بازپسگیری حاکمیت عراق از آمریکا با سلاح نه با مذاکره

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء گفت که تصمیم ملت عراق برای بازپسگیری حاکمیت خود، فقط با لوله‌های تفنگی عملی خواهد شد که با غرش خود، عراق را از چنگ اشغالگر نجات دهد.

به گزارش مشرق، «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود، تداوم حضور اشغالگرانه آمریکا در عراق را محکوم کرد.

الکعبی تأکید کرد، همچنان دولت شرور آمریکا با تصمیم ملت عراق و تظاهرات میلیونی آن برای اخراج همه نیروهای خارجی از این کشور، با زورگویی، تکبر و بی‌احترامی مقابله می‌کند.

بیشتر بخوانید

تدابیر ویژه حشد الشعبی برای محافظت از مردم دیالی در برابر تجاوز تروریست‌ها

وی گفت: «با وجود اعلام دولت عراق مبنی بر اینکه زمانبدی خروج اشغالگر، اواخر دسامبر سال جاری به پایان خواهد رسید، ولی چنین چیزی رخ نداده است».

دبیر کل نجباء ادامه داد: «اطلاعات واصله به ما نشان می‌دهد که نظامیان [آمریکای] اشغالگر، برخی از مسیرهای غیر قانونی ورود خود به عراق را تغییر داده‌اند. لذا آنان امروز برخی از نیروهای خود را با شیوه‌های قدیمی به عراق انتقال می‌دهند».

وی تصریح کرد،برخی از عناصر آمریکایی، در برابر دیدگان دولت بغداد، از واشنگتن، با خطوط هوایی مصر وارد عراق می‌شوند و همچنان تعدادشان زیاد است.

دبیر کل نجباء خاطر نشان کرد، بخشی از نیروهای شکست خورده آمریکا در افغانستان، به عراق منتقل شدند و این بدان معناست که مذاکرات سیاسی با آمریکای شرور بار دیگر شکست خود را ثابت کرده است.

وی تأکید کرد، تصمیم ملت عراق برای بازپسگیری حاکمیت خود، فقط با لوله‌های تفنگی عملی خواهد شد تا با غرش خود، عراق را از چنگ اشغالگر  نجات دهد؛ اشغالگری که منابع کشور را چپاول می‌کند و با مداخله آشکار، در پی فتنه‌افروزی است.

پارلمان عراق در دی ماه سال ۹۸ در پی اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور این فرماندهان پیروزی بر داعش، طرح اخراج نیروهای بیگانه از خاک این کشور را تصویب کرد؛ اما آمریکا همچنان بر حضور نظامیان خود در خاک عراق اصرار می‌ورزد.

نجباء: ملت عراق فقط با سلاح می‌توانند حاکمیت خود را از آمریکا پس بگیرند نه با مذاکره

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    0 0
    تا زمانیکه مهره های نفوذی آمريکا درعراق هستند که‌ دست اشغال گران را باز می گذارند تاهرکاری دوست دارند انجام بدهند ودلسوزان به‌ مردم‌ عراق تنگ نا قرار می دهند آمریکایا درعراق حضور دارند مگر این مقاومت‌ عراق هزينه اشغالگران بالا ببرد که‌ راهی جزخروج باقی نماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس