصه مردم خواهند بود و ما هم حامی مردم در این موضوعات خواهیم بود.

وی تاکید کرد: مدیر در میدان می‌تواند تاثیر گذاشته باشد. باید در میدان آمد. ما به میزان اعتبارات قول و وعده می‌دهیم. بالاخره باید مشکل مردم حل شود. ما رفع برخی مشکلات را در این حضور بین مردم می بینیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    1 0
    باید فوری نظام پرداخت حقوق و مزایا را اصلاح کنید.... یک کارمند اداره خون با سوابق و شرایط یکسان 15 میلیون تومان حقوق میگرد و من کارمند دادگستری که کاری وحشتناک سخت دارم فقط 6 میلیون دریافتی دارم؟ کارمندان زندان که جزو زیرمجموعه قوه قضائیه هستند بالای 10 میلیون تومان دریافتی دارند اما من کارمند دادگستری که کارمند مستقیم و رکن اصلی قوه هستم فقط 6 میلیون دریافتی دارم! کارمند اداره برق 20 میلیون تومان دریافتی دارد... کارمند بورس 25 میلیون تومان و.... . مشاغل سخت مثل آتش نشانی باید بازنگری شود چون بعضی هیچ سختی ای ندارند. به ولله قسم این درست نیست.... زودتر اصلاحش کنید.
  • GB ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    3 0
    اگر جرات در رسانه ها وجود دارد گزارش مستند دانشگاه علوم پزشکی ایران در بی اثر بودن کلیه واکسیناسیون های انجام شده و عدم وجود تفاوت آماری معنی دار بین مرگ و میر و ابتلای واکسن زده ها و واکسن نزده ها را درج کند.
  • آقا بزرگه IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    6 0
    آقای رئیس جمهور کسیکه به واکسن اعتمادی ندارد مجبورش نکنید که از شما هم روگردان خواهد شد.
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      0 5
      ایشون وظیفه شرعی شون رو باید انجام بدند نه برای محبوب موندن یا نموندن. خدا حفظ کنه حاج آقا رو
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      4 0
      وظیفه شرعی این هست که مردم رو به کشتن بده با زدن این واکسن ها ؟
    • بهرام IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
      0 0
      من به آقای رئیسی رای دادم خیلی هم دوسش دارم و بهشون اعتماد دارم اما در مورد کرونا یه سوال دارم : اول بگم من کسی رو تشویق نمی کنم واکسن نزنه اما سوال من اینه وقتی خود پزشک ها میگن حتی اگر واکسن هم بزنی احتمال اینکه بازهم کرونا بگیری وجود داره الان منی که پارسال خود کرونا رو گرفته بودم چرا باید دوباره واکسن کرونا (که در واقع ویروس ضعیف شده کرونا هست) رو بزنم؟؟؟ فلسفه واکسن در تمام بیماری ها اینه که ویروس تضعیف شده همون بیماری رو تزریق کنن که در بدن آمادگی دفاعی ایجاد کنه و بدن بتونه ویروس ضعیف شده رو از بین ببره و برای مقابله با ویروس اصلی آمادگی داشته باشه خود دکتر ها میگن زدن واکسن به معنی این نیست که دیگه اصلا کرونا نمیگیرید حالا من که خود بیماری رو گرفته بودم چه لزومی داره برم دوباره برم ویروس ضعیف شده رو تزریق کنم ؟؟؟ بالاخره یه سری عوارض هر چند جزئی رو این واکسن ها دارن من که قبلا خود بیماری رو گرفتم چرا باید مجبور باشم دوباره واکسن بزنم و بدنم رو در معرض این عوارض قرار بدم ؟؟؟ من نمیگم واکسن بده خیلی هم لازم هست ولی به نظرم باید یا هرکسی خودش تشخیص بده که واکسن براش لازم هست یا نه یا اگر هم قرار باشه کسی دیگه ای تصمیم بگیره باید واقعا شخص نکته سنج و متخصصی باشه نه اینکه فله ای همه مجبور باشن واکسن بزنن مشرق لطفا منتشر کن بلکه یک جواب قانع کننده ای دربیاد
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    2 4
    واقعا حاج آقا اعتبار ساخت یک میلیون مسکن در سال رو داشتید که قول دادید؟! الان سه ماهه سر کار هستید. به حول قوه الهی چندتا از یک میلیون مسکن امسال رو تحویل دادید؟!
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      1 2
      مگه مسکن رو ۳ ماهه می سازند؟ توی این چهار سال ان شاالله قراره حد اقل "میانگین" سالی یک میلیون مسکن ساخته بشه
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      0 2
      مگه مسکن تو سه ماه ساخته میشه؟! میانگین سالی یک میلیون مسکن...
    • امیرو IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      2 0
      همیشه موقع عمل که میشه یه دلیلی مثلاً مثل کرونا و غیره پیدا میشه که نشد میخواستیم بشه
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      2 0
      داداشی که میگی میانگین و تقسیم و جذر، بیل این یک میلیون رو الان باید بزنی تا یه سال بعد خونه بسازی
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    با سلام و احترام نظام پرداخت حقوق و مزایا را هر چه سریعتر اصلاح کنید. چه در حکم حقوقی و چه در فیش حقوقب و چه در هر گونه مزایا و پاداش و وام پرداختی و غیره باید بین کارمندان دولت یکسانی سازی صورت بگیرد و تفاوت فقط در سختی و حساسیت و امنیتی بودن کار باشد آن هم نه در حد چند برابر بلکه در حد نهایتا 50 درصد تفاوت. جلوی هر گونه اضافه کاری را بگیرید و اگر کاری ماند کارمند باید خودش بماند و کار را انجام دهد همچنین مشاغل سخت و زیان آور با بازنشستگی زودتر از موعد فقط به صندوق های بازنشستگی آسیب می زند و باید همه اینها بازنگری شود چون بعضی هیچ سختی ای ندارند. هنوز هم ما شاهد دریافت حقوق های نجومی هستیم و این درست نیست. وظیفه من اعلام این بی عدالتی محض هست.
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    1 1
    درود بر سید مرد میدان
  • امیرو IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    6 0
    چرا وقتی مخالفت با اجبار واکسیناسیون میشه جراید طرف دولت انتشار نمیدن؟ زشت است
  • رضا IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    1 0
    حاج اقا اگه احمدی نژاد خونه ساخت با نفت ۱۰۰ دلاری و فروش بی محدودیت و در شرایط غیر تحریم بود، ما الان چندین برابر درامد کشور کاهش پیدا کرده، داره نیازهای اولیه رو هم به سختی فراهم میشه ، وعده دادن تو شرایط الان کشور بیشتر وعده سرخرمنه بقول محمد تو گاندو سالهاست تو شرایط حساس کنونی هستیم، امیدوارم یه روزی از شرایط عبور کنیم و مردم دغدغه نیازهای ابتدایی زندگی مثل مسکن پوشاک خوراک بهداشت و حمل و نقل رو نداشته باشن بقیه نیازها پیشکش فعلا که تمام ارکان نظام زورشون حتی به دوتا گاری ساز نمیرسه چه برسه بقیه امور
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    1 0
    جواب دو تا شبهه را دادند یکی همین که گفتند ما به اندازه اعتبارات وعده میدیم یکی هم اینکه چرا به سفر استانی میرند.هر دو تا این شبهه رو اینطور که یادمه چند روز پیش مطرح کرده بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس