بورس در هفته‌ای که گذشت/ عقب‌نشینی شاخص با اُفت ۹۰ هزار واحدی

شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر با التهاباتی همراه بود و در مجموع ۹۱ هزار واحد اُفت داشته است.

به گزارش مشرق، شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته اخیر با التهاباتی همراه بود و با روند نزولی به کار خود پایان داد.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از کانال یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی به پایان رساند که اُفت ۹۱ هزار واحدی داشته است.

بیشتر بخوانید:

ماموریت وزیر اقتصاد برای رئیس جدید سازمان بورس

شاخص بورس و اوراق بهادار روز شنبه مورخ ۱۷ مهر ۱۴۰۰ کار خود را با روند نزولی آغاز کرد و با ریزش بیش از با ریزش بیش از ۲۲ هزار و ۲۸۰ واحدی به پله یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحدی بازگشت و فرابورس با اُفت بیش از ۳۵۱ واحدی در پله ۲۰ هزار و ۹۸۰ واحدی قرارگرفت.

شاخص در دومین روز کاری هفته مورخ ۱۸ مهر ۱۴۰۰ روند نزولی خود را ادامه داد و با اُفت بیش از ۱۰ هزار و ۴۲۰ واحدی به پله یک میلیون و ۴۵۵ هزار واحدی بازگشت و فرابورس با اُفت بیش از ۱۹۷ واحدی در پله ۲۰ هزار و ۷۸۲ واحدی قرارگرفت. 

شاخص بورس در سومین روز کاری هفته تغییر رویه داد و شاخص بورس در ۱۹ مهر ۱۴۰۰ با رشد هزار و ۸۶۹ واحدی به یک میلیون و ۴۵۷ هزار و ۴۸۰ واحد رسید.

شاخص در معاملات ۲۰ مهر ۱۴۰۰ با ریزش بیش از ۳۸ هزار و ۷۷۲ واحدی به پله یک میلیون و ۴۱۸ هزار واحدی قرار گرفت و فرابورس با اُفت بیش از ۳۵۰ واحدی در پله ۲۰ هزار و ۴۸۴ واحدی ایستاد.

در آخرین روز کاری هفته موخ ۲۱ مهر ۱۴۰۰ شاخص همچنان منفی ماند و با ریزش بیش از ۲۱ هزار و ۲۳۶ واحدی به پله یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی بازگشت و با اُفت بیش از ۴۱۶ واحدی در پله ۲۰ هزار و ۶۷ واحدی قرارگرفت.

 شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با یک روز مثبت و ۴ روز منفی سپری کرد و وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    دولت و خود آقای رییسی بنای حمایت از بورس را در برنامه دارند پس چراع اول را با یک مدیریت اصلح و انجام به موقع تعهدات روشن کنند قرار به واریز مبالغی از صندوق توسعه به صندوق تثبیت بازار سرمایه از دولت قبل داده شده ولی هنوز اجرایی نشده، میشود با اجرای این تعهد بر زمبن مانده در جلب اعتماد سهامداران قدم موثری برداشت.
  • البرز IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    سلام دوستان. هفته جدید هفته برگشت شاخص بورسه اماده باش برای خرید برای مشاوره بیان کانال خرید گروهی البرز بورس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس