فرشاد کوچولو شرور معروف بهارستان دستگیر شد

یک شرور مسلح در دزفول به یک مهد قرآن حمله مسلحانه کرد. این فرد که پیش از این، ۳۲ سال محکومیت حبس داشته اما بعد از ۵ سال آزاد شده بود!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

 

حمله یک شرور مسلح به مهد کودک

دشمنان عزت و عقلانیتِ امیرعبداللهیان/ آنچه درباره ماجرای "اموال مسئولان" نمی‌گویند!

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه دزفول طی سخنانی به دستگیری یک شرور توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در این شهر اشاره کرد و گفت: اقدامات شرورانه این فرد سابقه‌دار باعث وحشت و اضطراب در اماکن زنانه شده بود.

به گزارش ایرنا، وی تأکید کرد: این شرور، ۳۲ سال محکومیت حبس داشته ولی بعد از پنج سال آزاد شده و دست به این اقدامات شرورانه زده بود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه این فرد بیش از یک میلیارد تومان از زنان سرقت کرده بود، اظهارداشت: شرور مذکور در یک مهدکودک قرآنی، مربی مهد را با سلاح تهدید کرده و طلاهای آنها را مقابل نوآموزان به سرقت برده بود.

امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه مماشات با چنین افرادی کافی است؛ از قوه قضاییه خواست براساس فیلم‌ها و مستندات، این شخص متعرض به اماکن زنانه را به اشد مجازات در ملأ عام برساند تا درس عبرتی برای سایران باشد.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی همچنین از اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) در این باره نیز تقدیر کرد.[۱]

*در این پرونده سؤال اینجاست که فردی که ۳۲ سال سابقه محکومیت داشته و در چنین سطحی از خشونت هم بوده؛ چگونه توانسته بعد از ۵ سال مستحق عفو شود؟!

پاسخ به این سؤال از تکرار جرائم مشابه جلوگیری خواهد کرد...

***

آنچه درباره ماجرای "اموال مسئولان" نمی‌گویند!

دشمنان عزت و عقلانیتِ امیرعبداللهیان/ آنچه درباره ماجرای "اموال مسئولان" نمی‌گویند!

غلامرضا ظریفیان، از فعالان اصلاح‌طلب در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایسنا پیرامون ماجرای پردامنه "دارایی‌های مسئولان" با بیان این که من نمی دانم مبنای محرمانه کردن اموال مسئولان چیست! اظهار کرد: شاید توجیه این باشد که این اموال جزو زندگی خصوصی مسئولان است و دستگاه های نظارتی در آن نظارت دارند. اما با این حال کسی که مسئولیت می پذیرد باید لوازم آن را هم بپذیرد و قبول کند که زندگی او با یک فرد عادی تفاوت خواهد کرد.

او می‌افزاید: یکی از لوازم مسئولیت این است که فرد در معرض دید و قضاوت افراد قرار می گیرد و جامعه نسبت به او حساس می شود. در همه دنیا هم این گونه است  که اگر کشف شود کسی که اکنون مسئول است –و- ۱۰ سال قبل مالیات نداده است، چه ماجراهایی رخ می دهد. جامعه ما هم از مسئولیت های بدون نظارت آسیب دیده است زیرا بخشی از مسئولیت ها با رانت و سوء استفاده به دست آمده است . من معتقدم ضرر پنهان کاری اموال مسئولان حتی اگر با توجیه دفاع از حقوق شخصی باشد ضرر بیشتری از آشکار شدن آنها دارد.

ظریفیان خاطرنشان کرد: جامعه نسبت به مسئولان بی اعتماد شده اند و اگر مسئولی ثروتش را از راه درست به دست آورده باشد هم به او بدبین هستند بنابراین اعتماد سازی در این زمینه یک نیاز ضروری است.[۲]

*القای بی‌اعتمادی مردم به مسئولان و به نظام اسلامی یکی از کارویژه‌های اصلی اصلاح‌طلبان طی ۱۱ سال گذشته بوده است.

چه در غیر اینصورت باید آقای ظریفیان به مردم می‌گفت که مسئولان کشور در همه رده‌ها مکلف‌اند اموال خود را در سامانه قوه قضائیه که به رؤیت چند قاضی امین نظام می‌رسد؛ به ثبت برسانند[۳] و حواشی اخیر نیز بر سر اعلام عمومی این اموال بوده است.

اما می‌بینیم که ظریفیان در قبال این مسئله خود را به تجاهل زده و از طرفی اصرار دارد که جامعه به مسئولان بی‌اعتماد شده است!

جالب است که اصلاح‌طلبان در حالی مدعی بی‌اعتماد شدن مردم هستند که قضایایی مثل تشییع میلیونی سردار سلیمانی را نمی‌بینند و از این حقایق علمی نیز بی‌خبرند که در یک جامعه بی‌اعتماد؛ میزان سپرده‌های بانکی کاهش می‌یابد، کمک‌های مردم به نهادهای خیریه حکومتی افزایش نمی‌یابد و به جای قوه قضائیه؛ نهادهای مافیایی دعاوی مردم را به نتیجه می‌رسانند...

***

"تیپ اصلاحیون" علیه امیرعبداللهیان به خط شدند!

دشمنان عزت و عقلانیتِ امیرعبداللهیان

دشمنان عزت و عقلانیتِ امیرعبداللهیان/ آنچه درباره ماجرای "اموال مسئولان" نمی‌گویند!

روزنامه اصلاح‌طلب شرق طی گزارشی در شماره پنجشنبه گذشته خود به انتقادات گسترده‌ای از "حسین امیرعبداللهیان"، وزیر خارجه دولت سیزدهم دست زد و دیپلماسی وی را دیپلماسی "فال و تماشا" نام نهاد.

در بخشی از گزارش شرق در این باره می‌خوانیم: رفتار و عملکرد دستگاه سیاست خارجی در این مدت، نشانه‌ای از حرکت به سمت مطلوب را نیز ارسال نمی‌کند. واکنش دستگاه دیپلماسی در مقابل این روندهای بالقوه و بالفعل (پیرامون) چه بوده است؟ ابهام و انفعال!

شرق در ادامه گزارش خود همچنین ضمن انتقاد از موضع عقلانی ایران درباره طالبان و قضیه پنجشیر و نیز انتقاد از ایستادن امیرعبداللهیان در جایگاه ویژه در نشست بغداد، می‌نویسد:‌ وزیر خارجه با ارسال این پیام که نماینده ایران حتی در حد ترتیب ایستادن در یک عکس نیز حاضر نیست از ترجیحات و برتر دانستن خود نسبت به دیگران در منطقه بگذرد، چه پیامی به حضار می‌دهد؟ آن‌هم وزیر خارجه‌ای که سابقه‌اش برای اهالی منطقه این تصویر را ایجاد کرده که او نگاهی منفی و تقابلی به دولت‌های عرب منطقه دارد.

در این گزارش همچنین می‌خوانیم: در چنین شرایطی، تک‌مضراب مواضع امیرعبداللهیان در گفت‌وگوهای بین‌المللی، تبیین و تأکید بر تفاوت این دولت با دولت قبلی است. حامیان این دولت در پاسخ به انتقادها با موضع‌گیری‌هایی مثل «تشکیل تیپ اصلاحیون» برای حمایت از جبهه مقاومت پنجشیر، موضوع را به مسخره گرفته‌اند. رسانه‌های این جریان نیز هنوز دنبال آتوگرفتن از حرف‌های وزیر خارجه سابق درباره برجام‌اند. به نظر می‌رسد اصولگرایان درنیافته‌اند که از جایگاه منتقد دولت بیرون آمده‌اند و دوران شعارها و کنایه‌هایشان گذشته است.

شرق در بخش پایانی مطلب خود نیز می‌نویسد:

"این روزها، روزهای خوبی برای منافع بین‌المللی ایران نیست. طرف‌ها، رقبا، مخالفان و دشمنان روزبه‌روز پروژه‌های علیه ایران را بیشتر و بیشتر پیش می‌برند. اهرم‌های اثرگذاری و نقش‌آفرینی ایران از سوی آنها تضعیف می‌شود. فرصت‌ها محدود می‌شوند و از دست می‌روند. حتی دوستان ایران کم‌کم از به حرکت افتادن ماشین دیپلماسی ایران در دوران جدید ناامید می‌شوند، اما آنچه تا امروز از وزارت خارجه امیرعبداللهیان دیده شده، تنها تماشاگری است و سخن‌پروری"![۴]

*این مسئله برای هر ذهن آگاهی روشن بود که برای طرفداران ستادی ظریف و خادمان بی‌مزد و منت او بسی سنگین است که در مقابل رویکردهای خود مبنی بر امیرکبیر و مصدق دانستن ظریف و معرفی یک امضا به جای تضمین و تشویق مدام لباسی که بر تن شاه برجام نبود! اکنون وزیری را به جای ظریف ببینند که رویکردی عقل‌محور به سیاست خارجی دارد، بخاطر امنیت کشور حامی محور مقاومت است و از موضع عزت در جایگاه واقعی ایران می‌ایستد نه از موضع زانو زدن و پیاده‌روی...

ادعای روزنامه شرق درباره کارنامه تاکنونِ امیرعبداللهیان نیز صحیح نیست.

چه اینکه در بحث طالبان و پنجشیر، بر خلاف موضع عقلانی امیرعبداللهیان؛ این اصلاح‌طلبان بودند که با نرفتن به افغانستان برای مقابله با طالبان و امتناع از حضور فیزیکی برای دفاع از احمدمسعود مفتضح شدند و عملکرد طالبان در افغانستان نیز که هرگز با عصبیت‌های سابق همراه نبود؛ بر عمق این افتضاح افزود.

ماجراهایی مثل گنده‌گویی‌های کشور تبعی آذربایجان، پرونده عربستان و ... نیز اتفاقاتی روزمره در دیپلماسی هستند نه حاصل دیپلماسی که همواره ممکن‌الوقوع‌اند و بایستی در مقابله با آنها با تأنی و حلم و عزت و حکمت و مصلحت رفتار کرد.

کما اینکه شاهدیم آرام‌تر شدن آذربایجان،‌ آزاد شدن راننده‌های ایرانی بازداشت شده و ادامه گفت‌وگوهای عربستان با ایران در کنار تعاملات امیرعبداللهیان با رئیس‌جمهور مصر و دیدارهای مکرر او از سوریه و لبنان و ... همگی نشان از حرکت و رفتاری معقول دارد.

حال اینکه اصلاح‌طلبان نمی‌دانند که با عذاب کارنامه پر اشتباه و بی‌دستاورد ظریف چه کنند یا با موضع عزتمندانه امیرعبداللهیان و حمایتگری او از محور مقاومت دچار مشکلات عدیده هستند؛ مسئله دیگریست...

این نخستین‌باری نیست که اصلاح‌طلبان در حملاتی سازمان یافته، به سمت امیرعبداللهیان و حرکت معقول و انقلابی او در دیپلماسی حمله می‌کنند.[۵]

فلذا به نظر می‌رسد "تیپ اصلاحیون" که از حضور در افغانستان برای پیگیری مدعای خود طفره رفت؛ در داخل به خط شده و آتش خود را به سمت چهره‌های خدوم و انقلابی هدایت کرده است...

***

۱_ www.irna.ir/news/۸۴۵۱۴۳۲۷/

۲_ https://www.isna.ir/news/۱۴۰۰۰۷۲۸۲۰۲۰۶/

۳_ https://www.eghtesadonline.com/n/۲Sr۴

۴_ https://sharghdaily.com/fa/main/detail/۲۹۹۸۰۹

۵_ mshrgh.ir/۱۲۶۷۰۹۶

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • علی IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    6 0
    الانه ریسس سازمانها پیام منتشر کنه.بگه ما تربیتش کرده بودیم
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      12 1
      حکم اولیه را بلند اعلام میکنند بعد که آب از آسیاب افتاد معلوم میشود طرف کلا در مرخصی بوده یا زمینه فرار او را با وثیقه فراهم میکنند
    • عبدالله مومن IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      9 5
      مزدوران شیتیل بگیر افساداتی ها در دولت ذلت . چیزی بیشتر ازین برای گفتن ندارند.
    • طهماسبی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      4 0
      چی میگییییییییییییییییییییی
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      2 1
      اصلاح طلبان باید پاسخگو باشند چرا طرح رسیدگی به اموال مسئولان از سال 85 تا 94 توسط رئیس اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام (حجت الاسلام هاشمی )مسکوت مانده بود ؟!
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    28 6
    انتقاد های بی ربط چپ ها از امیر عبداللهیان یک نوع گارد دفاعی و تلافی جویانه علیه انتقادات به حق از وزیر خارجه منفعل و محبوب اونها محمد جواد ظریف هست.
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      3 1
      افساد طلبان باید بدانند که باج دادن و تسلیم دیپلماسی نیست !
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    14 3
    مطمئنا آشنایی در قوه قضاییه داشته
  • سید IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    22 3
    وقتی که کسی را که ظریف الدوله ما به سرانگشت اشاره حاکم کویت از وزارت خارجه اخراج می کند اما پس از گذشت چند سال با عزت تمام جای غصب شده خود در وزارت امورخارجه کشورمان را از آن وزیر غاصب ترسو بازپس می گیرد و آن وزیر دشمن نواز را با ذلت تمام به دنبال گردو بازی می فرستد، باید هم دشمنان او را چنین غضبناک ببینیم که نقطه قوت های این وزیر را ضعف و نقطه ضعف های آن به ظاهر وزیر را قوت بسرایند!
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      2 1
      ترسوها رفتن و میدان بازی به نفع ایران عوض شده است تا حالا امریکا و اروپا دولت ایران را بازی می دادند حالا دولت ایران دشمنان را بازی خواهد داد.
  • ناشناس IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    3 12
    یکسال دیگر نتیجه عملکرد ایشان در وزارت امور خارجه حمایتش از محور مقاومت برای امنیت کشور آشکار خواهد
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      13 1
      ما خودمون بخش اصلی محور مقاومت هستیم فقط حامی نیستیم که برخی گله میکنند چرا از محور مقاومت حمایت میکنید
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      3 1
      نتیجه عملکرد بسیار ضعیف ظریف در وزارت خارجه ترور سردار سلیمانی شد خون حاج قاسم عزیز نتیجه برجام و دیپلماسی لبخند بود.
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    13 1
    32 سال حبس رو با 5 سال جمعش کردن؟!!! از سارقان دیگر چه انتظاری دارید لابد سرقت جرم نیست!
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      7 0
      باید تحقیق کرد آن یک میلیارد طلا چه شد شاید جواب این سوال علت اصلی را مشخص کند
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    15 0
    اگر با سارقان و خطاکاران تااینقدر مماشات میکنید بگویید ماهم راهمان را کج کنیم...والا
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      0 0
      وای وای وای
  • ابهری IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    6 9
    در جلسه یا مهد کودک قرآنی خانم یا خانمهای شاغل یک میلیارد تومان طلا را برای چه منظوری همراه داشته است؟ شاید سارق به طلا فروشی زده.
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      6 0
      یک بار دیگر خبر را بخون. سرقت طلا برای همانی بوده که 32 سال حبس گرفته بود
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      9 0
      مجموع سرقت هاش رو تو چن سال گفته نه اینکه از یه نفر یه میلیارد دزدیده باشه
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    16 1
    وزیر فقط جناب استاد ظریف پرستیژ بین المللی داشت جلو شیوخ عرب خیلی خاکی و متواضع مینشست برای منتقدان همیشه متکبر و اخمو بود و قاطعانه اجازه انتقاد نمیداد و اینقدر سواد و اطلاعتش بالا بود که اصلا نیازی به مطالعه هیچ قرارداد و توافقی نداشت و البته انگلیسیش هم خوب بود
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      7 0
      جوک باحالی بود!! خخخخخخخخ
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    5 0
    حالا باز برای خودنمایی برید اینها رو آزاد کنید ، رئیس قوه قضائیه بهتره به داد دادگاه ها برسید با اون قاضی ها و کارمندهای بداخلاق و رشوه بگیرتون ، تا اینکه این گرگها رو رها کنید توی جامعه تا بیفتند به جون زن و بچه مردم .
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    6 0
    خب وقتی مسولین قوه قضاییه بصورت فله ای دم از کاهش زندانی و حبس میزنن نتیجش میشه اینکه اشرار هم دیگه زندان نمیرن
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    8 1
    بیشتر این روزنامه ها را باید جمع کرد تا اراجیف نویسی نکنند
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      5 0
      احسنت .بهتر است یارانه این مطبوعات را صرف امور خیریه کنند
  • دخی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    5 0
    چه طوری ۳۲سال حبس داشته ولی بعد از ۵سال آزاد شده حبس ابد کمترین مجازاتش است.
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    10 0
    وزیر امورخارجه ای که نیشش حداقل تا پس گردنش باز نباشه، یک هفته در میون وین یا بروکسل نباشه و به یانکی ها نگه دوستان آمریکایی ما اصلا بدرد نمیخوره، زانو زدن هم که بلد نیست مزید بر علت!!!!!
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    6 1
    در مطلب «تیپ اصلاحیون .. .»در انتها نوشته اید «طرفداران بی مزد و مواجب ظریف»! آیا واقعاً یک نفر از تیپ اصلاحیون به ویژه روزی نامه شرق! پیدا می شود که بی مزد و مواجب، از افرادی چون ظریف حمایت حداکثری کند؟
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    3 14
    امیر عبداللهیان توانایی ندارد . ضررش را مردم می دهند
    • علیرضا IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      3 0
      هرچه بیشتر باشه ازظریف کمتر خواهد بود!
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      3 0
      هنر روحانی و ظریف این بود که مردم ایران را درگیر فقر و فلاکت و گرسنگی کردند.
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    6 0
    ۳۲ سال محکومیت حبس داشته اما بعد از ۵ سال آزاد شده بود!
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    2 0
    متاسفانه قانون مسخره ای هست که اگر به خاطر جرایم مختلف مثلا به مجموعا 20 سال حبس محکوم بشی فقط حبس جرمی که بیشترین محکومیت رو به خاطرش داشتی میکشی و بعد آزاد میشی این شرور هم به مجموعا 32 سال حبس محکوم شده بود و محکومیت به 5 سالش برای بالاترین جرمش بود که بعد همون 5 سال از زندان آزادش کردن
  • حمید IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    5 0
    سلام، دمتون گرم با این تحلیل قشنگ و کاملتون، حال " تیپ اصلاحیون " را گرفتید. احسنت
  • جامعی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 3
    باسلام دردنیای سیاست باید فردی مسئول سیاست خارجی باشد که توان مدیریت بحران رادرلحظه داشته باشد اما آقای دکتر عبداللهیان اصلا توان تصمیم گیری وپاسخگوئی درلحظه هاراندارندوشاید باسواد هم باشندولی بایدخیلی فکر کندتاتصمیم بگیرد واین برای وزارت خارجه نقطه ضعف بسیاربزرگی است وتابه حال هر چه گفته کلیشه ای وبی محتوا بوده است
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    5 0
    روزنامه شرق اگه ازاین چیزهاننویسداین چهارتاوک لی مشتریش روهم ازدست میدهد
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 7
    امیر عبداللهیان اسطوره دیپلماسی!!!!!! کسی که تاریخ به خودش ندیده!!!!! بعد از ماجرا آذربایجان سفارتخونه از دولت باکو عذرخواهی کرده!!! چه پیروزی دیپلماتیکی!!! هنوز نمیدونه میخواد مذاکره کنه یا نه!!!!!!
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      3 0
      رئیسی اقتصاد کشور را معطل مذاکره و برجام نخواهد کرد دولت آذربایجان رانندگان بازداشت شده ایرانی را آزاد کرد و از ایران عذرخواهی کرد و در مسئله ارمنستان کوتاه آمدند.
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      4 0
      می دونه می خواد مذاکره کنه یا نه نمی خواد مثل قبلی باج بده ، نمی خواد منافع ملی را بر باد بده . خیلی خوب هم بلده مذاکره کنه
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    2 0
    خدا رحم کرده شرور مسلح با محکومیت سی و دو ساله که بعد از پنج سال ازاد شده به بچه ها آسیب نرسونده واااای خدایا اگه سلاحش رو سمت بچه ها گرفته بود همه قاضی ها و مسئولین باید خاااک بر سرشون می ریختند و از غصه دق می کردند .....
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      2 0
      حالا یک تعداد از این سلبریتی ها را ه می افتن که اخی طفلکی گناه دارد ازادش کنید صدمه ای که این سلبریتی ها به فرهنگ ما زدن مغول نزده به بجه ها مون یاد بدیم اینها فقط بازی کردنشان خوب است ولی شخصیتشان و طرز تفکرشان نه
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 0
    از او تشویق و تمجید کنید بهتر است تا وقتی که حکم الهی برای اینها اجرا نمیشود.
  • قاسم IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    1 0
    در قوه قضائیه برخورد با آدم های معمولی که سهوا دچار موردی میشن خوب صورت میگیره ، مفسدین اقتصادی، غیر اقتصادی ، آقازاده ها و اشرار هم آبرو دارن و وقتی هم محکوم میشن با یه مرخصی میان بیرون یا عفو میخورن
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    1 0
    خدایا....
  • محسن IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 0
    سلام بنظر بنده متناسب بودن ماله با آنچه که قرار است ماله بکشیم لازم است. گاهی برخی مسؤلان ماله ایی برای کشیدن اصل و متن انتخاب می کنند که به سختی قادر است حاشیه و فرع را صاف کند.
  • مسعود IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 2
    توجیهات و واکنش های شما به خبرهایی که نوشته بودید بسیار آبکی و کودکانه بود. پاسخ به انتقادات باید مستدل و دانشین و قانع کننده باشه.
  • DE ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    2 0
    در این پرونده سؤال اینجاست که فردی که ۳۲ سال سابقه محکومیت داشته و در چنین سطحی از خشونت هم بوده؛ چگونه توانسته بعد از ۵ سال مستحق عفو شود؟!
  • ناشناس IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    1 0
    وقتی برا خودشیرینی سازمان‌های بین‌المللی میرید مجرم ها رو آزاد میکنید نتیجه ش میشه همین،
  • ناشناس IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 0
    آقای اژه‌ای دقیقا به ما بگو چرا دارید به زندان سر می‌زنید؟ چرا هوای زندانیان رو دارید؟ چرا میخواید بهشون سخت نگذره؟
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    1 2
    خوب حرف حساب زده میگه مردم به مسولان بی اعتماد شدن مگه غیر از این است
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 0
    در مورد اختلاس و بی اعتمادی حقیقتی است که باید بپذیریم. این حزب و اون حزب هم نداره.
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 0
    این افراد باید اعدام کنید به حرف سلبریتی ها گوش ندید
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    1 0
    روزنامه شرق صدای شیطان است هرچه توصیه وتحلیل کرد یرعکسش کن درست میشه.کاش این اصلاحیون یکبار بجای فریب دنیرنگ در جبهه پنجشیر ارباب در فاز نظامی شرکت میکردند
  • محمدایوب IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    0 0
    8سال با شرمن وموگرینی وکری واوباما تئاتر در تماشاخانه هتل کوبورگ وژنو وین بازی کردن وظریف وعراقچی وروحانی نقش دیوار را بازی کردن. بعد نقش اول ترامپ آمد وکار خودش را کرد حالا این بی...میگه بازی میکنند. بابا. صهیونیست‌های کودک کش به بی شرفان شرف دارن
  • سلامی IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    0 0
    چه حرف های میزنید ادم خندش میگیره
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    0 0
    من نمیدونم این طرز تفکر که اگه میخوایم با اعراب مذاکره کنیم حتما باید طرفی رو مسئول اینکار قرار بدیم که اعراب خوششون بیاد، از کجا اومده؟
  • عباد IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    0 0
    موضع اقلانی شما یعنی سکوت در برابر بی عدالتی
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 0
    اقای وزیر امور خارجه تفاله ها را بطور کامل دستشان را از وزارت خارجه و هر جای مرتبط با ان فوری قطع بکن . اینها فقط دنبال جاسوسی هستند . ضمنا اخبار را به : حسن روحانی هر روز گزارش می دهند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس