کد خبر 1293304
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
دستگیری زورگیران حرفه‌ای در غرب پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیران حرفه‌ای در غرب تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار داشت: ساعت ۱۱:۳۰ ششم آبان ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴۱ گلستان در غرب تهران فعال بوده که به یک مرد جوان با چهره غلط انداز مشکوک شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری در بررسی‌های بیشتر از متهم ۵ دستگاه گوشی سرقتی کشف و ماموران متوجه شدند، متهم جوان ۲۶ ساله سارق حرفه‌ای تلفن همراه است.

بیشتر بخوانید

انهدام باند زورگیران طلا در پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: ماموران پلیس متهم را به کلانتری ۱۴۱ گلستان منتقل کردند و سارق حرفه‌ای در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت گوشی موبایل از شهروندان در شهرک قدس با همراهی ۳ همدست خود اعترف کرد.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های پلیسی مال باختگان شناسایی و هر ۵ مال باخته متهم را در کلانتری شناسایی کردند، تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری پس از رصدهای اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی هر ۲ همدست سارق را در مخفیگاهشان در عملیات‌های منسجم و هماهنگ بازداشت کردند.

موقوفه‌ای افزود: سارقان زورگیر که به دفعات مختلف روانه زندان شده بودند پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌ها به زورگیری از شهروندان اعتراف و اظهار داشتند پس از زورگیری تلفن‌های همراه سرقتی را به مالخران می‌فروختند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در انتها خاطرنشان کرد: متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    خدا قوت ماموران انتظامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس