کد خبر 1288243
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
اسیدپاشی

زن جوان که با ریختن اسید روی مرد همسایه باعث سوختگی او شده در بازجویی‌ها مدعی شد می‌خواسته اسید را از پنجره به خیابان بریزد اما روی همسایه‌اش ریخته است.

به‌ گزارش مشرق، ساعت یک بامداد ۲۷ مهر صدای فریادهای مرد جوانی در یکی از خیابان‌های فرجام در شرق تهران همسایه‌ها را به خیابان کشاند.

آنها مرد جوانی را دیدند که از شدت سوختگی با اسید فریاد می‌زد. مرد جوان بلافاصله به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل و در بررسی‌ها مشخص شد از ناحیه صورت و دست دچار سوختگی اسیدی شده است.

گزارش این اسیدپاشی به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد و بازپرس جنایی دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد. مرد جوان که میلاد نام داشت در تحقیقات گفت: به همراه دوستانم سوار بر خودروی پژو ۲۰۶‌ام در مقابل خانه خودم ایستاده بودم. چند دقیقه‌ای که گذشت برای برداشتن وسیله‌ای از ماشین پیاده شدم که ناگهان مایع سوزنده‌ای به روی من و خودروام پاشیده شد.

او ادامه داد: همسایه طبقه سوم ما زنی است که با من اختلاف و کینه دارد او عامل این اسیدپاشی است. او که فهمیده بود من داخل خودرو هستم به کمینم نشسته بود تا زمانی که از خودرو پیاده شوم نقشه اسیدی‌اش را اجرا کند.

دستگیری زن جوان

در ادامه تحقیقات به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت زن همسایه، بازداشت شد. او در تحقیقات گفت: من خانه دار هستم. شب حادثه دیر وقت بود که صدای آهنگی در فضا پیچید صدا خیلی بلند و آزار دهنده بود البته من قصد انتقام‌گیری و اذیت نداشتم. کمی مایع لوله بازکن داخل ظرف بود من آب داخل آن ریختم تا ته مانده مایع را دور بریزم. هیچ وقت تصور نمی‌کردم که مخلوط آب و مایع لوله بازکن باعث سوختگی شدید شود.

او ادامه داد: بدون آنکه بدانم مرد همسایه زیر پنجره است مایع داخل ظرف را به بیرون ریختم. از شانس من اسید روی مرد همسایه ریخته و باعث سوختنش شده بود.

به دستور بازپرس جنایی، زن جوان به اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این اسیدپاشی ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    1 0
    حقش بوده ساعت 1 شب داشته همسایه هارو با صدای بلند اهنگ اذیت میکرده..معلومه بار اولش نبوده و صبر همسایرو لبریز کرده..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس