کد خبر 1289780
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
اصلاحات نمایه اصلاح طلبان نمایه

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: جیغ بنفش اصلاح‌طلبان و تخریب مجلس انقلابی به دلیل ۲۳ شکایت از تخلفات روحانی و وزرایش و مصوبه‌های حذف رانت دلالان است.

به گزارش مشرق، ابوالفضل ابوترابی،  در خصوص تخریب‌های اصلاح‌طلبان علیه مجلس یازدهم اظهار داشت: از ابتدای مجلس یازدهم این تخریب‌ها آغاز شد. به عنوان مثال اعلام کردند که به نمایندگان خودروی دنا می‌دهن، د این در حالی است که در مجلس دهم به نمایندگان سراتو و سوزوکی دادند اما صدا از رسانه‌های اصلاح‌طلب درنیامد. نمایندگانی که از مسئولان رسانه‌های اصلاح‌طلب بودند، سوزوکی و سراتو دریافت کردند.

ببینید:

فیلم/ دلایل حمله رسانه‌های اصلاح‌طلب به دوستان ایران

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص انگیزه‌های جریان اصلاح‌طلب برای تخریب مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم تلاش زیادی برای حذف رانت صاحبان ثروت و مسئولان از اقتصاد کشور کرد. تصویب طرح لغو مجوزها در همین راستا بود. علاوه بر این، مالیات بستن بر درآمدهای بادآورده دلالان موجب دشمنی این افراد با مجلس یازدهم شده است.

وی تصریح کرد: مجلس یازدهم قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را به تصویب رساند که مورد مخالفت شخص رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه قرار گرفت اما به دلیل ضمانت اجرای قانون ناچار به اجرای آن شدند و کینه مجلس را به دل گرفتند.

ابوترابی گفت: طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی نیز طرح بسیار مهمی است به گونه‌ای که کنگره آمریکا به رئیس‌جمهور این کشور نامه نوشته و خواستار موضع‌گیری در قبال این طرح شده است.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح‌هایی برای رفع تعارض منافع، انحصار و ایجاد شفافیت در دستور کار مجلس قرار گرفته که مخالفان زیادی دارد.

وی بیان کرد: علاوه بر این مجلس یازدهم گزارش‌های خوبی درباره عملکرد روحانی و وزرایش تهیه کرده است؛ ۲۳ شکایت از روحانی و وزرایش به قوه قضائیه ارسال شده که بیشتر این شکایت‌ها مربوط به روحانی، زنگنه، آخوندی و ابتکار بوده؛ گزارش‌های جدیدی نیز در دستور کار است.

ابوترابی گفت: همه این تصمیمات عامل جیغ‌های بنفش رسانه‌های اصلاح‌طلب است و نشان می‌دهد مجلس انقلابی دست روی موضوعات مهمی در زمینه نظارت و قانونگذاری گذاشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    0 1
    تا مجلس شفاف نشه نمیشه گفت انقلابی است
  • علی ولی خداست .عبادالله IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    2 0
    اف بر اصلاح طلبان و هر کسی که تمنای طاغوت و غیر خدا رو میکنه
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    0 1
    سیاستها و جهت گیری عملی و نه زبانی تیم حاکم در جهت کاهش قیمت دلار و رفاه مردم نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس