اعتراف عجیب داور فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶/ گل رئال‌مادرید آفساید بود/ به اتلتیکو هم فرصت جبران دادم!

مارک کلاتنبرگ وقتی بیش از ۵ سال از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا گذشته، اعتراف کرد که گل رئال‌مادرید مقابل اتلتیکوماردید در شرایط آفساید ثبت شده است.

به گزارش مشرق، مارک کلاتنبرگ، داور انگلیسی به اشتباهش در پذیرش گل رئال‌مادرید در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۶ مقابل اتلتیکومادرید اعتراف کرد.

رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۶ رودرروی هم قرار گرفتند تا دیداری تکراری را در این مرحله برگزار کنند که ۲ سال قبل با پیروزی رئالی‌ها به پایان رسیده بود. سرخیو راموس که نقش مهمی در دیدار فینال سال ۲۰۱۴ ایفا کرده بود، در این بازی هم توانست در دقیقه ۱۵ بازی گل اول تیمش را به ثمر برساند.

کلاتنبرگ که قضاوت این بازی را برعهده داشت پیش از این نیز به اشتباهش در قبول این گل اعتراف کرده بود و این بار نیز در یکی از برنامه‌های تلویزیون اسپانیا در این باره گفت: «من می‌دانستم که بیل توپ را در میانه راه لمس کرده است و این کار را برای به ثمر رساندن گل توسط راموس در شرایط آفساید راحت‌تر کرد. بنابراین از دستیارم پرسیدم که آیا لمس توپی پس از ضربه آزاد رخ داده است. او پاسخ نمی‌داد و من فریاد می‌زدم. ما تکنولوژی داشتیم اما پاسخی نمی‌آمد و من باید بازی را از سر می‌گرفتم. بالاخره ارتباط برقرار شد و او به من گفت که میکروفون و هدفونش از کار افتاده بوده است. من بسیار گیج بودم و این تصمیم بسیار سختی بود. در این فینال بسیار خوش شانس بودم چون موقعیت ۵۰-۵۰ پنالتی پیش آمد. اتلتیکو فرصت به تساوی کشیدن بازی پس از گل آفساید را داشت و آن را از دست داد و حالا آن‌ها نمی‌توانند من را مقصر بدانند چون گریزمن می‌توانست بازی را مساوی کند.»


 

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    2 0
    توجیه یک اشتباه، می توانستند بازی را مساوی کنند اما نتوانستند پس من بی گناهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس