کد خبر 1287196
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
بازداشت عاملان تخریب قهوه خانه‌ای در غرب تهران

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عاملان تخریب قهوه خانه‌ای در حوالی شهرک گلستان خبر داد و گفت: هر ۲ متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

به گزارش مشرق، صادق قره باقری بیان داشت: در اواخر مرداد ماه سال جاری خبری در خصوص درگیری بین ۲ گروه از اراذل و اوباش و به تبع آن تخریب یک واحد صنفی قهوه خانه و اموال داخل آن و ضرب جرح متصدی این واحد صنفی دریافت کردیم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این افراد شرور که از اراذل و اوباش سطح دار بوده ضمن ایجاد رعب و وحشت اقدام به تخریب دوربین و سایر وسایل داخل این واحد صنفی نموده و با ضرب و جرح متصدی که بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد از ترس حضور ماموران از محل متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی گفت: با انجام رصد و پایش‌های اطلاعاتی و انجام یکسری اقدامات شبانه روزی هویت ۲ نفر از عاملان اصلی این درگیری در حوالی جنت آباد شمالی شناسایی و در شامگاه بیستم مهرماه در یک تعقیب و مراقبت چند روزه دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شدند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه متهمان پس از اعتراف به بزه انتسابی به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    2 0
    "اراذل و اوباش سطح دار " میشه درجات و توضیح سطح بندی رو بفرمائید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس