دادگاه نمایه

مرکز رسانه قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: نه تنها کارمندان و کارکنان بلکه سایر مراجع در قوه قضائیه نیز هیچ دسترسی بدون ضابطه‌ای به اطلاعات شخصی شهروندان ندارند.

به گزارش مشرق، مرکز رسانه قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای در خصوص اظهارات یکی از مجریان صدا و سیما در برنامه زنده تلویزیونی تهران بیست تاکید کرد: نه تنها کارمندان و کارکنان بلکه سایر مراجع در قوه قضائیه نیز هیچ دسترسی بدون ضابطه‌ای به اطلاعات شخصی شهروندان نداشته و دسترسی‌های ضروری فقط با حکم قضائی و تحت شرایط و ضوابط قانونی صورت میگیرد.

اطلاعیه مرکز رسانه قوه قضائیه تاکید میکند: بیان چنین اظهاراتی آن هم از آنتن زنده رسانه ملی، نشان گر عدم اطلاع گوینده از مقررات و فرایندهای قانونی و حقوقی است.

این اطلاعیه می‌افزاید: با توجه به ظرفیت‌های فعلی در فضای مجازی، دسترسی به شماره تلفن همراه فعالین رسانه‌ای یا مجریان صدا و سیما کار چندان پیچیده و سختی نیست و نیاز به دسترسی‌های قضائی یا خاص ندارد.

مرکز رسانه قوه قضاییه در پایان با اشاره به اینکه تماس با این مجری تلویزیون ممکن است از ناحیه هر فرد و شهروندی با وابستگی یا بدون وابستگی به عدلیه انجام شده باشد و تشخیص هویت افراد و انتصابشان به نهادها در این شرایط، سخت است تاکید کرد: خود را موظف میدانیم از نقد و بررسی و توجه به مسائل مربوط به قوه قضاییه در برنامه تهران بیست تقدیر و تشکر کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس