کد خبر 1285728
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
کرمانی‌مقدم: باید اتفاقات پرواز به عربستان را فراموش کرد/ الهلال از پرسپولیس می ترسد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: باید اتفاقات پرواز به عربستان را فراموش و فقط روی دیدار با الهلال تمرکز کرد.

به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی مقدم درباره اتفاقاتی که سبب تاخیر در پرواز تیم پرسپولیس به عربستان برای برگزاری دیدار با الهلال عربستان شد، اظهار داشت: این مسائل برای ما عادی شده اما به هر حال هر چه بود گذشت و اکنون باید کادر فنی و بازیکنان تمرکز خود را روی بازی بگذارند و همین اتفاق هم می‌افتد. عربستانی‌ها می‌دانند ایرانی‌ها با اذیت شدن جری‌تر و غیرتی‌تر می‌شوند و برای خوب جنگیدن به زمین می‌روند.

وی ادامه داد: پرسپولیس پتانسیل خوبی دارد و شک نکنید برای برنده شدن مقابل الهلال به خوبی می‌جنگد. البته قطعا تاخیر در پرواز از لحاظ تطبیق با شرایط آب و هوایی و تمرین کردن در ریاض تاثیرگذار است. سفر کردن به عربستان در روز چهارشنبه هم دیر بود و پرسپولیس می‌توانست ۳-۲ روز زودتر به این کشور برود اما دیدار تیم ملی مقابل کره‌جنوبی مانع این امر شد. 

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره اینکه قرار است ۱۰۰ درصد ظرفیت ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض در زمان برگزاری این مسابقه تکمیل شود، گفت: پرسپولیس در مقابل هواداران حریف بهتر بازی می‌کند و این موضوع تاثیر زیادی روی کارش ندارد. 

بیشتر بخوانید:

برنامه پرسپولیس برای مهار شیر چیست؟

کرمانی‌مقدم در مورد شرایط تیم الهلال عنوان کرد: در روزهای اخیر شایعاتی درباره اینکه فلان تعداد بازیکن الهلال مصدوم هستند مطرح کردند اما در نهایت دیدید به جز یکی دو نفر همه این نفرات به بازی رسیدند. الهلال با قدرت به مصاف پرسپولیس می‌آید و در خانه خودش هم دنبال برد است اما این موضوع تاثیری در کار تیم ما ندارد زیرا پرسپولیس هم دنبال پیروزی است و شک نکنید سربلند از زمین بیرون می‌آید.

وی در خصوص انتخاب ادهم مخادمه اردنی به عنوان داور این دیدار، توضیح داد: این هم از قدرت عربستانی‌ها است و برای بردن پرسپولیس هر کاری دوست دارند انجام می‌دهند که یکی از این کارها هم انتخاب داور عرب برای بازی است. قطعا این اتفاق به ضرر تیم ما است و نشان می‌دهد قدرت ما در فوتبال آسیا خیلی کم است. 

پیشکسوت پرسپولیس درمورد شانس قهرمانی این تیم در فصل جاری لیگ قهرمانان، تصریح کرد: اگر این تیم از بازی با الهلال سربلند بیرون بیاید، شک نکنید راحت فینالیست می‌شود و شانس بالایی برای قهرمانی دارد. دو بار قبلی که به فینال رسیدیم به ویژه برابر تیم اولسان کره جنوبی مُفت قهرمانی را از دست دادیم. اکنون هم با وجود اینکه خیلی‌ها از قدرت الهلال و مهره‌های خارجی باکیفیتش صحبت می‌کنند اما تیم عربستانی هم از پرسپولیس می‌ترسد. اطمینان دارم بازیکنان ما برای بردن الهلال همه چیز خود را در زمین می‌گذارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس