کد خبر 1292405
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از قلع و قمع ۷ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار این شهرستان که با ایجاد شرارت باعث ناامنی شهروندان شده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ "علی قاسم پور"  در این خصوص بیان داشت: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت و برهم زدن نظم عمومی توسط تعدادی از اوباش سابقه دار در مناطق مختلف شهرستان کرج، رصد تحرکات اوباش سابقه دار در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان و عوامل کلانتری های شهرستان کرج قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

بازداشت عاملان تخریب قهوه خانه‌ای در غرب تهران

وی افزود: با تلاش های شبانه روزی ماموران و اقدامات اطلاعاتی گسترده در این خصوص، مخفیگاه ۷ نفر از اراذل نامی که با اوباشی گری اقدام به شرارت و ناامنی می کردند، شناسایی شد.

سرهنگ قاسم پور بیان داشت: پس از تکمیل تحقیقات ماموران با اجرای طرح دستگیری اوباش در عملیات جداگانه، موفق به دستگیری ۷ متهم سابقه دار در این رابطه شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان به انواع جرائم از جمله ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومی و راه اندازی مراکز قمار اقرار کرده اند، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه این اوباش مقداری ادوات قمار و سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: در استان البرز جایی برای جولان و عربده کشی اراذل و اوباش نیست و هرکس بخواهد نظم و امنیت شهروندان را مختل کند، برابر قانون با وی برخورد خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سعید IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    9 0
    مسیراتوبان هتشگرد کرج و تهران 12 شب به بعد بیشتر تحت کنترل پلیس قرار گیرد. در زمان مذکور هیچ گشت پلیسی در این مسیر مشاهده نمی شود و با توجه به خلوتی مسیر ،. اتوبان به جولانگاه شرورها تبدیل شده است
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    5 0
    "قمع" اینجا چه معنی دارد؟
  • علیرضا IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    9 0
    دلیل زیادشدن اینهمه اراذل اوباش چیه؟چه کسی جوابگو ست.اگرقانون برای یکبارشده این اراذل راقلع وقمع کنه اشکال داره؟
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    10 0
    اعدام
  • امانی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    1 0
    شاید این بیان جناب سرهنگ قاسمپور اگر نگوییم ده هزارمین بار تکرار از زبان مسیولین محترم نیروی انتظامی از صدر تا ذیل در مورد اراذل واوباش وبرهم زنندگان نظم عمومی بوده وهست اما نتیجه چی خود فرماندهان نیروی انتظامی عجالتا پاسخ بدهند قطعا بی اثر وسال به سال هم بیشتر جالبتر اینکه همه دستگیر شدگان برای چندمین بار هست که مرتکب خلاف وایجاد رعب ووحشت وووشده اند وسوابق بسیاری دارند حال اگر اعمال قانون نتیجه بخش وبازدارنده بود عقلا باید شاهد کاهش جرایم بودیم اما نتیجه بر عکس از دوحال خراج نیست اول ضعف قوانین وضع شده وکافی نبودن ان دوم مماشات نیروی انتظامی ویا ترس پرسنل از برخورد شدید با این تبهکاران به دلایل مختلف وهم چنین قضات محترم که از این دو شمول خارج نیستند
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    2 0
    درمان با قلع و قمع نیست و سیاستهای کلی باید عوض شود و کسب و کار رونق بگیرد . و خزعبلاتی مثل نعمت بودن تحریم ها و ... کنار گذاشته شود . البته چون تصمیم گیران خودشان در رفاه هستند این اقدامات بعید است صورت گیرد
    • ناشناس IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      0 1
      حالا تو که سوزش ات از جایی دیگه است. هر جا نقطه چینی دیدی پر کن!
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 0
    دو روز میروند زندان بعد ازاد میشوند
  • هومن IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    0 0
    فقط اعدام
  • صادق IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
    0 0
    سلام نیروی انتظامی زحمت زیادی میکشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس