آقاتهرانی: وزرای دولت سیزدهم عملیاتی هستند/ تعامل تمام وزرا با کمیسیون فرهنگی - کراپ‌شده

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حضور تمام وزاری دولت در تمام کمیسیون‌های مجلس برای اولین بار، گفت: وزرای دولت سیزدهم عملیاتی هستند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی عصر امروز در جمع مدیران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اتحاد و همگرایی دولت و مجلس، گفت: وزرای مرتبط به کمیسیون فرهنگی سه وزارت خانه ارشاد، گردشگری و ورزش هستند ولی دولت سیزدهم برای اولین بار تمام وزرا را مکلف کرده بود برای ایجاد آشنایی و هم افزایی با کمیسیون‌ها مرتبط باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: وزرای دولت سیزدهم عملیاتی هستند ولی باز هم مجلس باید به آنان کمک کند و من قول می‌دهم مسایل فرهنگی که مربوط به مجلس است را به جد پیگیری کنم.

وی انقلاب اسلامی را یک انقلاب مردمی دانست و گفت: اگر مردم چهارمحال و بختیاری فکر می‌کنند که ما با نوشتن چند قانون می‌توانیم شرایط را عوض کنیم، اینطور نیست؛ باید خود مردم هم پای کار بیایند و کمک کنند تا شرایط بهبود پیدا کند.

آقاتهرانی به موضوع گردشگری اشاره و تصریح کرد: امروز گردشگری در دنیا یک صنعت درآمدزاست و بیشتر دولت‌ها بودجه کشورشان را از این منبع تامین می‌کنند اما چون ما، متکی به بودجه نفت هستیم برای رودخانه‌ای مانند زاینده‌رود که از کوهرنگ آغاز شده و تا گاوخونی ادامه دارد هیچ برنامه‌ای در حوزه گردشگری نداریم.

وی خطاب به امام جمعه شهرکرد بیان کرد: این کارگروه‌های فرهنگی که در استان شکل گرفته را باز هم دور هم جمع کنید و برنامه‌های آنان را رصد و پیگیری کنید تا وعده‌هایی که ما داده‌ایم را محقق کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    2 0
    مثل عملیاتی بودن وزرای اقتصادی برای سقوط هرچه بیشتر بورس.
  • احمد IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    2 0
    در این دو ماه و اندی که چیزی ندیدیم.
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    مساله ادمایی مثل ... هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس