نامجومطلق: پاختاکور را آنالیز کرده‌ایم/ بازیکنانم مقداری خسته‌اند

پیشکسوت سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای اولین بار رکورد صعود سه دوره متوالی حضور در جام جهانی را به دست خواهیم آورد.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در مسیر صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: تیم ملی در شرایط خوبی است و نسبت به کره و ژاپن روند بهتری را طی می‌کند. بازیکنانی داریم که لژیونر هستند و در تیم‌های خودشان به صورت فیکس بازی می‌کنند و می‌درخشند. تیم ملی آنقدر قوی است که بازیکنانی مانند سامان قدوس که در تیم خودش در لیگ برتر انگلیس خوب بازی می‌کند، در ترکیب اصلی جای نمی‌گیرد.

وی افزود: نیمکت قدرتمندی داریم و پتانسیل صعود به جام جهانی پیش از اتمام مرحله گروهی را داریم. دست کادر فنی تیم ملی باز است و به راحتی می‌تواند از بازیکن‌های با کیفیت استفاده کند.

بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص بازی با لبنان و سوریه، تصریح کرد: اگر دو بازی را ببریم، ۹۰ درصد راه صعود را طی خواهیم کرد و راحت‌تر از دوره‌های قبل به جام جهانی صعود می‌کنیم. کیفیت فنی بازیکنانی که در اختیار داریم خیلی بالاست و بعد از انقلاب اسلامی بهترین تیم ملی است.

نامجومطلق در پایان در خصوص عملکرد سرمربی تیم ملی گفت: اسکوچیچ بر اساس نتایج و کیفیت تیمش سنجیده می‌شود. ویلموتس شناخته‌تر از اسکوچیچ بود، اما امتیاز بیشتری را از دست داد و ما در زمان او توفیق زیادی نداشتیم و بدترین نتایج چند سال اخیر را کسب کردیم. اما اسکوچیچ شرایط را عوض کرد، شاید اعتبار جهانی و شناخته شده‌تر نداشته باشد، اما نتایج لازم را گرفته است و باید منطقی برخورد کنیم و تیم را وارد حاشیه نکنیم، وقتی صعود کردیم می‌توانیم تصمیم‌گیری کنیم، بهتر است، اعتماد کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس