کد خبر 1294443
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
پایان عربده‌کشی اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۷ شروری خبر داد که موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند.

به گزارش مشرق، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۷ شروری خبر داد که با همدستی یکدیگر نظم عمومی محله بهشتی را بر هم زده بودند.

بیشتر بخوانید

پایان عربده‌کشی و قدرت‌نمایی اراذل

سرهنگ جلیلیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: شامگاه گذشته ۲ مورد شرارت و عربده کشی توسط چندین شرور در محله بهشتی به این فرماندهی اعلام و تیم‌های مختلفی از این پلیس به محل های اعلامی اعزام و مشخص شد متهمان قبل از حضور ماموران از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان اعضای باند ۷ نفره‌ای بوده که با همکاری یکدیگر و با سر و صدا و عربده کشی موجب رعب و وحشت مردم شده اند.  

وی خاطرنشان کرد: در بررسی های پلیسی هویت سرکرده این باند و مخفیگاه وی شناسایی و مشخص شد متهم در یک خانه مجردی در باغی مخفی شده است.  

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه در عملیات‌های دیگری نیز سایر اعضای این باند و مخفیگاه آنان شناسایی شدند، افزود: پس از هماهنگی قضایی همه اعضای این باند در چند عملیات پلیسی و منسجم دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان ۵ قبضه سلاح سرد، کشف شد. 

جلیلیان تاکید کرد: پلیس با هرگونه بی نظمی با اقتدار برخورد کرده و اجازه عرض اندام به شروران و ناامن کنندگان فضای عمومی جامعه، نخواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    1 0
    اینگونه حیوانات وحشی ، انگل‌ها جامعه ، بی فرهنگ های عقب افتاده را باید با یک آمپول هوا از بین برد . باید اسید ۹۹ درصد را تو حلق و ماتحت شون بریزن تا دیگه تا آخر عمرشون زمین گیر بشن و نتوانند از جایشان بلند شوند.
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    1 0
    بیشتر از این اراذل شماها با این قانونهاتون ملت رو جون به لب کردید بجای اعدام و قطع دست دو روز دیگه آزاد میشن و دوباره دارن همین غلط ها رو تکرار میکنن
  • یک رای یت IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    1 0
    چه فایده وقتی قوه قضائیه بدون برخوردی جدی به راحتی خاطیان را در کمترین زمان آزاد میکند! و پلیس های زحمت کشی که در صورت برخورد تند با این اشرار چنانچه آسیبی به آنان رسانند با اشد مجازات تنبیه میشوند! چه فایده؟ کاش همه پلیس ها جزء نیروهای نوپو می شدند تا از اختیار عمل بیشتری برخوردار باشند تا در صورت عربده کشی این یاغیان که مانند داعش امنیت مردم را به مخاطره می اندازند، را تنبیه نموده و از استمرار آن جلوگیری کنند.
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    1 0
    د فردا ازادند
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    1 0
    خدا قوت نیروی انتظامی
  • مص IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 0
    یک روز با یک پلیس صحبت می‌کردم گفتم چرا آنها رو اعدام نمی‌کنید پلیس گفت قاضی دادگاه آنها رو آزاد میکنه
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    0 0
    بدون محاکمه اعدام مگراین ماموران زحمت کش خانواده ندارندکه حتی اجازه تنیه مجرم رادرصحنه ندارندودایمادرمعرض خطردردرگیریه می باشندلطفا به آنها اختیارات بیشتری داده شودکه نباشندچه افتظایی خواهدشدیک نفر امنینت یک شهررابهم می زند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس