ابلاغ ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای به مناطق آزاد

در پی ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای به کشور شورای عالی مناطق آزاد تجاری این ممنوعیت واردات را به مناطق آزاد نیز ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، بعد از اینکه دو شرکت لوازم خانگی کره‌ای به بهانه‌ تحریم‌های آمریکا بازار کشور ما را رها کرده و از ایران رفتند هم‌اکنون با بهتر شدن اوضاع قصد بازگشت به بازار کشور را داشتند که با مصوبه دولت واردات لوازم خانگی دو شرکت کره‌ای به کشور ممنوع شد.

در این زمینه احمد جمالی معاون اقتصادی شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در نامه‌ای به مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ۲۴ مهرماه سال جاری نوشت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری موضوع نامه مورخ ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ رئیس دفتر محترم مقام معظم رهبری استحضار می‌رساند ثبت آماری و ورود کالای لوازم خانگی با نشان تجاری و ساخت کشور کره جنوبی به محدوده مناطق ممنوع می باشد. ضروری است ضمن اطلاع‌رسانی به ذی‌نفعان این حوزه دستور فرمایید اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.  

ابلاغ ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای به مناطق آزاد

کالاهای دارای قبض انبار از سازمان منطقه آزاد تا تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۰ از شمول ممنوعیت فوق‌الاشاره مستثنی می‌باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    1 0
    لوازم خانگی خارجی یا کره ای؟ قضیه کره که چیز دیگری بود. کره می گفت میخواهیم در ازای پول بلوکه شده شما بشما لوازم خانگی بدهیم . ممنوعیت باید مشمول کل لوازم خانگی خارجی می شد. منع فقط کره ای یعنی چه؟!
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    1 0
    پس دستور رئیس جمهور و رهبری علیه کل لوازم خانگی خارجی با محدود شدن به کالای کره ای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس